Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom gaan sommige marokaanse meisjes van tegenwoordig zo ver??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Dunya2
22-03-2004, 21:56

:confused: Weten jullie wat ik echt niet snap dat sommige marokaanse meisjes geen hsoema meer kennen en zich voordoen alsof ze geen moslims meer zijn , ik heb het niet over alle marokaanse meiden, maar jullie weten zelf wel wat ik bedoel . Ze gaan met jongens naar bed voor het huwelijk en laten zich pakken en achteraf zeggen ze; Ow ik weet dat het fout van me is. enz Wallah soms schrik ik van sommige meisjes , maar jah gelukkig zijn er wel nog marokaanse meisjes die zich in hun waarde laten. Volg Allahs regels en je vind de weg naar het Paradijs :zwaai:

mister_ano
22-03-2004, 21:58
hmm vergeten we de jongens niet??

mister_ano
22-03-2004, 22:01
Weet je wat het is , meisjes...sommige dan die krijgen nog spijt, dat is ook de bedoeling ...als ze iets verkeerds hebben gedaan...maar de jongens????? Ik zeg niet dat de meisjes geen spijt moeten hebben ...als het eenmaal gebeurd is dan moet je wel..vanuit je hart spijt krijgen... Het zijn zowel de jongens als de meisjes die verkeerd bezig kunnen zijn. voor de jongens is er echt geen lichtere straf hoor. Het is de marokkaanse cultuur die ons deze gedachte meegeeft! a salaam aleikoum

Dunya2
22-03-2004, 22:04
jah heb je gelijk in die jongens houden zich ook niet aan de regels denken dat ze meer mogen dan de meiden maar ze hebben de zelfde regels in de koran en ook zij moeten Maagd blijven volgens de koran

Dunya2
22-03-2004, 22:07

Maar je hebt gelijk jah maar ik dacht open een topic appart voor de jongens en meisjes En die jongens die kunnen er ook wat van Wallah das niet normaal wat zei tegenwoordig doen zowel de marokaanse meiden en jongens moeten zich beter aan de regels gaan houden en zich schamen niet persoonlijk bedoelt maar de meeste wteen of ik het over hun heb

mister_ano
22-03-2004, 22:07
precies. Zullen we de vraag maar anders formuleren. Gericht op jongeren. Waarom gaat de moslimgemeenschap van tegenwoordig zo ver? antwoord: men houdt zich niet bezig met de islam

mister_ano
22-03-2004, 22:08
hoe kunnen wij als "betweters" hier verandering inbrengen?? Hoe kunnen wij als een eenheid sterk staan???

Dunya2
22-03-2004, 22:14
jah dat lijkt me een goed idee mister_ano

LelyDames
22-03-2004, 22:17
precies vergeten we de jongens niet :rolleyes: wel met 2 maten meten he

sweet_nadoria
22-03-2004, 22:20
De mensen die zich voordoen als moslims zijn het geloof aan het verwaarlozen ... Zij zijn zich er niet echt van bewust waar ze mee bezig en denken alleen maar aan lang leve de lol ... Ze denken niet en willen zich niet realiseren dat vroeg of laat Allah hen komt halen want hun laatste minuut is dan aangebroken en wanneer Allah hen vraagt wat zij hebben gedaan met hun leven ..... ewa dan pas weten ze hoe zij hun tijd hadden moeten besteden ... Tuurlijk probeer je zoveel mogelijk ontspoorde mensen op het rechte pad te krijgen maar ja als men niet wil dan houdt het op toch ? Jij als broeder/zuster hebt je taak gedaan om hem/haar het ware geloof te laten zien maar als men het verdomt dan zeg ik ook bekijk het maar !!! Voor die mensen die keer op keer worden aangesproken op hun gedrag maar alsnog niet willen veranderen safie rani tsaliet ma3hoem ... Zie maar hoe je jezelf redt uit Al Djin op Youm Al Dien die eraan komt ... Als je al die tekenen leest in Koran dan weet je dat we die nu dagelijks meemaken en het onderwerp dat hier wordt besproken is een van de tekenen ... - Verwaarlozing van het geloof ... mensen die er niks meer aan doen .. mensen die een zwakke imaan hebben ... Moge Allah ons vergeven voor elke minuut dat wij verspillen ... Moge Allah ons vergeven voor onze zondes .. Moge Allah de ogen openen van de dwalenden onder ons ... Moge Allah onze harten vullen met meer liefde voor het geloof ... Moge Allah ons behoeden van het kwade ... En Moge Allah ons leiden naar het pad die ons leidt naar Al Djannah Firdaus !!! Ameen .... Liefs, S. Nadoria

