Bekijk originele versie : LAF? In Israel zitten 1000 mensen in een rolstoel, dankzij Yassin!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Toen ik vanmorgen om 6 uur mijn gebed had gedaan, iets wat ik NIET altijd doe op die tijd, kreeg ik terug, in mijn geest, dat er iets heel naars stond te gebeuren!
Iets ontzagwekkends, van grote vernietiging, ten nadele van Amerika!
Echt groot.
12 uur later hoorde ik pas van de dood van Yassin.
Laf, hoor ik.
Een invalide, weet ik. Half blind, weet ik!
Sharon feliciteert de veiligheidsdienst met het resultaat. Tuurlijk!
Ik denk, Yassin IS geen invalide, en IS niet blind!
Hij heeft op tv verklaard, dat bussen met Israeliers zullen worden opgeblazen.
Net zo lang, totdat de bezette gebieden zijn teruggegeven.
Daarna komt er een bestand,een wapenstilstand, maar vervolgens moeten alle joden Israel uit worden gedreven, terug naar Europa, waar ze vandaan komen.
Ik denk, je hebt gelijk, ook in Nederland zijn mensen, die vinden, dat alle allochtonen Nederland uit moeten worden gedreven, en terug gestuurd moeten worden naar de landen waar ze naar toe komen, behalve allochtonen, die kunnen aantonen hier al 300 jaar te leven!
Zo’n man was Yassin, een man naar 'mijn' hart!( tuurlijk niet!)
Jammer dat hij dood is, maar ik begrijp ook de tegenpartij!
Yassin was een redeloze racist, een Pim Fortuin in het kwadraat!
Laf,….. laf is de moord op 203 weerloze forensen in een trein, maar ik heb niemand op straat gezien, in de arabische wereld al helemaal niet.
Laf,…..laf is de dood van 3000 werknemers in een kantorengebouw om 9 uur s’morgens, toen iedereen net op zijn plaats was.
Laf,….laf is als je een bom draagt, en je stapt een willekeurige bus in, met moeders en kinderen, lachende jongens en meisjes, op weg naar school. En je drukt op een knop, omdat je haat, en je denkt “ als ik maar in de hemel kom”.
Sjeik Yassin was iemand, die dit allemaal goedkeurde, het aanmoedigde.
HIJ vond het niet LAF.
Daarom vind ik ZIJN likwidatie OOK niet Laf.
Niet slim, maar ook niet laf. Je oogst wat je zaait!
Jammer, dat zo’n man geen andere keus wist te maken!
Laf lijkt op love, maar liefde en vergeving doen wonderen, terwijl haat vernietigd, en haat oproept! Doe er niet aan mee!
Nog niet eens een 2 weken terug werden 203 mensen in een trein vermoord, mensen die NERGENS iets mee te maken hadden gehad, die arm waren.
1400 andere mensen werden gewond, en onder hun zullen honderden half blind zijn, en in een rolstoel zitten: ik hoop, dat zij geen Yassins worden, vergiftigd en verblind door haat, om wat anderen hem hebben aangedaan!
Laf is OOK, als ze deze mening bannen! Zoals net gedaan!.
Ik wist niet dat Allah hier bans uitdeelde.
Wolfie heeft wel een punt. Deze man heeft velen de dood ingestuurd en wordt als een held aanbeden, ook op deze site. Ik keur het Israelisch beleid af, maar het is belachelijk om deze man die bloed aan zijn handen heeft als een held te eren. Dat verdient hij niet.
salimma19
22-03-2004, 23:32
LAF zijn de joden die verscholen in hun tanks met de modernste wapens `rubberen kogels`afvuren`op Palestijnen ( die deze wanpens niet bezitten)
LAF zijn de Arabische leiders die de k.ont van Amerika aflebberen en niet hun broeders helpen
Origineel gepost door salimma19
LAF zijn de joden die verscholen in hun tanks met de modernste wapens `rubberen kogels`afvuren`op Palestijnen ( die deze wanpens niet bezitten)
LAF zijn de Arabische leiders die de k.ont van Amerika aflebberen en niet hun broeders helpen
Waarom hebben de "Joden" die wapens wel en de Palestijnen niet? Doen ze toch iets niet goed.
