Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen van belgie help

riammi
10-02-2009, 17:59

salaam ik ben sinds kort wonend in antwerpen en vind het moeilijk om een baan te vinde hier acsepteren ze geen meiden met hoofddoek en dat vind ik heel erg weet iemand toevallig waar ik wel kan werken met hoofdoek.... het liefst in de richting kinderen:D geen schoonmaak werk dat is de enige baan die marokanen hier met hoofddoek doen

ajraam
10-02-2009, 18:04
Ben je je al gaan inschrijven bij de interims? Momenteel is het zowiezo moeilijk met de crisis maar er zijn toch wat vacatures open bij de call centers, daar mag je werken met je hoofddoek. ikzelf prefereer toch schoonmaak, vind je niet veel meer nu, verdient goed vind ik. mja ieder zijn mening! wens je veel suxes maar ben ook op zoek en echt moeilijk. morgen ga k is zien bij de interims en wie weet? kijk ook elke dag op de www.vdab.be website.

riammi
10-02-2009, 18:13
salaam ik ben echt na zoveel interims gegaan heb mij ingeschreven bij vdab maar toch niks.. echt erg wat voor schoonmaak doe jij als ik vragen mag...

riammi
10-02-2009, 18:13
en cal center heb daar echt genoeg van is ook avond is niet zo handig met de tijden van mijn man