Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeeeeeeeeelp

Pagina's : [1] 2 3 4

mizz_maghrebia
22-03-2004, 19:39

jullie moeten mij echt helpen, want ik zit met een probleem.. ik heb iets heel ergs dom gedaan: ik ben zwanger geworden............ van een neger! mijn ouders vermoorden me als ze erachter komen, maar ik wil geen abortus plegen, kunnen julle me alstublieft helpen want ik weet egt niet wat ik moet doen..... willen jullie alstublieft alleen reageren als het serieuze reacties zijn.. inieder geval bedankt groetjes een domme en verdrietige maghrabia

ikrampje_87
22-03-2004, 19:41
A3oethoe Billihai mina Shaytanu Razjiem..!! Aan Allah vergevenis vragen..!! Maar die neger is hij moslim..? Dan zou je nog in principe met hem kunnen trouwen..!! Je beseft dat dit een hele grote en domme fout is..!! Het enige wat ik kan zeggen is dat je vergevenis aan Allah swt moet vragen en jaah.. verder.. weet ik het ook niet.. m sterkte gewenst met wat er ook gebeurt en Insha' Allah dat alles weer goed komt.. voor zover het goed kan komen..

ik_oke_is
22-03-2004, 19:49
Origineel gepost door mizz_maghrebia jullie moeten mij echt helpen, want ik zit met een probleem.. ik heb iets heel ergs dom gedaan: ik ben zwanger geworden............ van een neger! mijn ouders vermoorden me als ze erachter komen, maar ik wil geen abortus plegen, kunnen julle me alstublieft helpen want ik weet egt niet wat ik moet doen..... willen jullie alstublieft alleen reageren als het serieuze reacties zijn.. inieder geval bedankt groetjes een domme en verdrietige maghrabia :lol: iwa hebt ge al een naam :maf:

Lady_moi
22-03-2004, 19:51
Trekt u plan eerst neuke en dan kome aankakke me ge zijt zwanger vertrekt LaiSter

mizz_maghrebia
22-03-2004, 19:52

hij is geen moslim , maar hij is wel bereid om voor dat kind te zorgen. hij wil niet dat ik het contact met mijn ouders verbreek maar hij wil het kind wel houden, hij zei dat ik desoonds negen maanden met wijde kleren moet lopen en dat hij dan vervolgens voor het kind gaat zorgen.... inieder geval ik kan geen keuze maken

Lady_moi
22-03-2004, 19:56
Vraag vergeving a koe vraag vergeving aan Allah

ZoMaarIemand
22-03-2004, 20:01
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik wens je echt veel sterkte... Liefsss

LelyDames
22-03-2004, 20:02
ik wil niet dom reageren ofzo maare :eek: :eek: :eek: das niet zo slim, maar je ouders komen er echt wel achter hoor, al draag je wijde kleding je kan moeilijk lopen,bukken,opstaan etc. trouwens onthoud iets meid....omdat jij en je vriendje zo dom zijn geweest betekend niet dat het kindje er door moet gaan leiden... denk goed na voordat je nog meer gekke dingen gaat doen sterkte :rolleyes:

ik_oke_is
22-03-2004, 20:03
Origineel gepost door mizz_maghrebia hij is geen moslim , maar hij is wel bereid om voor dat kind te zorgen. hij wil niet dat ik het contact met mijn ouders verbreek maar hij wil het kind wel houden, hij zei dat ik desoonds negen maanden met wijde kleren moet lopen en dat hij dan vervolgens voor het kind gaat zorgen.... inieder geval ik kan geen keuze maken ge weet wel hoe je moet ****** maar niet hoe je een zwangerschap moet voorkomen ??? :hihi: ik vind net goed voor je :maf: klein negertje , negen maanden liegen tegen je ouders , een kind op de wereld zetten en NIET tegen je ouders zegge dat ze grootouders zijn geworden enz enz... straks nog trouwen met een marokaan en zeggen dat hij je eerste is ... alé ja goed gedaan bazz 3liek !! :maf2:

Lady_moi
22-03-2004, 20:07
Ieuw hoe durfde ze ahahaha

samira_868
22-03-2004, 20:07
awili awili je bent echt para in je hoofd je moest eeerst nadenken voordat je iets gaat doen a gek iwa ik zou niet weten wat je moet doen maaar ja veel sterkte nog

LelyDames
22-03-2004, 20:15
jaaa, maar ik vind toch dat de baby niet om deze shit heeft gevraagd die verdiend liefde en warmte niet straks een depressieve moeder die gekke dingen doet en een domme vader die niet weet waar een condoom voor dient :rolleyes:

thement_return
22-03-2004, 20:16
Origineel gepost door ik_oke_is :lol: iwa hebt ge al een naam :maf: een naam :hihi:

LelyDames
22-03-2004, 20:18
maar eigelijk is het een weld ahraam ( haram kindje ) toch?¿?

thement_return
22-03-2004, 20:19

Origineel gepost door mizz_maghrebia jullie moeten mij echt helpen, want ik zit met een probleem.. ik heb iets heel ergs dom gedaan: ik ben zwanger geworden............ van een neger! mijn ouders vermoorden me als ze erachter komen, maar ik wil geen abortus plegen, kunnen julle me alstublieft helpen want ik weet egt niet wat ik moet doen..... willen jullie alstublieft alleen reageren als het serieuze reacties zijn.. inieder geval bedankt groetjes een domme en verdrietige maghrabia weer een persoon die aandacht zoekt :verdomme:

Pagina's : [1] 2 3 4