Bekijk originele versie : Gezocht iets extra's naast DJ
Een DJ alleen vind ik net iets te weinig. Wie weet iets leuks om als extraatje te doen? Bijvoorbeeld Dakka Marakshia liefst vrouwen.
Tell me
wat dacht je van een buikdanseres?
power_flower
23-03-2004, 13:49
Kijk dat lijkt me echt top!
Dakka Marakchia voor vrouwen! supperrrr
maar waar en wie kent goede?
Origineel gepost door model27
wat dacht je van een buikdanseres?
Ah joh er zullen wel op die avond tig danseresjes aanwezig zijn. Bedoel er zal zeker gedanst worden. Ik wil iets instrumenteels, bindir, die lange buizen (weet daar de naam niet van).
Iets in gedachten? :rolleyes:
Origineel gepost door power_flower
Kijk dat lijkt me echt top!
Dakka Marakchia voor vrouwen! supperrrr
maar waar en wie kent goede?
Ja mij ook maar waar vind je ze? :confused:
OemAbdoellah
23-03-2004, 19:00
Assalaamoe Alaikoem..
Gebruik Anasheed voor je bruiloft... vermijd muziek.., een huwelijk moet je met zegeningen beginnen.. niet met Haraam.
Moge ALLAH SWt je helpen
wswrwb
oempje abdullah
Miss_Oujda_1975
23-03-2004, 21:46
Er bestaat een kinderband in Rotterdam, die Anasheed zingen. Ik heb ze zien optreden en het zijn jongens en meisjes die traditioneel gekleed zijn hun leeftijd ligt ongeveer onder de 15 jaar en werkelijk waar je krijgt er kippevel van. Zo goed zijn ze. Ik heb geen telefoonnummer maar zou er wel achter kunnen komen als je interesse hebt. Laat het me weten.
Origineel gepost door OemAbdoellah
Assalaamoe Alaikoem..
Gebruik Anasheed voor je bruiloft... vermijd muziek.., een huwelijk moet je met zegeningen beginnen.. niet met Haraam.
Moge ALLAH SWt je helpen
wswrwb
oempje abdullah
Groot gelijk, Wie wil er op zen trouwdag/feest vol zegeningen van Allah ta ala ontvangen via de Engelen??? Indien jullie muziek doen op het belangrijkste feest van je leven, verwacht dan enkel saytans :D Waar saytans zijn, komen geen Engelen dus ook geen zegeningen. Mensen er zijn zooo Masha'Allah prachtige anasheedgroepen waar je je nog meer kan amuseren maar op de juiste, islamitische manier. Denk er eerst eens hééél goed over na, hoe je je feest wil geven. Vergeet ook niet dat je je trouw maar 1keer in je leven beleeft....dus als je er later spijt van krijgt, krijg je niet de kans om je trouw te herdoen, niet toch? Dus lieve zusters en broeders, denk er hééél goed over na en besef dat je trouwdag het begin is van een leven samen. Goed begin goed einde zeggen ze toch? Maar wat als je met een slecht begin begint??????
Think about it :rolleyes:
Salaam alaikoem,
Ik ben het helemaal met jullie eens, en zo nog veel meer mensen Alhamdoulilah. Kan iemand me daarom helpen aan een telefoonnummer van zo een anasheed groep.
Alvast bedankt!
Zjazaakoem Allahoe gairan InshaAllah
Salaam alaikoem
Origineel gepost door Narjiss
Salaam alaikoem,
Ik ben het helemaal met jullie eens, en zo nog veel meer mensen Alhamdoulilah. Kan iemand me daarom helpen aan een telefoonnummer van zo een anasheed groep.
Alvast bedankt!
Zjazaakoem Allahoe gairan InshaAllah
Salaam alaikoem
Ben je van Be of van NL? :zwaai:
NL, ga me niet verellen dat die bands er hier niet zijn in NL :kwaad:
Sweet_Chic
24-03-2004, 15:36
Salaam aleikoem
A maar natuurlijk is er een dakka Marrakchia dat door vrouwen wordt bespeeld,maar meid. Die zijn nog langg niet zo goed als de mannelijke.
Ik heb het nummertje van een vriendin van Dj Bahija, genaamd HOUDA.
je kan haar bereiken op nummer 020-7707257.
Zij kan je helpen met vrouwelijke dakka. die noemen ze ook wel Dkajkia. veel succes verder.
Denk erover na de mannelijke dakka te nemen, ook die kunnen spelen op een afstand, dus dat ze niet helemaal tussen de dames zitten.
Je kan de groep van hicham rbatti bellen, zij zijn echt de bekendste en beste spelers marrakchia tot nu toe. en zij houden rekening met de eisen van een bruiloft.
je kan mailen op sweetfadoua@hotmail.com als je interesse hebt, want ik durf hun nummers en emailadressen hier niet neer te zetten.
De groetjes,
Sweet_Chic
Salaam alaikoem,
Ik ben bekend met de bovengenoemde mannelijke bands, maar ik ben echt specifiek opzoek naar een vrouwelijke Anasheed band. Het is niet voor mij zelf, ik moet het alleen zien te regelen en zij wensen dus een vrouwelijke band, en ze willen dus geen muziek, maar echt Anasheed, is dat wat de bovengenoemde meiden doen, en zo ja, hoe zijn ze, kunnen ze er voor zorgen dat de mensen echt mee gaan doen, dat je dus ondanks dat er geen muziek gedraaid wordt, toch een leuke gzellige sfeer aanwezig is, zo ja dan ga ik beslist even bellen.
Heel erg bedankt!
Zjazaak Allahoe gairan
ma3a salama
Origineel gepost door Sweet_Chic
Salaam aleikoem
A maar natuurlijk is er een dakka Marrakchia dat door vrouwen wordt bespeeld,maar meid. Die zijn nog langg niet zo goed als de mannelijke.
Zij kan je helpen met vrouwelijke dakka. die noemen ze ook wel Dkajkia. veel succes verder.
Denk erover na de mannelijke dakka te nemen, ook die kunnen spelen op een afstand, dus dat ze niet helemaal tussen de dames zitten.
Je kan de groep van hicham rbatti bellen, zij zijn echt de bekendste en beste spelers marrakchia tot nu toe. en zij houden rekening met de eisen van een bruiloft.
je kan mailen op sweetfadoua@hotmail.com als je interesse hebt, want ik durf hun nummers en emailadressen hier niet neer te zetten.
De groetjes,
Sweet_Chic
Bedankt meid! IK ga haar eens bellen.
Oogappeltje
08-04-2004, 14:16
Origineel gepost door Sweet_Chic
Salaam aleikoem
De groetjes,
Sweet_Chic
Dit nummer bestaat niet....kun je het juiste nummer opgeven??????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.