Bekijk originele versie : Het doet allemaal zo'n PIJN
Oogje4Jou
22-03-2004, 16:23
salaam alaikoum,
Waarom is de wereld zo wreed en kunnen we niet gewoon voor altijd in vrede leven? De een maakt de ander af, en de een dumpt de ander, broer helpt zijn zus niet, en de moeder laat haar dochter vallen.
Ik voel me vaak alleen en dan denk ik, waarom voel ik me alleen terwijl ik zoveel mensen om me heen heb. Ik heb vrienden, familie een vader en een moeder, broers en zussen. Waar maak ik me druk om.... Tot ik tot de de volgende conclusie kwam...Ik voel me alleen omdat ik iets mis, ik mis warmte ik mis liefde...ik mis het dat als iets me pijn doet dat ik dat kwijt kan. Ik haat het dat ik altijd Ja Nee en Amen moet zeggen,...en dat terwijl niemand mij ooit een gunst doet...
Mijn leven bestaat uit school en werk...en vrije tijd heb ik niet want die probeert me ma zoveel mogelijk in te plannen. En als het me ma niet is dan is het me zus wel, of me broer of broertje... Heb ik dan eindelijk een dagje apart gezet om gezellig te gaan stadten, of een filmpje te pakken...of even te ontspannen in de sauna... gaat die verdomde beltoon weer af... Mama aan de telefoon :kwaad: Finek? Deba ezi le Dar wala ne ketlek!!!
Waarom Ya Allah waarom :confused: Ik doe niks verkeerds... ik bid 5 x p d.... ik vast..ik draag een hoofddoek...ik houd me ver verwijderd aan de slechte daden (of ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden) en me ouders zijn trots op me...dat zeggen ze vaak...ik ben niet schijnheilig...ik zeg altijd waar ik heen ga ... en dan nog...steeds weer die verdomde eenzaamheid!
het lijkt alsof hoe meer ik lach :D hoe depressiever ik word :( ... Vaak zeg ik tegen mezelf... Stand up! Ga wat maken van je leven...je gaat de goede kant op je studeert je spaart en je hebt nog een heel leven voor je.... maar hoe a 3ibadellah hoe... ik kan niet helder denken,..ik heb er vaak over nagedacht om naar een psychiater te gaan,...mama zei het volgende... Benti als je daar naartoe gaat maakt ie je alleen maar gekker! :confused: Ik heb het toen maar niet gedaan. Ik ben gelukkig en blij met wat ik heb Alhamdoelilah...maar ik meen het echt...ik wou dat ik geen rooie cent had en dat ik me niet meer eenzaam hoefde te voelen.
wat ik hiermee zal bereiken weet ik ook niet,.. ik heb in ieder geval even me verhaal kwijt gekund. Schrijven (in dit geval typen) helpt en ik weet het... maar een dagboek bijhouden...nee is niks voor mij en overigens... als me boer Stalin of me broer Hitler of die andere broer Saddam hem vind is er OORLOG...en dan zijn we nog verder van huis,... :rolleyes:
mocht er iemand nog tips hebben dan zijn die van harte welkom of mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of meemaken. Ik zou jullie verhaal ook interessant vinden....
beslemaa een zuster
Wat je beschrijft ken ik helemaal niet..
Krijg veel liefde en veel liefde om me heen elhamdoelilah..
Je peinst teveel.. Ik zou gek worden..
Als je een dagje hebt vrijgemaakt, hou die dag vrij. Zet je mobiel uit of durf nee te zeggen
Sterkte :)
Allure_80
22-03-2004, 17:40
Meid, dat gevoel heb ik een aantal jaar geleden ook gekend. Je hebt alles (familie, vrienden, dak boven je hoofd, eten etc.), maar toch ontbreekt er iets, je mist iets... en wat dat is, mag joost weten! Ik huilde dag en nacht, kon het niet plaatsen. Ik heb toendertijd veel met mn moeder gepraat, veel met mn tantes gepraat en langzaam aan begon dat gevoel weg te ebben. Vandaag de dag weet ik nog steeds niet wat het was. Maar goed, ik denk daar niet meer aan. Ik ben gelukkig, heb het prima naar mn zin, hamdoelilah...
