Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moslims minderwaardig??????

Pagina's : [1] 2 3

mocrohajat18
23-03-2004, 09:57

ik wou effe melden dat ik vind dat de moslims op de wereld miderwaardig zijn zo voor de rest van de wereld ik noem een voorbeeld....... aanslag in madrid heeft drie minuten stilte gehad aanslag in marokko in casablanca heeft NUL MINUTEN STILTE GEHAD WAAROM DAT DAN NIET ????????????????? :kwaad:

Palestina4live
23-03-2004, 10:00
Origineel gepost door mocrohajat18 ik wou effe melden dat ik vind dat de moslims op de wereld miderwaardig zijn zo voor de rest van de wereld ik noem een voorbeeld....... aanslag in madrid heeft drie minuten stilte gehad aanslag in marokko in casablanca heeft NUL MINUTEN STILTE GEHAD WAAROM DAT DAN NIET ????????????????? :kwaad: Vertrouw op niemand, behalve jezelf, maak je van niemand afhankelijk behalve jezelf, meelij hoef je niet te verw8en, accepteer dat ZIJ ons als extremistische minderheden beschouwen, maar accepteer het niet als de waarheid, de waarheid is namelijk in ons voordeel ;)

Noena
23-03-2004, 10:02
Je moet van andere geen steun en medeleven verwachten..Die zien ons nl liever gaan dan komen!

mocrohajat18
23-03-2004, 10:08
ja verwacht ik ook van ze maar vele zeggen zehma dat moslims even goed behandeld worden en dat ze respect voor ons hebben maar goed ze kunnen niet van mij verwachten dat ik drie minuten stilte voor hun hou voor wat dan ook

Scottie
23-03-2004, 10:35

Nou, het verschil in minuten zit in het volgende. In de Westerse cultuur staat een mensenleven boven aan. Kijk maar naar wat wij doen om mensen te redden, in leven te houden, te genezen en te behandelen. In de islam echter, net als in de Aziatische culturen en in het communisme telt een mensenleven niet. Daar telt de groep, het geloof, de staat. Daarom geeft Mohammed geen zier om al die kapotte levens en krijgen de slachtoffers van gewetenloze moordenaars 3 minuten van onze tijd en van onze aandacht. Gode zij dank, voor een Westerling telt ook het leven van een moslim. Dat dat even wennen is, dat kan ik me voorstellen.

SalmanKhan
23-03-2004, 10:37
moslim minderwaardig!!! nee. minderwaardig zijn mensen die niet weten wat de waarheid is. wat is 3 minuten stilte? wij moslims zoeken onze troost in de Qo'ran en de soenah van onze profeet (saw). daarin kun je eeuwige troost vinden. voor mij geen 3 minuten stilte als ik weet dat het westen met 2 maten meet...

Palestina4live
23-03-2004, 11:55
Origineel gepost door PARTCHI Heb jij weleens geleerd hoe je signaalwoorden kunt gebruiken? Bovendien kan men blijkens jouw 2 alinea's concluderen dat jij tot de domoren hoort. :goedzo: :giechel:

amused
23-03-2004, 12:14
Nou, ik geloof daar niet in. Ik denk dat het complete onzin is dat de gehele "rest van de wereld" moslims als minderwaardig beschouwt. Ik heb mij, net als vele anderen, in die drie minuten bezig gehouden met het gedenken van alle slachtoffers van geweld - en in het bijzonder de 200 doden van Madrid. Daarbij heb ik mij niet afgevraagd hoeveel van die 200 mensen moslim waren, of christen, of atheist. Het waren voor mij "mensen", die het slachtoffer zijn geworden van een brute aanslag. Waarom was er minder aandacht voor Casablanca? Ik denk ten eerste omdat Madrid geografisch en cultureel dichter staat bij Nederland. En zo werkt het bij de media: hoe dichter bij je bed, hoe meer aandacht. En ten tweede de ernst van de situatie. Bij Casablanca kwamen 41 mensen om het leven, in Madrid ruim 200. Ik denk dus niet dat je hieruit mag concluderen dat er sprake is van "minderwaardigheid" van 1 groep ten opzichte van de ander, ik denk wel dat er sprake is van onbegrip - wellicht door gebrek aan kennis. Daar hebben alle partijen een grote verantwoordelijkheid in, pas als alle partijen die verantwoordelijkheid op zich nemen is in mijn ogen een goede samenleving mogelijk.