salimma19
23-03-2004, 00:18
Deliana, wat doe joden wel goed dan. Moorden??? Ik dacht dat jij daar zo tegen was. Maar goed, zonder Amerika zou Israel lang niet al die wapens en tanks hebben als nu. Als Saoedi Arabie Palestina zou steunen hadden zij al dat moderne materiaal ook. Maar helaas, de Saoedi`s denken alleen maar aan geld en vrouwen en weet ik t allemaal.
By the way.......ik vraag me af wat er in jou omgaat als er weer eens Palestijnen zijn vermoord...en dan bedoel ik natuurlijk gewone burgers. Zoals de 8 omstanders tijdens de aanslag om Sjeik Yassin. Dat boeit jou natuurlijk allemaal niet.
_just_siham_
23-03-2004, 12:06
hallo allemaal!..
ten eerst wil ik zeggen dat ik het heel erg vind wat zich gister in palestina heeft afgespeeld... en wolfi je hebt het over de zelfmoord aanslagen in palestina op een plek waar joden wonen he...? waarom zie ik nou geen enkel stukje staan geen ene zin waarin je iets schrijft over de onschuldige kinderen en vrouwen en mannen gewone burgers die aan palestijnse kant omkomen....
weet je wat het is palestijnen zijn slachtoffers en de joden niet zij zijn palestina binnen gevallen sorry hoor maar als ze dan 1 voor 1 DOOD gaan jah dat is het risico... wat wil je dan wolfie dat palestijne "rustig"thuis gaan zitten afwachten wanneer hun huis gesloopt wordt of wanneer ze weer te horen krijgen wanneer de volgende begravenis is.................
DE_STALKER_LAMM
23-03-2004, 12:13
en 1 miljoen mensen in concentratiekampen in mensonterende omstandigheden.
sharon is butcher , een gewetenloze moordenaar.
DE_STALKER_LAMM
23-03-2004, 12:18
Origineel gepost door Peridot
Wolfie heeft wel een punt. Deze man heeft velen de dood ingestuurd en wordt als een held aanbeden, ook op deze site. Ik keur het Israelisch beleid af, maar het is belachelijk om deze man die bloed aan zijn handen heeft als een held te eren. Dat verdient hij niet.
wolfowitz keurt het geweld dat de bezetter aanricht goed zonder meer. wolf verkondigt gewoon de westerse zionistische doctrine dat zei alle rechten hebben en anderen niets !
hafiberber
23-03-2004, 12:21
sjeik jasin blijft een arabische held en ik hoop dat nu sharon mofaz,en andere nazi-kampbeulen in tel aviv worden gedood want zij hebben veel arabisch bloed aan hun handen.
wraak oog om oog tand om tand geen medelijden met geen enkele jood in israel en amerika.
leve het arabisch verzet en bewustzijn.
DE_STALKER_LAMM
23-03-2004, 12:35
Origineel gepost door hafiberber
sjeik jasin blijft een arabische held en ik hoop dat nu sharon mofaz,en andere nazi-kampbeulen in tel aviv worden gedood want zij hebben veel arabisch bloed aan hun handen.
wraak oog om oog tand om tand geen medelijden met geen enkele jood in israel en amerika.
leve het arabisch verzet en bewustzijn.
ik keur geen enkele vorm van geweld...maar enerzijds vindt ik dat een volk zich met alle middelen mag verzetten tegen een onrechtvaardig en onmenselijke bezetting.
al gaat mijn voorkeur naar geweldloze verzet.
desert2rose
23-03-2004, 12:44
ze zullen elkaar blijven uitmoorden, ik keur het van beiden kanten af......ook al kan ik het van de palestijnen wel begrijpen..konden ze maar samenleven en vrede sluiten.
