Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politieonderzoek naar internetmaagd

Sensabillah
22-03-2004, 20:26

Politieonderzoek naar internetmaagd De Britse politie onderzoekt of een 18-jarige studente die haar maagdelijkheid op een online veiling heeft aangeboden, strafbare feiten heeft gepleegd. Rosie Reid heeft onlangs haar maagdelijkheid verkocht aan de hoogste bieder. Reid, studente aan de universiteit van Bristol, bood haar maagdelijkheid in eerste instantie aan via eBay. Nadat eBay het 'item' weigerde, zette ze de veiling voort op haar eigen site. Een 44-jarige Londenaar deed met 8400 pond het hoogste bod. De politie wil onderzoeken over Reid het Britse t*ippelverbod overtreden heeft. De lesbische studente, die beweert nooit eerder seks met een man te hebben gehad, zegt de veiling te zijn gestart om haar studie te kunnen betalen. Ze hoopt dat haar actie de discussie over de financiƫle situatie van studenten nieuw leven inblaast. Tegenover News of the World zei de studente dat de ervaring 'erg onplezierig, maar gelukkig snel over was'. Erg sneu, totaal geen trots.

redcat
22-03-2004, 20:28
Was ik even blij dat we studiefinanciering hebben in Nederland.......

a3ir
22-03-2004, 20:38
Origineel gepost door redcat Was ik even blij dat we studiefinanciering hebben in Nederland....... vertel mij wat;)

Sensabillah
22-03-2004, 20:40
Origineel gepost door redcat Was ik even blij dat we studiefinanciering hebben in Nederland....... Want anders ?

redcat
22-03-2004, 20:41

Was ik niet gaan studeren!

redcat
22-03-2004, 20:43
Wat dacht jij dan? ;)

a3ir
22-03-2004, 20:43
Origineel gepost door redcat Was ik niet gaan studeren! :giechel:

Sensabillah
22-03-2004, 20:48
Origineel gepost door redcat Was ik niet gaan studeren! Dank je voor de duidelijkheid. Men kon het namelijk ook anders gaan interpreteren.

redcat
22-03-2004, 20:52
Origineel gepost door Sensabillah Dank je voor de duidelijkheid. Men kon het namelijk ook anders gaan interpreteren. Hoe had jij het anders geinterpreteerd dan?

a3ir
22-03-2004, 20:55
Origineel gepost door redcat Hoe had jij het anders geinterpreteerd dan? redcat,der zijn mensen met bepaalde gedachten.dus je uit leg was op zijn plaats

redcat
22-03-2004, 20:57
Tsja, dirty-minded people zijn er overal, als ik daarvoor al mijn woorden op een gouden weegschaaltje moet leggen heb ik binnen een week rsi.

Sensabillah
22-03-2004, 21:03
Origineel gepost door redcat Hoe had jij het anders geinterpreteerd dan? Het gaat er niet zozeer om hoe ik het zou interpreteren Redcat. Maar het zou anders opgenomen kunnen worden. ;) Jij zei enkel dat je blij was dat in jouw tijd studiefinanciering bestond. Vandaar mijn vraag wat je anders gedaan zou hebben. Men zou kunnen denken dat je doelde op de optie zoals de persoon in kwestie heeft gedaan. (Allah jie star)

Sensabillah
22-03-2004, 21:40
Origineel gepost door LuckyLips Leuk man...18 jarige maagd. Lekker. Ik ben ook nog op zoek naar een maagd. Terug naar het onzinhoekje LuckyLips.