Bekijk originele versie : Ajh Wonen 300 Pm
Anonymous18
10-02-2009, 15:12
salaam o elekoem
ik zag foto's etc en het kost maar 300 per maand
wat zit hier achter??
emshoum19
10-02-2009, 16:16
WAt is Ajh??
Anonymous18
11-02-2009, 13:02
ga naar ajhwonen.nl en druk koop
rustigemeid
11-02-2009, 15:24
salaam o elekoem
ik zag foto's etc en het kost maar 300 per maand
wat zit hier achter??
Het is een koopwoning, die 300 euro die er staat zijn de kosten die je met een hypotheek maandelijks zult hebben ongeveer.
Anonymous18
11-02-2009, 20:17
en komen er nog extra kosten bij??
ik d8 eraan daar gwn te kopen en dan als ik over 2 jaar weg ga Insha Allah het huisje te verhuren
rustigemeid
11-02-2009, 21:17
en komen er nog extra kosten bij??
ik d8 eraan daar gwn te kopen en dan als ik over 2 jaar weg ga Insha Allah het huisje te verhuren
Ja denk wel dat er kosten bij komen voor verzekeringen enz. Ben niet echt thuis in die markt maar als je serieus overweegt om te kopen zou ik eens bij een makelaar langsgaan die kan je meer vertellen.
DlennartD
31-05-2010, 11:58
Beste Anonymous18,
Zoals ik in je andere topic ook al had meegedeeld.
AJH Wonen is een betrouwbaar vastgoed bedrijf met uitstekende service.
Ikzelf vind het ook onduidelijk op hun website, maar na wat onderzoek ben ik met hun in zee gegaan en ik ben zeer tevreden.
De 300 euro die op hun website genoemd word is een schatting voor wat je ongeveer netto per maand aan je hypotheek kwijt zal zijn.
Dus je belastingaftrek is er dan al af en je moet dan zelf nog je aflossing erbij rekenen.
Veel succes verder!
dutchSaliha
31-05-2010, 12:27
Beste Anonymous18,
Zoals ik in je andere topic ook al had meegedeeld.
AJH Wonen is een betrouwbaar vastgoed bedrijf met uitstekende service.
Ikzelf vind het ook onduidelijk op hun website, maar na wat onderzoek ben ik met hun in zee gegaan en ik ben zeer tevreden.
De 300 euro die op hun website genoemd word is een schatting voor wat je ongeveer netto per maand aan je hypotheek kwijt zal zijn.
Dus je belastingaftrek is er dan al af en je moet dan zelf nog je aflossing erbij rekenen.
Veel succes verder! Btje toevallig dat je vandaag een account hebt aangemaakt en dat de 2 reacties die je hebt geplaatst, over ajh gaan.
DlennartD
31-05-2010, 13:40
Btje toevallig dat je vandaag een account hebt aangemaakt en dat de 2 reacties die je hebt geplaatst, over ajh gaan.
Wat is daar mis mee dan?
Ik zit al langer op dit forum maar normaal gesproken lees ik alleen berichten.
Maar omdat ik nu toch wou reageren om misverstanden te voorkomen heb ik toch maar een account geregistreerd.
Vraag een forum admin maar om mijn IP te tracen als je t niet geloofd. ;)
Ik wil alleen maar een antwoord op iemand haar vraag geven, daarvoor zijn we toch hier?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.