Maar helaas dat zal nooit gebeuren tog?? ze gaan allemaal door tot iedereen uitgemoord is., egt erg..
desert2rose
23-03-2004, 12:47
over yassin trouwens...als je als je klein bent al verjaagd wordt uit je dorp...of je familie/kenissen uitgemoord worden, dan vind ik het niet gek dat een mens zoveel haat krijgt...wat israel doet is tog veel erger!...of begrijp je dat niet???
:eek: Ik kan gewoon niet geloven dat er op deze site nog discussie onstaat over sjeik Yassin, deze man heeft in een rolstoel en totaal verlamd geleefd voor palestina en heeft zn recht nooit opgegeven, iets wat we van vele lichamelijk gezonde jonge mannen en vrouwen niet kunnen zeggen. Het enige wat je over Sjeik Yassin kan zeggen is HEEL VEEL RESPECT en verdriet dat deze geweldige man op zo een brute wijze is vermoord en aan de andere kant vreugde omdat hij de sjahada heeft gekregen die hij verdient
Groetjes Leila
Origineel gepost door wolfowitz
Toen ik vanmorgen om 6 uur mijn gebed had gedaan, iets wat ik NIET altijd doe op die tijd, kreeg ik terug, in mijn geest, dat er iets heel naars stond te gebeuren!
Iets ontzagwekkends, van grote vernietiging, ten nadele van Amerika!
Echt groot.
12 uur later hoorde ik pas van de dood van Yassin.
Laf, hoor ik.
Een invalide, weet ik. Half blind, weet ik!
Sharon feliciteert de veiligheidsdienst met het resultaat. Tuurlijk!
Ik denk, Yassin IS geen invalide, en IS niet blind!
Hij heeft op tv verklaard, dat bussen met Israeliers zullen worden opgeblazen.
Net zo lang, totdat de bezette gebieden zijn teruggegeven.
Daarna komt er een bestand,een wapenstilstand, maar vervolgens moeten alle joden Israel uit worden gedreven, terug naar Europa, waar ze vandaan komen.
Ik denk, je hebt gelijk, ook in Nederland zijn mensen, die vinden, dat alle allochtonen Nederland uit moeten worden gedreven, en terug gestuurd moeten worden naar de landen waar ze naar toe komen, behalve allochtonen, die kunnen aantonen hier al 300 jaar te leven!
Zo’n man was Yassin, een man naar 'mijn' hart!( tuurlijk niet!)
Jammer dat hij dood is, maar ik begrijp ook de tegenpartij!
Yassin was een redeloze racist, een Pim Fortuin in het kwadraat!
Laf,….. laf is de moord op 203 weerloze forensen in een trein, maar ik heb niemand op straat gezien, in de arabische wereld al helemaal niet.
Laf,…..laf is de dood van 3000 werknemers in een kantorengebouw om 9 uur s’morgens, toen iedereen net op zijn plaats was.
Laf,….laf is als je een bom draagt, en je stapt een willekeurige bus in, met moeders en kinderen, lachende jongens en meisjes, op weg naar school. En je drukt op een knop, omdat je haat, en je denkt “ als ik maar in de hemel kom”.
Sjeik Yassin was iemand, die dit allemaal goedkeurde, het aanmoedigde.
HIJ vond het niet LAF.
Daarom vind ik ZIJN likwidatie OOK niet Laf.
Niet slim, maar ook niet laf. Je oogst wat je zaait!
Jammer, dat zo’n man geen andere keus wist te maken!
Laf lijkt op love, maar liefde en vergeving doen wonderen, terwijl haat vernietigd, en haat oproept! Doe er niet aan mee!
Nog niet eens een 2 weken terug werden 203 mensen in een trein vermoord, mensen die NERGENS iets mee te maken hadden gehad, die arm waren.
1400 andere mensen werden gewond, en onder hun zullen honderden half blind zijn, en in een rolstoel zitten: ik hoop, dat zij geen Yassins worden, vergiftigd en verblind door haat, om wat anderen hem hebben aangedaan!
Laf is OOK, als ze deze mening bannen! Zoals net gedaan!
http://www.ml75.nl/Space/4007/994085658.jpg
:D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.