Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joodse Voedoe!

Pagina's : [1] 2 3

sennatjuh
09-02-2009, 13:13

Ik wil dat de mensen hier serieus op reageren, wie dit ziet als onzin hoeft niet te reageren. [ Ik ken iemand bij wie joodse voedoe is gedaan. Hij is verblind tegenover zijn familieleden en kent alleen de mensen bij wie hij inwoont. Hij denkt ook dat alleen hun goed voor hem zijn, terwijl hun joodse voedoe bij hem hebben gedaan voor hun eige best wil. Ik wil echt dat mensen hier serieus mee omgaan. Ik geloofde ook nooit in voedoe totdat ik zie wat deze jongen is over komen meskien. En shor bestaat wel. Het staat zelfs in de koran. Dus nu is mijn vraag: Kent er iemand een joods iemand die voedoe weg haalt. Zijn familie leden hebben al wel via bepaalde lefki met koraanciteren geprobeerd het weg te halen. Maar als er eenmaal begonnen is aan de verbreking van de voedoe dan zien ze dat ze het niet aan kunnen en dat het joodse voedoe is die door een jood(se) verbroken moet worden. Ik vind deze mensen zielig en wilt ze graag helpen met julie hulp insha allah.]

salwa23
09-02-2009, 13:16
Moge allah hem genezen insha allah mensen die shor doen zijn echt erg

sennatjuh
09-02-2009, 13:17
Ja ik vind hem echt zielig

sennatjuh
09-02-2009, 14:00
kom op mensen

Rach_
09-02-2009, 14:40

kijk ik vind enkel 1 ding onzin.. dat koranverzen het nie aankunnen.. de koran is genezing voor alles.. islam staat boven alles.. dus als je bij de juiste imam komt .. die gaat t kunnen weghalen met koranverzen dus ga aub niet naar een jood.. allah i chafieh dat was mijn advies voor jou xxx

ElMaghribi
09-02-2009, 14:46
Zijn familie leden hebben al wel via bepaalde lefki met koraanciteren geprobeerd het weg te halen. Maar als er eenmaal begonnen is aan de verbreking van de voedoe dan zien ze dat ze het niet aan kunnen en dat het joodse voedoe is die door een jood(se) verbroken moet worden. Ik vind deze mensen zielig en wilt ze graag helpen met julie hulp insha allah.] De Qor'aan kan ALLES aan. Wanneer er roqia word gedaan op de manier zoals de profeet het toegestaan heeft zal het elke voodoo, met de wil van Allah, vernietigen. www.roqyah.com heeft hier veel informatie over. Moge Allah hem genezen.

ElMaghribi
09-02-2009, 14:49
Moge allah hem genezen insha allah mensen die shor doen zijn echt erg Allah schrijft de doodstraf voor deze mensen. Dat soort zieke types gebruiken de djinn om dat voor elkaar te krijgen en djinn werken alleen samen met mensen die in en in verdorven en duidelijk KAFIR zijn. Daarom moeten dat soort mensen altijd eerst de meeste afschuwelijke dingen doen voordat ze die macht krijgen. Dingen als seks met de eigen dochter of moeder hebben. Qor'aan als wc papier of als schoen zool gebruiken. Een varken slachten met 'Bismillah'. En mensen die naar zo'n "lefki" gaan om si7r te doen of om si7r met si7r weg te halen begaan ook een gigantische zonde.

insaf18
09-02-2009, 14:51
wat jij nu wil doen is ook een vorm van shirk

ElMaghribi
09-02-2009, 14:53
Owja.. Joden zijn de meesters der voodoo.

ElMaghribi
09-02-2009, 14:59
Kom naar Antwerpen , genoeg Joodse rabbijnen die het weghalen. Zo help je dus iemand naar de hel. En jij noemt jezelf wise? “Whoever goes to a fortune-teller and asks him about something, his prayer will not be accepted for forty days.” Narrated by Muslim “Whoever goes to a soothsayer and believes what he says has disbelieved in that which was revealed to Muhammad.” al-Sunan and by al-Haakim Uitgebreide uitleg vind je hier: http://islamqa.com/en/ref/12578/

ElMaghribi
09-02-2009, 15:02
Kom naar x , genoeg Joodse rabbijnen die het weghalen. Zij zijn degene die si7r in stand houden! Bewust een ziekte verspreiden en dan het medicijn verkopen! Al7amdolillah, wij hebben de Qor'aan waar alle si7r van de wereld niet tegenop kan.

ElMaghribi
09-02-2009, 15:04
Meer info: http://islamqa.com/en/search/sihr/AllWords/t,q,a&page=0

Wise_Woman
09-02-2009, 15:19
Zij zijn degene die si7r in stand houden! Bewust een ziekte verspreiden en dan het medicijn verkopen! Al7amdolillah, wij hebben de Qor'aan waar alle si7r van de wereld niet tegenop kan. Wist ik niet , ik trek mijn woorden terug

ElMaghribi
09-02-2009, 15:29
Wist ik niet , ik trek mijn woorden terug Je bent ook geen Moslima zeker?

Wise_Woman
09-02-2009, 16:05

Je bent ook geen Moslima zeker? Jawel , waarom?

Pagina's : [1] 2 3