henray
23-03-2004, 12:43
Origineel gepost door mocrohajat18 ik wou effe melden dat ik vind dat de moslims op de wereld miderwaardig zijn zo voor de rest van de wereld ik noem een voorbeeld....... aanslag in madrid heeft drie minuten stilte gehad aanslag in marokko in casablanca heeft NUL MINUTEN STILTE GEHAD WAAROM DAT DAN NIET ????????????????? :kwaad: Misschien omdat Marokko niet tot de EU behoort en Spanje en Nederland wel. Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben, wellicht? Je weet wel: 1 land gedachte. http://www.shipmate.nl/f/p/orgint/raadeuro.gif

Fitrah
23-03-2004, 13:36
Origineel gepost door henray Misschien omdat Marokko niet tot de EU behoort en Spanje en Nederland wel. Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben, wellicht? Je weet wel: 1 land gedachte. http://www.shipmate.nl/f/p/orgint/raadeuro.gif En 11 september dan...behoort Amerika ook tot de EU?Dacht het niet.

amused
23-03-2004, 13:53
Nee, voor zover ik weet niet. Maar wat wil je daarmee zeggen? Dat moslims minderwaardig zijn? Lijkt me niet helemaal een correcte redenatie. Origineel gepost door amused Nou, ik geloof daar niet in. Ik denk dat het complete onzin is dat de gehele "rest van de wereld" moslims als minderwaardig beschouwt. Ik heb mij, net als vele anderen, in die drie minuten bezig gehouden met het gedenken van alle slachtoffers van geweld - en in het bijzonder de 200 doden van Madrid. Daarbij heb ik mij niet afgevraagd hoeveel van die 200 mensen moslim waren, of christen, of atheist. Het waren voor mij "mensen", die het slachtoffer zijn geworden van een brute aanslag. Waarom was er minder aandacht voor Casablanca? Ik denk ten eerste omdat Madrid geografisch en cultureel dichter staat bij Nederland. En zo werkt het bij de media: hoe dichter bij je bed, hoe meer aandacht. En ten tweede de ernst van de situatie. Bij Casablanca kwamen 41 mensen om het leven, in Madrid ruim 200. Ik denk dus niet dat je hieruit mag concluderen dat er sprake is van "minderwaardigheid" van 1 groep ten opzichte van de ander, ik denk wel dat er sprake is van onbegrip - wellicht door gebrek aan kennis. Daar hebben alle partijen een grote verantwoordelijkheid in, pas als alle partijen die verantwoordelijkheid op zich nemen is in mijn ogen een goede samenleving mogelijk.

House
23-03-2004, 13:54
Origineel gepost door mocrohajat18 ik wou effe melden dat ik vind dat de moslims op de wereld miderwaardig zijn zo voor de rest van de wereld ik noem een voorbeeld....... aanslag in madrid heeft drie minuten stilte gehad aanslag in marokko in casablanca heeft NUL MINUTEN STILTE GEHAD WAAROM DAT DAN NIET ????????????????? :kwaad: Wat voor nut heeft een minuut stilte eigenlijk. Ik neem aan dat je daarmee de doden niet terugkrijgt. Een minuut stilte is iets tradioneels in de westerse wereld, daar hoeft een gelovige zich niet aan te houden.

Palestina4live
23-03-2004, 14:24
Origineel gepost door House Wat voor nut heeft een minuut stilte eigenlijk. Ik neem aan dat je daarmee de doden niet terugkrijgt. Een minuut stilte is iets tradioneels in de westerse wereld, daar hoeft een gelovige zich niet aan te houden. Precies de doden hebben er nix aan als je een minuut stil staat, het bidden voor de overledenen is be3da nog nuttig :)

mocrohajat18
02-04-2004, 08:43
Origineel gepost door Palestina4live Precies de doden hebben er nix aan als je een minuut stil staat, het bidden voor de overledenen is be3da nog nuttig :) oke ik had het nog niet van die kant gezien ik geef jullie ook alllemaal groot gelijk :) hey trouwens wat vonden julie van die verbranden amerikanen die in irak op de brug werden opgehangen????

rnaj
02-04-2004, 09:02

Origineel gepost door mocrohajat18 ik wou effe melden dat ik vind dat de moslims op de wereld miderwaardig zijn zo voor de rest van de wereld ik noem een voorbeeld....... aanslag in madrid heeft drie minuten stilte gehad aanslag in marokko in casablanca heeft NUL MINUTEN STILTE GEHAD WAAROM DAT DAN NIET ????????????????? :kwaad: Get a life

Pagina's : [1] 2 3