Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zal ik nooit aan mijn partner vertellen!

Pagina's : [1] 2

kenitraouia
28-10-2002, 15:28

Salaam broeders en zuster! Een vraagje: Wat zou jij nooit aan je partner vertellen of opbiechten??? Ma3a salaam

BENTGHATAR
28-10-2002, 15:58
ik zou het niet weten van mij mag hij alles weten ik heb toch geen dingen gedaan die geheim moeten blijven

Junkie
28-10-2002, 16:01
Dat ik soms droom van mijn ex-vrouw. Dat zijn geen buitensporige dromen ofzo, maar toch.

Lady_moi
28-10-2002, 18:06
tez en ik dacht da jij ons iets wou zegge da je nooit aan hem zou zegge

sherine
28-10-2002, 18:09

ik heb nu een vriend daar ben ik nooit 100% eerlijk tegen niet dat ik slechte dingen heb gedaan ofzo. maar dan ben ik bang dat ie iets te dichtbij komt. dan ben je veel meer gebonden. tegen me echte man later ben ik tuurlijk eerlijk !!!!!!!!!!

hbieba
28-10-2002, 18:22
Ik zou niet weten waarom ik iets moet verzwijgen aan mijn partner!! Ik speel open kaart en vertel alles wat op mijn hartje ligt! EN zou ook niet inzien waarom ik wat zou moeten verzwijgen aan ieman d waar ik ziels veel van hou! Hij moet gewoon weten waar ik mee zit, of wat mijn verleden is point final!!!! Groetjes form me

cheetah
28-10-2002, 19:18
Hoe wil je in de Godsnaam een goed huwelijk hebben als je dingen voor elkaar verzwijgt????

LELIJKERD
28-10-2002, 19:20
dat ik lelijk ben, zal zij zelf achter moeten komen

kenitraouia
29-10-2002, 11:13
Ben een en al een raadsel daar moet ie zien achter te komen. Maar geheimen NEE! Als er iets erg is gebeurt in het in het verleden en dat speelt nog steeds dan zal ik het hem wel vertellen.

rachidas
29-10-2002, 11:15
IK ZALHEM BIJVOORBEELD NOOIT VERTELLEN DAT IK EEN MOOIE JONGEN HEB GEZIEN! EN OP HEM ZAT TE GEILEN

aisanor
30-10-2002, 10:46
iwa junkie!!! ik dacht dat jij nooit sliep???

Maryam_Iglouzan
30-10-2002, 11:08
dat ik een moedervlek heb zal hij zelf zien dus dat kan ik jammer genoeg niet verzwijgen.

zahia
30-10-2002, 12:29
ik zou alles tegen mijn partner later vertellen en als hij niet eerlijk tegen mijn is kan hij oprotten afz zahia

Jawairia
30-10-2002, 13:01
Hahahaha...zahia vraag me af of je een partner hebt, want dan zou je echt anders klinken dan je nu doet. Alles, maar dan echt alles aan je partner vertellen of aan je man met wie je getrouwd bent, denk ik niet. Er is geen enkele vrouw die echt voor 100% eerlijk is tegen over haar man, want sommige dingen die in het verleden zijn gebeurd hoeft de man niet te weten, want toen zat hij nog niet in het spel. Maar als er reeds dingen zijn gebeurd terwijl de vrouw al iets had met de man dan zou ik zeggen eerlijk zijn. Maar om nou oude koeien uit de sloot gaan zitten halen, nee verspil mijn tijd niet. En neem maar van mij aan dat er geen enkele man erop zit te wachten om zijn hele leven op tafel te leggen alleen omdat vrouwtje lief dat wil weten. Want zoals wij dingen hebben die wij graag voor ons zelf willen houden, zo hebben mannen dat ook, en dat neem ik hun niet kwalijk. Men moet dat kunnen accepteren en te respecteren. Maar ik denk als je een relaite met iemand opbouwt is vertrouwen de basis.

Boyfriend
30-10-2002, 14:58

DIE TITEL MOEST EERDER ZIJNN ZAL IK LIEGEN TEGEN MIJN PARTNER OF NIET?? BEGIN IK MIJN LEVEN MET EEN LEUGEN OF NIET???

Pagina's : [1] 2