Bekijk originele versie : Marokkaanse Meiden Dit En Dat Zus En Zo
salamou alaikoum
mensen ik erger me er echt aan man.
bijna de meeste van die toppics of zo hier
gaan over marrokaanse meiden en dan nog negatief ook.
ik bedoel ze moeten toch ooit iets goeds doen maar dat lees je bijna nooit. ik probeer nu niet aan de kant van de meiden te zijn maar het gewoon zo, het zijn onze meiden dus ik vind dat we ze juist moeten steunen en stimuleren om goed bezig te zijn.
als je me nu een kontelikker vind van de meiden dan kun je met je hoofd in de strond gaan zakken want het is zo .
wa salamou alaikoum
mister_ano
22-03-2004, 23:33
a salaam aleikoum, gelijk geef ik je broeder, maar zo is het ook met de jongens..... jongens dit ...jongens dat.
Het is een feit dat je goede en slechte hebt...onderhand weten we het allemaal!
Maar meestal wordt het uit persoonlijke ervaring of frustratie geschreven. Maar jah jongens en meisjes heb je in alle soorten en maten
a salaam
aleikoem salaam broeder,
Het is misschien makkelijker om heel snel wat negatiefs neer te zetten dan een positief iets over je broeders of zusters te vermelden, immers dat boeit toch niemand denken de meesten misschien wel. Waarom positief zijn over onze broeders en zusters terwijl het zoveel leuker is om ze zwart te maken. Ik vrees dat dat meer in trek is dan elkaar heel positief te benaderen. En er zijn mashallah zoveel goede broeders en zusters maar die zullen zelden tot nooit genoemd worden in plaats daarvan moet je het negatieve aanhoren. Als je een dwalende broeder of zuster ziet adviseer hem of haar en probeer ze te stimuleren om zich meer in de Islam te verdiepen. Daar bereik je veel meer mee dan vanaf een afstand elkaar zwart te maken.
salamou alaikoum
gelijk hebben jullie beide.
thnx voor je reactie allebei
wa salamou alaikoum
allah ie rham ahmed yassine wa ajma3 elmouslimien
Tsjelzies
22-03-2004, 23:48
:Iluvu: ze bestaan dus wel............
Origineel gepost door Tsjelzies
:Iluvu: ze bestaan dus wel............
Hahaha tuurlijk zuster er bestaan hamdoelilah meer dan genoeg goede broeders en zusters en het is niet juist dat ook zij de dupe worden van het negatieve nieuws en volgens mij mag je niet eens kwaadspreken over je broeders en zusters die wel juist leven.
En toch mensen beseffen niet dat op het moment dat ze roepen dat de jongens zus doen en de meiden zo ze ook de mensen die wel goed leven hierdoor benadelen en dat ook zij hierop worden aangekeken en beoordeeld wat natuurlijk nergens op slaat.
Tsjelzies
23-03-2004, 00:18
mee eens vooroordelen zijn nergens voor nodig
kijk ik doe het zelf ook welleens als ik een meid zie dingen doe die in mijn ogen niet kloppen heb ik wel zoiets van nou....
maar i.p.v elkaar zwart te maken zouden we elkaar moeten helpen
parade mister_ano jullie zijn een heel goed voorbeeld:goedzo:
mariyah je blijft maar wijze woorden typen:D
maghrebgirl20
23-03-2004, 00:28
iemand, die s niet zo negatief praat :)
Origineel gepost door Tsjelzies
mee eens vooroordelen zijn nergens voor nodig
kijk ik doe het zelf ook welleens als ik een meid zie dingen doe die in mijn ogen niet kloppen heb ik wel zoiets van nou....
maar i.p.v elkaar zwart te maken zouden we elkaar moeten helpen
parade mister_ano jullie zijn een heel goed voorbeeld:goedzo:
mariyah je blijft maar wijze woorden typen:D
Iedereen heeft dat zuster je eerste reactie is meestal van owjee moet dat nou echt zo?! Maar ik neem aan dat de meeste van ons toch Insch Allah in zijn of haar kennissen en familiekring goede voorbeelden heeft van goede moslimbroeders en zusters ewa en waar je mee omgaat daar raak je mee besmet.....als het maar een goede besmetting is denk ik dan maar. :D
hannan_angel
24-03-2004, 08:13
PRAISE THE LORD ER BESTAAN NOG ZULKE MANNEN
salamou alaikoum.
ik vind jullie reactie leuk echt waar.
eht zijn neit van die afkraak reacties dus thnx nogmaals.
en jah er zijn genoeg goede meiden en jongens.
wa salamou alaikoum
Tsjelzies
24-03-2004, 23:04
:hihi:inshallah een goede besmetting jah
Ik vind het wel lief dat je je aansluit aan de meiden kant :p
misslati
25-03-2004, 19:59
Origineel gepost door parada
salamou alaikoum
mensen ik erger me er echt aan man.
bijna de meeste van die toppics of zo hier
gaan over marrokaanse meiden en dan nog negatief ook.
ik bedoel ze moeten toch ooit iets goeds doen maar dat lees je bijna nooit. ik probeer nu niet aan de kant van de meiden te zijn maar het gewoon zo, het zijn onze meiden dus ik vind dat we ze juist moeten steunen en stimuleren om goed bezig te zijn.
als je me nu een kontelikker vind van de meiden dan kun je met je hoofd in de strond gaan zakken want het is zo .
wa salamou alaikoum
wollah man ik hou van je
eindelijk een man die de waarheid zegt
van jou mogen ze er wel meer van maken
xxxxxxx :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.