Bekijk originele versie : Oorpijn (hijaab)
Slms
Hoe losjes in mijn hijaab ook omdoe... mijn oren msekien lijden er vreselijk onder.. moet wel 6 keer op een dag na het toilet om even mijn oren de kans te geven bij te komen??? what to do??
tatouzient
22-03-2004, 22:58
Origineel gepost door Mouny
Slms
Hoe losjes in mijn hijaab ook omdoe... mijn oren msekien lijden er vreselijk onder.. moet wel 6 keer op een dag na het toilet om even mijn oren de kans te geven bij te komen??? what to do??
daar hebk nooit last van :confused:
Tatou.
Ik heb wel eens dat ie zo strak is en dat ik half doof word :melig:
tatouzient
22-03-2004, 23:11
Origineel gepost door Lampjuh
Ik heb wel eens dat ie zo strak is en dat ik half doof word :melig:
strak? op welke manier draag je je hijaab? hoe komt die dan zo strak rond je oren? :confused:
Tatou.
Ikrame_girl
22-03-2004, 23:33
Ik ook soms...je weet wel hoofddoek naar achteren en daarna een sjaaal eromheen..zodat je je oren en hals/nek neit ziet.
tatouzient
22-03-2004, 23:40
http://www.almuhajabat.com/howtowearhijab.html
op welke manier draag je em?
nadoria_zinador
23-03-2004, 11:52
Salam mo3alekom.
Mijn nicht had dat pas ook.
Ze deed haar hijab heel erg strak.
Maar ze is naar de dokter geweest en heeft een watje er op gekregen en ze moest drie keer in 1 week naar de dokter.
Maar toen is het gelijk ovetr gegaan.
En bij mijn andere nicht was dat ook zo.
maar het is alhemdolilah over.
Veel sucses meid
metalsia_girl17
23-03-2004, 11:57
Asalaam mouchlamoum
Ik leef met je mee want ik droeg em vroegen altijd naar achteren
ik heb er beschadige oren van over gehouden..
is echt niet leuk hoor..
maar nu draag ik em alhamdoelah anders. ik draag enum als soenah. je weet wel dat je nek bedekt is..
nu heb ik er helemaal geen last van alhamdoelah.(probeer het eens zo)
nauw sterkte??????
Moge Allah je helpen
Wasalaam
Casaw0men
23-03-2004, 15:35
Jaah.. wallah ik heb dat ook mij oren worden gewoon helemaal rood en soms lijkt het netalsof mij hoofd verlamt word.. :maf: het is echt pijnlijk ..
Ik draag hem ook als de voorschriften van de Sounna... maar toch doe ik altijd een of twee hoofddoeken of kapjes eronder! En al bind ik ze vast onder mijn oorlel wellou!!!
Salaam aleikum,
Je kan ook gewoon helemaal geen kapje dragen, enkel de hijab op de goede manier, dan heb je nergens last van, want er is niks dat tegen je oren aan drukt. In het begin droeg ik ook vaak een kapje, maar het is warm, je krijgt er pijnlijke oren van en ook nog hoofdpijn, omdat het zwaar is op je hoofd, hihi of ik ben ik de enige.? groetjessss
Meiske .. zonder die kapjes ligt mijn hijaab binnen de korste keren op de grond.. hij glijd ervan af zoals hete boter in een pan
lela_Hanan
23-03-2004, 21:30
Ik kan jullie adviseren om kapjes te halen van beverwijk of van een andere bazaar...met zachte stof en GEEN RUWE stof..daardoor maakt het niet uit of je het strak of lossjes draagt...
Geen pijn meer :D ....
Origineel gepost door lela_Hanan
Ik kan jullie adviseren om kapjes te halen van beverwijk of van een andere bazaar...met zachte stof en GEEN RUWE stof..daardoor maakt het niet uit of je het strak of lossjes draagt...
Geen pijn meer :D ....
Wel hbiba.. al mijn kapjes zijn bijna van zijde zo zacht... het blijft pijn doen.. ik heb al overwogen mijn oren te af te laten halen maar mijn moeder is bang dat ze dan nooit meer van me af komt. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.