Bekijk volle/desktop versie : Islam nu officieel de grootste religie ter wereld!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]

10-10-2009, 11:45

Citaat:
indien je moslims graag observeerd beoordeel hen dan als individu en niet de hele gemeenschap bovendien is iemand pas een moslim als hij zich passief en actief inzet voor zn geloof...en een christen is geen christen als hij alleen maar een kruis (triest dat het symbool van alle pijn een leed van Jesus volgens christenen als een siervoorwerp wordt gebruikt) om zn nek heeft hangen maar tegerlijkertijd vele geboden verwerpt,de bijbel niet leest of de kerk niet bezoekt,niet vast (katholieken vasten 40 dagen) etc. en indien je een christen hierop aanspreekt zegt deze: je dient gewoon te geloven zonder vragen (???) of wacht tot de geest komt?? maar ze kunnen zelf niet deze aspecten behoorlijk uitleggen.. je dient gewoon blindelings te geloven...dus doe wat je wilt...??? he wat jammer van die Heilige boeken dat ze geopenbaard zijn, en van de profeten die neergezonden zijn... maar ach das waar ook Jesus is gestorven voor de mensheid dus mag de mens doen wat die wilt..moorden,verkrachten,stelen...want de Hemel staat nu ''wagenwijd'' open.. dus dit is religie.....
indien je Christenen graag observeerT beoordeel hen dan als individu en niet de hele gemeenschap

meer heb ik niet te zeggen op al deze kortzichtige vooroordelen
Ik wil je nog wel een welgemeend advies meegeven:
verdiep je eerst eens daadwerkelijk in het Christendom, voordat je er iets over wilt zeggen, want je komt met dezelfde vooroordelen, onwaarheden en gebrek aan kennis zoals ik hier al zo vaak langs heb zien komen.
Halen jullie die van een speciale website of zo?

Vragen stellen kan natuurlijk altijd, als ik ze lees zal ik naar beste vermogen (ik weet ook niet alles) antwoorden. Maar op dit soort kortzichtigheid en vooroordelen ga ik niet meer in, dat heb ik wel gehad.

Succes

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]