Bekijk originele versie : Wanneer..
ikrampje_87
22-03-2004, 18:35
Wanneer weet je als meisje wanneer een jongen je echt leuk vindt en serieus met je is..?
Je kan wel zeggen als hij je goed behandelt enzo.. maar voor hetzelfde doet hij zo omdat je gewoon wil playen..en wil dat jij helemaal gek op hem gaat worden
:confused:
Kun je het merken aan iemand dat ie je niet playt.. en egt serieus met je is..? Waaraan dan..?
mocro_souhaila
22-03-2004, 18:36
Uhm ik weet niet..ik heb nu met een jongen die ik al 4 jaar kende voordat we iets begonnen..dus ik zou het snel genoeg merken ;)
Kuss Souhaila
Als hij je niet bombardeert met complimenten en slijmerige praatjes en als ie af en toe afstandelijk doet uit respect dan zou het kunnen dat hij je leuk vindt, maar dat weet je nooit.
nadoria86
22-03-2004, 18:44
Als hij gewoon goed met je praat en elke keer je hart weet te raken...en als hij niet je liefde probeert te krijgen dmv cadeaus..maar gewoon door puur zijn hart te uiten en dat merk je wel....incha-allah
Kun je niet weten.. Kom je wel achter..
Geef je zelf gewoon niet meteen 100%
Als hij meteen begint over trouwen en een afspraak maakt voor wanneer hij om je hand moet komen vragen. :D Dat lijkt mij serieus.
nadoria86
22-03-2004, 18:48
whahha daar kom je cker wel achter jah en inderdaad minora ga niet gelijk 100% voor hem.....
ikrampje_87
22-03-2004, 18:48
thxx voor jullie reacties..
en minora, het is ook niet slim om je meteen voor 100 % te geven.. tenminste dat doe ik niet..
Origineel gepost door BentFes
Als hij meteen begint over trouwen en een afspraak maakt voor wanneer hij om je hand moet komen vragen. :D Dat lijkt mij serieus.
Dan wel ja :D
En dan nog.. Eerst zien, dan geloven :o
nadoria86
22-03-2004, 18:50
bentfes: tehewoordig zegt elke jongen tege je ik wil met je trouwen en waar woon je dan kom ik met suiker en blabla maar neeh dat is niet serieuys meer tegenwoordig het is meer een versiertuc soo WATCH OUT!!!!
ikrampje_87
22-03-2004, 18:51
Origineel gepost door BentFes
maar dat kunnen ook van die gladde praatjes zijn..
zoals nadoria86 ook al zei..
Origineel gepost door ikrampje_87
thxx voor jullie reacties..
en minora, het is ook niet slim om je meteen voor 100 % te geven.. tenminste dat doe ik niet..
Zeker niet doen, komt later wel :p
ikrampje_87
22-03-2004, 18:54
Origineel gepost door minora
Zeker niet doen, komt later wel :p
Insha' Allah..:)
nadoria86
22-03-2004, 18:56
incha-allah ik hoop dat t goed komt ikram bigait incha-allah volg je hart dan komt het goed geloof me....
Origineel gepost door ikrampje_87
Insha' Allah..:)
Insahallah :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.