Bekijk originele versie : Zoek Appartement Antwerpen!!!
Weet je een leuke en een goedkope appartement ergens in antwerpen?
Niet persee vrij-staand, miss ken je iemand die wil vertrekken?
Ik ben opzoek naar appartement met een niet te hoge huur kosten
Appartement met 2 slaapkamers zou goed zijn,
alle reacties met beschrijving van het pand zijn welkom.
gr
ps: verwijs me niet naar websites
hier een woning als je wil in antwerpen residence in bisschopenhflaan voor 475 euro + 90 euro bij koste ik denk 2 of 3 kamers het num is 034483874.
en het is dus in antwerpen deurne
Chokran voor je reactie,
Is die huis via makelaar of?
wel beetje aan de dure kant... zoek wat goedkoper
max 450 incl bij kosten
chokran meid
oo dat weet ik niet ik krijg ze opgestuurd gekregen dus weet niet of van makelaar is... ik zal je wat zeggen meid je kan echt niet een huis vinden met 2 slaapk. voor 450 en bij kosten inbegrepen. ik heb een goed kope en die is 470 2 kamer ik zoek overal huizen normaal is 2 kamers in de 500 euro dus veel sucses;)
ps een tip doe bij marokanen zoeken daar krijg nog korting op de huur (meestal dan)
Ik ben nog steeds opzoek mensen.......
reageeeeeeeer!!!
miss ken je een mocro huisbaas die verhuurd???
Miss-Zina
14-02-2010, 17:38
Uppp nog meer informatie !
Miss-Zina
14-02-2010, 17:39
oo dat weet ik niet ik krijg ze opgestuurd gekregen dus weet niet of van makelaar is... ik zal je wat zeggen meid je kan echt niet een huis vinden met 2 slaapk. voor 450 en bij kosten inbegrepen. ik heb een goed kope en die is 470 2 kamer ik zoek overal huizen normaal is 2 kamers in de 500 euro dus veel sucses;)
ps een tip doe bij marokanen zoeken daar krijg nog korting op de huur (meestal dan)
Klopt niet want ken een meisje die woont in turnhout en zij heeft 3 slaapkamers voor maar 375 euro p maand
dat is misschien via sociale woning. particulier krijg je haast niet goedkoper dan 500. ik ben ook op zoek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.