Bekijk originele versie : Demonstratie Dam, Dinsd. 23 maart???
journaliste
22-03-2004, 23:52
ik hoorde vandaag vandaag dat er dinsdag een demonstratie wordt gehouden in amsterdam op de dam vanwege dat gebeuren van YASSIN.. Ik wilde vragen vragen of het klopt dat het dus 22 maart is om 19.00 uur??
Ik hoop snel iets van jullie te horen...
salaam
sidiahmed
22-03-2004, 23:56
Origineel gepost door journaliste
ik hoorde vandaag vandaag dat er dinsdag een demonstratie wordt gehouden in amsterdam op de dam vanwege dat gebeuren van YASSIN.. Ik wilde vragen vragen of het klopt dat het dus 22 maart is om 19.00 uur??
Ik hoop snel iets van jullie te horen...
salaam
en waarom zouden we Überhaupt iets aan journalisten vertellen :rolleyes:
Bachelorette
23-03-2004, 00:35
door wie is het georganiseerd zo op korte termijn?
Oh, NU kan opeens wel worden gedemonstreerd?
Maar tegen de aanslagen in Madrid niet?
Hypocriet!
salimma19
23-03-2004, 00:40
Pearl je hebt gelijk. Maar er is veel gedemonstreerd tegen die aanslag denk ik. Ieder zinnig denken mens veroordeelt deze aanslag of aanslagen.
maghrebia17
23-03-2004, 00:42
ik heb ook een mailtje gehad ja
dinsdag 23 maart om 19.00 uur op De Dam.
Bachelorette
23-03-2004, 00:50
Origineel gepost door Pearl
Hypocriet!
je moet niet zeuren. als je wil demonstreren jongen, dan organiseer je het toch? waarom moeten perse moslims het dan organiseren?
en nogmaals mijn vraag voor degene die wat meer info hebben, wie heeft het georganiseerd?
Origineel gepost door salimma19
Pearl je hebt gelijk. Maar er is veel gedemonstreerd tegen die aanslag denk ik. Ieder zinnig denken mens veroordeelt deze aanslag of aanslagen.
Ben je het eens met me dat mensen die na de aanslag van vandaag opeens de straat op willen gaan om te demonstreren, maar dit 12 dagen gelden niet deden, hypocriet zijn?
Het lijkt me heel lopgisch dat de mensen hiero voor hun broeders opkomen!wie gaat voor koffaars demonstreren die toch naar de hel gaan!?
Er is een groot verschil tussen een moslim die doodgaat en een niet-moslim die ook doodgaat! ik heb helaas niet alle tijd om het je uit te leggen!
Origineel gepost door Solid
Het lijkt me heel lopgisch dat de mensen hiero voor hun broeders opkomen!wie gaat voor koffaars demonstreren die toch naar de hel gaan!?
Er is een groot verschil tussen een moslim die doodgaat en een niet-moslim die ook doodgaat! ik heb helaas niet alle tijd om het je uit te leggen!
Je moest je schamen!
Je moest je schamen!
schaamte is de vrouw van de duivel!
natuurlijk vind ik het erg dat onschuldige mensen dood zijn gegaan, maar de Palestijnen zijn niet minderwaardig!
als we voor elke moord aan de Palestijnse kant zouden demonstreren, dan zijn we over 30 jaar nog niet klaar!
Hypocriet!
we hebben 3 minuten stil gestaan bij die aanslag in madrid en had eigenlijk ook een demonstratie verwacht tegen het geweld.maar blijkbaar zijn de spanjaarden in nederland te lui
in marokko zijn wel veel demonstraties geweest tegen die aanslag in madrid :zwaai:
Origineel gepost door Solid
schaamte is de vrouw van de duivel!
natuurlijk vind ik het erg dat onschuldige mensen dood zijn gegaan, maar de Palestijnen zijn niet minderwaardig!
als we voor elke moord aan de Palestijnse kant zouden demonstreren, dan zijn we over 30 jaar nog niet klaar!
En toch moest je je schamen voor wat je eerder schreef… vind ik… maar misschien heb je het fatsoen om je je te verontschuldigen…
Maar ik ben het met je eens dat Palestijnen niet minderwaardig zijn!
Madrileense Niet-Moslims zijn echter evenmin minderwaardig.
en over die demonstratie die morgen plaatst vinde op de dam, hebt het ook via email gehad van : demonstratie@laatjestemhoren.nl allee de site doet het niet
en of het een illigale demonstratie is , denk het wel, want er stond er bij dta het om een sontante demonstratie gaat!
ik zal er ook bij zijn, morgen toch vrij en hoop dta het mooi weer wordt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.