EL_MoRo
22-03-2004, 22:32
Ik word echt helemaal gek van dit soort negatieve topics :kwaad: ... Altijd maar met het vingertje wijzen, let eens op jezelf i.p.v. op andere... Waarom alleen kijken naar de negatieve dingen die mensen doen??? Er zijn genoeg mensen die wel heel veel goede dingen doen..... Waarom word daar geen topic over geopend.??? Nee tuurlijk niet, wat is daar nou leuk aan :rolleyes: ...???!!!!! Het is natuurlijk veel leuker om over elkaar te lullen en elkaar zwart maken toch??? Damn Marokkaanen, let gewoon lekker op jezelf, als je je zo opwind over de ''slechte meisjes'' doe er dan wat aan i.p.v. slap te ouwehoeren.... I REST MY CASE :zwaai:

Mariyah
22-03-2004, 23:00
Origineel gepost door Dunya2 :confused: Weten jullie wat ik echt niet snap dat sommige marokaanse meisjes geen hsoema meer kennen en zich voordoen alsof ze geen moslims meer zijn , ik heb het niet over alle marokaanse meiden, maar jullie weten zelf wel wat ik bedoel . Ze gaan met jongens naar bed voor het huwelijk en laten zich pakken en achteraf zeggen ze; Ow ik weet dat het fout van me is. enz Wallah soms schrik ik van sommige meisjes , maar jah gelukkig zijn er wel nog marokaanse meisjes die zich in hun waarde laten. Volg Allahs regels en je vind de weg naar het Paradijs :zwaai: Het is niet aan jou of aan mij of aan wie dan ook om over onze broeders en zusters te oordelen. Of ze nu in de ogen van een ander wel of niet het juiste pad bewandelen. Allah (swt) zal daarover oordelen. Immers Hij is de barmhartige en Hij zal onze goede daden Insch Allah accepteren en onze slechte vergeven. Mocht je een broeder of zuster tegenkomen adviseer hem dan en stimuleer hem of haar om zich meer te gaan verdiepen in de Qor'aan daar bereik je meer mee dan van een afstand aankondigen dat het zo erg is en bla bla.

mister_ano
22-03-2004, 23:21
a salaam aleikoum, Tuurlijk moeten we allemaal op ons zelf letten, een beter milieu begint bij je zelf, das waar. Als mensen praten over de slechte mensen kan het twee dingen betekenen. Om ze zwart te maken(het negatieve, deze keur ik af), of omdat ze om hun medemens geven. dat laatste heeft mijn voorkeur, de reden om ons niet te richten op de goede mensen, is omdat die al binnen zijn zeg maar om het maar zo te noemen. De goede die veroorzaken geen overlast. maar de mensen die dit soort wandaden plegen die hebben "hulp"nodig. In de islam bestaat er iets als broederschap/zusterschap. Wij horen de "slechte" te adviseren naar het goede. iedereen heeft zijn eigen leven, en is daar veranwtoordelijk voor, tuurlijk, maar wij zijn een oumma die elkaar hoort te steunen(en de gehele mensheid). Een moslim kan zich geen goede moslim noemen als hij alleen zijn eigen hachje probeert te redden. we moeten iedereen kunnen steunen. En we moeten sabr hebben met de onwetende en hun niet laten stikken, we moeten het goede voorbeeld geven, want alleen dan kan je advies worden opgevolgd. Maar over het onderwerp zina, is dit een hele opgave want de mens laat zich leiden door zijn begeertes. wie dat voor elkaar krijgt om de vele zina plegers(dwalende) te leiden, nou petje af voor diegene.... ik denk dat allan onze profeet saw dat zou lukken a salaam aleikoum

Allure_80
23-03-2004, 10:09
Mister_ano.... heel goed gesproken!! Ben 't helemaal met je eens!

Miss_Nerd
23-03-2004, 10:41

Origineel gepost door mister_ano a salaam aleikoum, Tuurlijk moeten we allemaal op ons zelf letten, een beter milieu begint bij je zelf, das waar. Als mensen praten over de slechte mensen kan het twee dingen betekenen. Om ze zwart te maken(het negatieve, deze keur ik af), of omdat ze om hun medemens geven. dat laatste heeft mijn voorkeur, de reden om ons niet te richten op de goede mensen, is omdat die al binnen zijn zeg maar om het maar zo te noemen. De goede die veroorzaken geen overlast. maar de mensen die dit soort wandaden plegen die hebben "hulp"nodig. In de islam bestaat er iets als broederschap/zusterschap. Wij horen de "slechte" te adviseren naar het goede. iedereen heeft zijn eigen leven, en is daar veranwtoordelijk voor, tuurlijk, maar wij zijn een oumma die elkaar hoort te steunen(en de gehele mensheid). Een moslim kan zich geen goede moslim noemen als hij alleen zijn eigen hachje probeert te redden. we moeten iedereen kunnen steunen. En we moeten sabr hebben met de onwetende en hun niet laten stikken, we moeten het goede voorbeeld geven, want alleen dan kan je advies worden opgevolgd. Maar over het onderwerp zina, is dit een hele opgave want de mens laat zich leiden door zijn begeertes. wie dat voor elkaar krijgt om de vele zina plegers(dwalende) te leiden, nou petje af voor diegene.... ik denk dat allan onze profeet saw dat zou lukken a salaam aleikoum Ya... Ya ....Ya.... Ya ...Ya... Ya.... Ya............. :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7