Bekijk originele versie : Liquidatie ' Arabische leiders' Van West Tot Oost
Naar aanleiding van de moord op wijlen vrijheidsstrjder Sheikh Yassin, die de extreme minachting van het Palestijnse volk door de joodse bevolking onderstreept, rijst bij mij de vraag op: Zetelen de Arabische leiders wel legaal de tronen van de Arabische naties? Is het tijdperk van Arabisch gedogen van de westerse en vooral joodse agressie voorbij en moeten de zogenaamde 'leiders van het Arabische volk' van Marokko tot aan Syrie geliquideerd danwel afgezet worden door de bevolkingen die de agressie meer dan genoeg getolereerd hebben, waarna nationalistische regeringen aan de macht kunnen komen die haar volk een warm hart toedraagt?
Naar mijn mening moet er een totale revolutie komen van geheel de Arabische Natie, de militaire revolutie voorop om de westerse expansie het stalen hoofd te bieden. Men kan schreeuwen dat ik me teveel opwindt, maar ik ben er zeker van dat de liquidatie van Sheikh Yassin een extremere vorm van minachting van het westen voor moslims teweegbrengt..
arabchrstn
22-03-2004, 16:47
Er moet helemaal niemand geliquideerd worden, we zijn potdorie geen criminelen. Er moet eens op een constructieve manier naar vrede gezocht worden...
sidiahmed
22-03-2004, 16:58
Origineel gepost door arabchrstn
Er moet helemaal niemand geliquideerd worden, we zijn potdorie geen criminelen. Er moet eens op een constructieve manier naar vrede gezocht worden...
de linkerhand roept dit terwijl de rechterhand verder gaat met moorden :kwaad:
arabchrstn
22-03-2004, 17:00
Met die rechterhand kunnen beter andere dingen gedaan worden ;)
nour_el_imen_
22-03-2004, 17:00
geloof me vrede zal er nooit komen............... wat de moslims moeten doen is opstaan en strijden............
arabchrstn
22-03-2004, 17:02
Opstaan en vrede stichten. Daar hoef je niet perse voor te 'strijden'...
sidiahmed
22-03-2004, 17:07
Met die rechterhand kunnen beter andere dingen gedaan worden ;)
zeg dat tegen het westen die deze moorden toejuicht.
arabchrstn
22-03-2004, 17:09
Wie waar wat hoe wanneer. Ik en jij wonen in 'het westen', dus jij juicht deze moorden toe? Ik niet hoor...
nour_el_imen_
22-03-2004, 17:12
Wie waar wat hoe wanneer. Ik en jij wonen in 'het westen', dus jij juicht deze moorden toe? Ik niet hoor...
maar wat doe je eraan om het tegen te gaan? vertel me broeder.............
vrede zal er nooit zijn................ in de koran staat zelfs vermeld dat er een oorlog zal uitbreken............. en insha Allah na veel mensen te hebben verloren zullen de moslims winnen............. deze oorlog hoort bij te tekenen voor de dag des oordeels........... dus vrede zal er nooit zijn......... en dit zijn Allah's woorden.............
We moeten eigenlijk Israel dankbaar zijn dat deze man de martelaren dood kreeg waar hij zo naar verlangde. Hij heeft altijd gezegd dat hij die dood wenste.
L3amrani
22-03-2004, 18:31
Origineel gepost door NuchtereMarok
Naar aanleiding van de moord op wijlen vrijheidsstrjder Sheikh Yassin, die de extreme minachting van het Palestijnse volk door de joodse bevolking onderstreept, rijst bij mij de vraag op: Zetelen de Arabische leiders wel legaal de tronen van de Arabische naties? Is het tijdperk van Arabisch gedogen van de westerse en vooral joodse agressie voorbij en moeten de zogenaamde 'leiders van het Arabische volk' van Marokko tot aan Syrie geliquideerd danwel afgezet worden door de bevolkingen die de agressie meer dan genoeg getolereerd hebben, waarna nationalistische regeringen aan de macht kunnen komen die haar volk een warm hart toedraagt?
Naar mijn mening moet er een totale revolutie komen van geheel de Arabische Natie, de militaire revolutie voorop om de westerse expansie het stalen hoofd te bieden. Men kan schreeuwen dat ik me teveel opwindt, maar ik ben er zeker van dat de liquidatie van Sheikh Yassin een extremere vorm van minachting van het westen voor moslims teweegbrengt.
Praat jij uit onmacht of volgens de authentieke dogmatiek en methodiek van de islam?.
appie666
22-03-2004, 18:39
Origineel gepost door NuchtereMarok
Naar mijn mening moet er een totale revolutie komen van geheel de Arabische Natie, de militaire revolutie voorop om de westerse expansie het stalen hoofd te bieden. Men kan schreeuwen dat ik me teveel opwindt, maar ik ben er zeker van dat de liquidatie van Sheikh Yassin een extremere vorm van minachting van het westen voor moslims teweegbrengt.
Tuurlijk moeten die laffe, Arabische leiders weg.
Mensen zoals Bin Laden en Al-Zahawiri zouden leiders moeten worden in grote landen als Saudie Arabie en Irak.
Dan is er weer sprake van een Islamitische grootmacht, Bin Laden zal meer geld investeren in goede wapens dan in gouden paleizen.
Alleen door dit soort mensen, kunnen wij weerstand bieden tegen Zionisten/Kruisvaarders die bezig zijn met het onderdrukken van Moslims.
Maar het zal niet lang duren alvorens een Arabisch land kernwapens heeft, en dan zullen we zien hoe de rest van de wereld gaat piepen! :kwaad:
Mensen zoals Bin Laden en Al-Zahawiri zouden leiders moeten worden in grote landen als Saudie Arabie en Irak.
AH, weer één die op zoek is naar een groot leider. Appie lees de geschiedenis eens na waar dat allemaal toe geleid heeft.
Hen jij als adolescent nog foto's van deze mannen/idolen boven het bed hangen?
appie666
22-03-2004, 19:13
Origineel gepost door an3sdej
AH, weer één die op zoek is naar een groot leider. Appie lees de geschiedenis eens na waar dat allemaal toe geleid heeft.
Hen jij als adolescent nog foto's van deze mannen/idolen boven het bed hangen?
Dit zijn geen hebzuchtige Arabieren zoals alle Arabische leiders, maar Arabieren met guts en die solidair zijn met Moslims, echte bravehearts.
Als Bin Laden aan de macht in SA zou zijn, dan zou SA een supermacht zijn.
Ps: ik heb geen idolen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.