Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 minuten stilte voor Sjeikh Yassin!!

Pagina's : [1] 2

OneTouch
22-03-2004, 22:54

Ik stel voor dat wij 3 minuten stilte houden voor Sjeikh Yassin en de vele slachtoffer die Israël heeft gemaakt (Inna Lilahi wa Inna Ilayhi ra3ayoen!!) Wij moeten eens stilstaan bij het leed van de de arme Palestijnen en onze doden herdenken.... Wie doet er mee??

Deliana
22-03-2004, 23:09
Origineel gepost door KohiNoor Is het waar dat die sheikh kinderen gebruikte voor zelfmoordcommando's? Dan vind ik hem eigenlijk niet zo lief meer :( Wat overigens niets veranderd aan het feit dat het laf is een oude invalide blinde man neer te schieten :( Kinderen en vrouwen.

OneTouch
22-03-2004, 23:23
Oke, dan doen wij de kaffiers niet na. Laten we 3 minuten stil zijn en die 3 minuten gebruiken wij om veel dua's te doen voor alle martelaars!

Deliana
22-03-2004, 23:28
Origineel gepost door OneTouch Oke, dan doen wij de kaffiers niet na. Laten we 3 minuten stil zijn en die 3 minuten gebruiken wij om veel dua's te doen voor alle martelaars! Beter 3 minuten stilstaan bij de slachtoffers, die wisten van niets. De "martelaars" hebben er zelf voor gekozen.

OneTouch
22-03-2004, 23:49

De 3 minuten zijn zowel voor de slachtoffers die van niets wisten als de martelaars die het land en de bevolking van Palestina met hart en ziel verdedigen.

Aislin
23-03-2004, 00:06
Dat Sharon hier een heel grove fout mee heeft begaan staat als een paal boven water maar om iemand die zoveel doden op zijn geweten heeft door mannen, vrouwen en kinderen aan te zetten tot zelfmoordacties en daarbij ook nog andere onschuldige mensen de dood in heeft gejaagd drie minuten te herdenken gaat voor mij te ver. Nog altijd staat er in de Qoran dat een zelfmoordenaar niet het paradijs zal betreden, Yassin heeft voor God willen spelen door hen het paradijs voor te houden.

OneTouch
23-03-2004, 00:40
Aislin, de Koran verbiedt inderdaad mensen zichzelf te doden. Maar dan moet je denken aan mensen die het leven niet meer zien zitten en zichzelf dus voor de trein gooien of iets dergelijks. Over zelfdoding in oorlogstijden zijn de meningen verdeeld. Persoonlijk sta ik achter hen die het erover eens zijn dat deze vorm van oorlog voeren geoorloofd is. Het is een martelaarschap voor de goede zaak en dat is anders dan zelfdoding omdat je het leven niet meer ziet zitten. Drie minuten stilte is dus wel het minste wat wij voor deze helden kunnen doen.

Aislin
23-03-2004, 00:47
Held? is het doden van ONSCHULDIGE mensen een heldendaad????????? voor mij is iemand die een ANDER aanzet tot zelfmoord geen held.

OneTouch
23-03-2004, 01:05
Begrijp nou toch eens een keer dat zij zichzelf verdedigen tegen de agressor. Ze kunnen moeilijk stilwijgend blijven toekijken. Zij beschermen hun land en hun bevolking en daarom zijn het helden. Dat daarbij helaas onschuldige slachtoffers vallen is onvermijdelijk maar die slachtoffers vallen nog veel meer aan de Palestijnse kant. Zoals Sjeikh Yassin Allah i Rahmoe altijd zei: 'Helaas vallen er onschuldige slachtoffers maar dat is altijd in een oorlog. Wij zijn tegen het doden van kinderen, bejaarden en vrouwen maar als zij onze kinderen, vrouwen en bejaarden doden slaan wij net zo hard terug. Wij weigeren alleen te lijden, zolang wij lijden moeten zij ook lijden!" En daar sluit ik mij helemaal bij aan!

Scottie
23-03-2004, 11:29
Nou, overdrijf toch niet zo. Hoezo "jullie doden"? Over wie heb je het dan? Palestijnen hebben toch ook geen minuut stilte in achte genomen bij voor de doden van de aardbeving? Hebben de Palestijnen dan rouw in acht genomen voor de doden in Casablanca? Ook als zij dat wel zouden hebben gedaan, wil dat nog niet zeggen dat Marokkanen dat in Nederland moeten doen voor deze oude terrorist. Die vereenzelviging met mensen die ver weg wonen, waar geen enkele band mee bestaat of bestond, die komt erg ongeloowaardig over. Die oververeenzelviging met mensen, culturen en doelen hoort bij een puber, niet meer bij (jong-)volwassenen. Pubers doen aan dwepen met hun sterren en voorbeelden, hun rolmodellen. Omdat de oude terrorist in een rolstoel zat hoef je hem nog niet na te doen ... "Get a life!"

Pagina's : [1] 2