Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertel eens wat positiefs!!!

svdw
23-03-2004, 10:50

Salaam allemaal, Als je iets leuks hebt meegemaakt, een wonder wil ik je vragen om die hier neer te zetten!! Ook graag positieve verhalen over alles wat wel goed gaat in deze maatschappij. AUB geen geoordeel dit moet een leuk opwekkend positief topic worden wat iedereen kan lezen met een lach!!

RisLaine
23-03-2004, 10:56
Origineel gepost door svdw Salaam allemaal, Als je iets leuks hebt meegemaakt, een wonder wil ik je vragen om die hier neer te zetten!! Ook graag positieve verhalen over alles wat wel goed gaat in deze maatschappij. AUB geen geoordeel dit moet een leuk opwekkend positief topic worden wat iedereen kan lezen met een lach!! Hoe Kun Je Nu Iets Positiefs Melden, In Deze Verrotte Kenker Wereld?! :maf:

selima17__1986
23-03-2004, 10:57
islam is positief :rolleyes:

RisLaine
23-03-2004, 10:59
Origineel gepost door selima17__1986 islam is positief :rolleyes: Een Vraagje; 'Gaat T Goed Met De Islam Dan?' :)

atlas_boy
23-03-2004, 11:00

het overleven van een ongeluk drie keer kop rol met de bus al inzittenden overleven het en natuurlijk ikke achter de stuur :D

zinelbedawi
23-03-2004, 11:06
OK Iets positiefs. Ik voel me heel goed nu. Ik en Heel het 6de jaar in onze school vertrekken volgende week dinsdag voor 4 dagen naar london. Ik kijk er al wat naar uit, becaus it's gonna be tha bomb!!!! boussa kbira xxxx

svdw
23-03-2004, 11:34
Origineel gepost door RisLaine Hoe Kun Je Nu Iets Positiefs Melden, In Deze Verrotte Kenker Wereld?! :maf: Daarom juist!!!!!!!!!!!Als iedereen maar blijft schelden en kankeren(in jouw bewoording)dan wordt het alleen maar erger!!!!Net een sneeuwbal begint klein, wordt zo groot dat het niet meer te overzien is!! Wij maken hier nog zat positiefs mee, moet je is in Palestina wonen dan begrijp ik dat je niks meer te lachen hebt!!!! Iets positiefs: Het is alweer een nieuwe dag , de zon schijnt, het is weer bijna zomer, mijn nichtje gaat verloven, toeschouwer heeft een gezond kind gekregen, mijn vriendin ook. De buurvrouw sluit een gelukkig huwlijk met haar man. Mijn vader is godzijdank gezond na een zware hartoperatie!! Steeds meer mensen(waaronder ik)ontdekken de schoonheid van de Islam en worden zomaar geholpen door lieve moslims die je nog niet eens kent. Positief of niet? Negativiteit kan alleen maar bestreden worden met positiviteit en als je niets positiefs te melden hebt op dit Topic, dan open je een Topic met de titel Vertel eens wat negatiefs!!!!

svdw
23-03-2004, 11:35
Origineel gepost door zinelbedawi OK Iets positiefs. Ik voel me heel goed nu. Ik en Heel het 6de jaar in onze school vertrekken volgende week dinsdag voor 4 dagen naar london. Ik kijk er al wat naar uit, becaus it's gonna be tha bomb!!!! boussa kbira xxxx Veeel plezier, ik ben daar ook geweest met school is super leuk!!! Liefs

misstomatisch
23-03-2004, 14:07
Origineel gepost door svdw Salaam allemaal, Als je iets leuks hebt meegemaakt, een wonder wil ik je vragen om die hier neer te zetten!! Ook graag positieve verhalen over alles wat wel goed gaat in deze maatschappij. AUB geen geoordeel dit moet een leuk opwekkend positief topic worden wat iedereen kan lezen met een lach!! IK GA BINNEKORT TROUWENNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: