Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hallo mensen!!!!!!!

LZN
28-10-2002, 15:23

hoeis het met jullie allemaal???????????!!!!!!! wollah ik heb jullie echt allemaal gemist!!!!! :tranen: heb net gezien dat er heel veel nieuwe bij zijn, kweet niet of iedereen me hiere nog kent. maar voor de onbekenden, ik ben hier een ouwe ;) hoe is het met mijn Emshoom, Remii, cinaate, laila19, nadia, mohammed justice, en alle andere??????!!!!! dit is weer één van die keren dat ik hier kom. iwa jah, wat moet ik nog meer zeggen??? (eigenlijk heb ik veel te zeggen maar jah :D ben bang dat je van je stoel afvalt van wat ik allemaal heb meegemaakt :D ) xxxx en voor allemaal een dikke zoen :blauwkus:.

Cina
28-10-2002, 15:25
Heeeeeee Lieverd!!!! Ik ga je even omhelzen hoor------------->http://www.plauder-smilies.de/knuddel.gif Zo, dat is lang lang geleden....Ik heb je ook gemist :traan1: Maar gelukkig kom je even kijken! :) Hoe is het? Waar was je in de tussentijd? En....blijf je? ;)

Cina
28-10-2002, 15:57
Origineel gepost door angel21 :maf2: Ik durfde gisteren niet naar buiten hoor :rolleyes: Ik KON gisteren niet naar buiten hoor :D

Cina
28-10-2002, 16:01
Origineel gepost door angel21 hmm kan ook :rolleyes: En waarom kon dat niet dan? :D Ik moest (eh...moet :D) leren...:(

emsoem
28-10-2002, 17:20

wajoooooooooow dat is weer een half jaar gelden ken je me nog he???? maar hoe is ie allemaal??? weetje check pm =emsoem=

camjo
28-10-2002, 17:59
Origineel gepost door @ssia hoeis het met jullie allemaal???????????!!!!!!! wollah ik heb jullie echt allemaal gemist!!!!! :tranen: heb net gezien dat er heel veel nieuwe bij zijn, kweet niet of iedereen me hiere nog kent. maar voor de onbekenden, ik ben hier een ouwe ;) hoe is het met mijn Emshoom, Remii, cinaate, laila19, nadia, mohammed justice, en alle andere??????!!!!! dit is weer één van die keren dat ik hier kom. iwa jah, wat moet ik nog meer zeggen??? (eigenlijk heb ik veel te zeggen maar jah :D ben bang dat je van je stoel afvalt van wat ik allemaal heb meegemaakt :D ) xxxx en voor allemaal een dikke zoen :blauwkus: Welkom terug @ssia..ik hoop dat alles goed met je is..met mij is het alhamdu'lilaah Veel plezier hier en elders...