Misschien moet jij ook 's met je moeder gaan praten. Ik weet niet hoe de band is tussen jullie, maar het kan heel verhelderend werken.
Sterkte!
Allure
mister_ano
22-03-2004, 17:49
Origineel gepost door Allure_80
Meid, dat gevoel heb ik een aantal jaar geleden ook gekend. Je hebt alles (familie, vrienden, dak boven je hoofd, eten etc.), maar toch ontbreekt er iets, je mist iets... en wat dat is, mag joost weten ! Ik huilde dag en nacht, kon het niet plaatsen. Ik heb toendertijd veel met mn moeder gepraat, veel met mn tantes gepraat en langzaam aan begon dat gevoel weg te ebben. Vandaag de dag weet ik nog steeds niet wat het was. Maar goed, ik denk daar niet meer aan. Ik ben gelukkig, heb het prima naar mn zin, hamdoelilah...
Misschien moet jij ook 's met je moeder gaan praten. Ik weet niet hoe de band is tussen jullie, maar het kan heel verhelderend werken.
Sterkte!
Allure
Wie is joost?? is dat een bekende van je? heeft hij ermee te maken?? :confused:
ikrampje_87
22-03-2004, 18:04
Origineel gepost door mister_ano
Wie is joost?? is dat een bekende van je? heeft hij ermee te maken?? :confused:
:rolleyes:
SweetRose
22-03-2004, 18:45
Hmm..Et komt me gedeeltelijk bekend voor..Op den duur word je zot van het denken..en et interesseert je allemaal niet meer..en steeds weer 'waarom waarom waarom'....
nisrin18
22-03-2004, 19:26
wallah i know exactly what u mean!
Origineel gepost door minora
Wat je beschrijft ken ik helemaal niet..
Krijg veel liefde en veel liefde om me heen elhamdoelilah..
Je peinst teveel.. Ik zou gek worden..
Als je een dagje hebt vrijgemaakt, hou die dag vrij. Zet je mobiel uit of durf nee te zeggen
Sterkte :)
thats the spirit.... :goedzo:
schandaligerd.... :stout:
ik_oke_is
22-03-2004, 19:53
Origineel gepost door sammmy
:maf:
Origineel gepost door ik_oke_is
:maf:
:maf: :maf:
he oogje4jou zoek het op bij een vriendin als jje problemen hebt dan kan je dat toch bij haar kwijt of als je verdrietig bent bel haar op misschien helpt het wel
veel succes schatje inshallah helpt het
Origineel gepost door sammmy
Hamdoelilah heb ik jou :Iluvu:
ZzZziekerdje van me
Origineel gepost door minora
Hamdoelilah heb ik jou :Iluvu:
ZzZziekerdje van me
:Iluvu:
zZziekelijkheid....
Mis je me nich :hihi:
Trut!!!
Oogje4Jou
23-03-2004, 14:12
Salaam alaikoum bedankt mensen voor jullie reacties en jullie Pmtjes. Ik voel me nog steeds niet OpperTOP maar in ieder geval ben ik ermee bezig om mezelf eruit te trekken.
Ik durf Nee te zeggen, maar hoe kan je nou nee tegen je mama zeggen. Daar mag je geen Nee zeggen, mama mag je geen pijn doen...of heb ik het verkeerd... Ik begrijp wat je bedoelt Minora, maar ik kan me telefoon niet uitzetten en dan me moeder gek laten worden... begrijp je!
Insha Allah komt alles goed,...al zeur ik om niets, ik weet het, maar toch knaagt het. Peace!!
Slemma Oogje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.