Bekijk originele versie : Daar ben ik weer !!!!!!!!
Zoals jullie eerder al hebben gelezen ben ik nog steeds op zoek naar een vrouwelijke dj , nou heb ik naar aanleiding van iemands advies al Kautar in uttrecht gebeld voor tel.nr. van vrouwelijke dj's.
hij heeft me het nummer gegeven van dj saidia oftewel layla uit utrecht haar man is ook dj . ik heb haar net gebeld en nou ben ik benieuwd of iemand haar kent en of een keer meegemaakt . Is zij goed of kan ik beter zelf muziek gaan draaien??????? Pleaaase help me . Ik heb ook het nummer gekregen van dounya en van samira uit rotterdam . Ook hier is mijn vraag kennen jullie deze meiden en zo ja vertl me aub hoe ze zijn maar wel heel eerlijk........ De laatste twee heb ik niet of eigenlijk nog niet kunnen bereiken . Almoehiem help jullie zuster in nood en nogmaals weer mijn eeuwige dank hiervoor.
liefs Bouhia :zwaai: :Iluvu:
chahidaatje
22-03-2004, 16:10
He meid, ik ga je 1 ding zeggen...
Neem DJ KARIMA, zij is erg goed en proffesioneel, ze kan je zeker laten swingen....:boogie:
Ik ken haar zelf persoonlijk, want het is namelijk een vriendin, en ik heb haar al veel mensen zien laten swingen.:boogie:
Haar nummer is 0615632457
Ps: De rest van de Dj ken ik niet dus daar kan ik geen uitspraak over doen.
Groetjes Chahida
Ik heb Dj karima al meerdere malen geprobeerd te bereiken maar helaas haarmob. staat nog steeds uitgeschakeld dus als je haar toch kent geef me dan haar goede nummer dan kan ik haar ook gaan bellen !!!!!
He meid moet het een vrouwelijke dj zijn want eerlijk gezegd de gezelligste feesten worden toch door mannelijke dj's gedraait. met alle respect voor de vrouwen ik ben zelf ook een vrouw, maar zou nooit een vrouwelijk dj nemen. :verliefd: :verliefd:
dounja9898
22-03-2004, 21:50
mijn nicht heeft dj karima ik vroeg mij af of zijn geod is ? en chahidaatje over welke dj karima paraat jij ?
Salam
Heeft er nou niemand het goede nummer van dj karima en ik zou ook willen vragen voor de meiden die dj dounya kennen heo vinden jullie haar en draait ze goede muziek ? Zij schijnt de vrouw te zijn van hicham rbati die van de dakka marakschia die bij hafla anissa hebben gespeeld. en ik heb ook dj layla uit utrecht gesproken .... kennen jullie haar zo ja wat zijn jullie ervaringen .??????
Graag zo spoedig mogelijk reageren
hE IS ER NOU NIEMAND DIE DEZE VROUWELIJKE DJ'S KENT REAGEER AUB WANT IK MOET HET SNEL WETEN
Please reageer ik moet het vandaag weten
HA HA HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA AH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHAHA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AH
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.