Bekijk originele versie : Oproep tot betoging van de AEL(sheikh ahmed yassine)
miss_adidas
22-03-2004, 21:06
Oproep tot betoging van de AEL
Antwerpen, 22 maart 2004
Met de laffe moord op Sheikh Yassine, spirituele leider van de verzetsbeweging Hamas, heeft Israël nogmaals bewezen dat ze een criminele en terroristische staat is. Deze staat, geleid door de fascistische premier Sharon, heeft aangetoond dat ze niet uit is op een rechtvaardige vrede, maar enkel op escalatie en geweld.
Wij eisen dan ook een ondubbelzinnig veroordeling van de vertegenwoordigers van de Joodse gemeenschap – die maar al te vaak een kritiekloze steun tonen ten opzichte van de staat Israël en haar regering Sharon – van deze gewetensloze daad. Wij eisen tevens een krachtdadige veroordeling door de Belgische regering en de Europese leiders, die de al meer dan 50jaar durende bezetting met de mantel der liefde toedekken. Europa moet sancties tegen de Zionistische staat aankondigen.
Om onze ondubbelzinnige steun voor het Palestijns verzet nogmaals te uiten, roepen we daarom op tot een betoging op woensdag 24maart. Met deze betoging die zal starten aan de kerkstraat in Borgerhout om 14u, willen we deze laffe daad aanklagen, alsook de strijd van de onderdrukte Palestijnen onverminderd steunen.
Origineel gepost door grendel
Wrong timing.
(Madrid)
Nou, inderdaad!
Origineel gepost door grendel
Wrong timing.
(Madrid) juist
miss_adidas
22-03-2004, 21:30
kyfesh?!
wat madrid?
Origineel gepost door miss_adidas
kyfesh?!
wat madrid?
De aanslagen in Madrid...gaat er een lampje bij je branden? :rolleyes:
Origineel gepost door miss_adidas
kyfesh?!
wat madrid?
An khoulek :D
Madrid,
je weet wel, rugtassen, mobiele telefoon, trein.
Rings a bell ?
Origineel gepost door a3ir
juist
we zitten allemaal weer op 1 lijn!
Maar wellicht wel een zeer goed idee van de AEL om te gaan demonstreren. DOEN ZEG IK..
Origineel gepost door henray
Maar wellicht wel een zeer goed idee van de AEL om te gaan demonstreren. DOEN ZEG IK..
Blijkbaar zit ik niet met jou op één lijn....een demonstratie op dit moment als protest tegen de liquidatie van sheikh lijkt me helemaal geen goed idee...niet op dit moment.
Origineel gepost door sahira
Blijkbaar zit ik niet met jou op één lijn....een demonstratie op dit moment als protest tegen de liquidatie van sheikh lijkt me helemaal geen goed idee...niet op dit moment. ben het met je eens sahira.
Origineel gepost door henray
Maar wellicht wel een zeer goed idee van de AEL om te gaan demonstreren. DOEN ZEG IK.. henray,met juist bedoel ik wat grendel poste.
Bahjaouia
22-03-2004, 21:50
Origineel gepost door sahira
Blijkbaar zit ik niet met jou op één lijn....een demonstratie op dit moment als protest tegen de liquidatie van sheikh lijkt me helemaal geen goed idee...niet op dit moment.
Hoezo geen goed idee? Zijn de doden die in Spanje zijn gevallen belangrijker of meer waard dan de DODEN DIE DAGELIJKS IN PALESTINA VALLEN? Is de dood van Sjeik Ahmed Yassin minder waard? Die Israeliers moeten goed op hun plekkie worden gezet!
DUS MENSEN, GA VOORAL ALLEMAAL DEMONSTREREN! DOE JE HET NIET VOOR JEZELF, DOE HET DAN VOOR JE BROEDERS EN ZUSTERS IN PALESTINA DIE ER AL ALLEEN VOOR STAAN!
Ik vind die demonstratie ook geen goed idee maar het geeft te meer aan wat voor een idiote club de AEL is! Dus maakt het demonstreren wel weer zinvol, ze zetten zichzelf weer voor schut.
Ik vind die demonstratie ook geen goed idee maar het geeft te meer aan wat voor een idiote club de AEL is! Dus maakt het demonstreren wel weer zinvol, ze zetten zichzelf weer voor schut.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.