Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Top 20 slechtste buurten van nederland.

Pagina's : 1 [2]

moji_casawie
08-02-2009, 23:17

Utrecht valt wel mee, maar Ondiep op 5 :S What about Overvecht? Ja dat vraag ik mij dus ook af?? Ondiep een probleemwijk??? Ik zou eerder denken aan Overvecht of Zuilen..:rolleyes:

moji_casawie
08-02-2009, 23:18
Ik geloof hier dus echt niks van. 1. Utrecht, Kanaleneiland 2. Amsterdam, slotervaart 3. Utrecht, Overvecht 4. Den haag, Schilderswijk 5. Rotterdam, West Dit zou ik nog geloven, maar die lijst van nu zitten de meest rustige buurten bovenaan. :confused: Hier ben ik het eerder mee eens, alleen hoort Schilderswijk ook ergens in de Top 5

BlueAngel
08-02-2009, 23:27
Ik geloof hier dus echt niks van. 1. Utrecht, Kanaleneiland 2. Amsterdam, slotervaart 3. Utrecht, Overvecht 4. Den haag, Schilderswijk 5. Rotterdam, West Dit zou ik nog geloven, maar die lijst van nu zitten de meest rustige buurten bovenaan. :confused: Is dit niet een lijstje met wijken waarin vrijwel alleen Marokkanen wonen.. ? .. Is het dan zo vreemd dat Marokkanen aangewezen worden als een probleem groep in dit land.. :confused:

samirtje
09-02-2009, 00:04
Ik vind kanaleneiland absoluut geen probleemwijk. vaak in het nieuws door kleine kinderen hetzelfde geld voor de hele top 5 die je hebt neergezet. mijn top 5 ziet er zo uit. 1.Pendrecht 2.Oude noorden 3. kolekitbuurt 4.Crooswijk 5.Oude westen Deze buurten die jij opnoemt zijn geen probleemwijken. Ik kom uit het oosten van Nederland en woon in een relatief rustige stad met weinig allochtonen. Maar ik ben naar alle steden gegaan en heb overal familie wonen, en wat mij opvalt of wat ik vindt, is dat het in Rotterdam heel erg vooruit is gegaan. Het Utrechtse Kanaleneiland vindt ik gewoon echt waardeloos, zo erg is het daar gesteld. Geldt eveneens voor het Amsterdamse Slotervaart. Maar dat is mijn mening. :goedzo:

samirtje
09-02-2009, 00:05

Hier ben ik het eerder mee eens, alleen hoort Schilderswijk ook ergens in de Top 5 Die heb ik op 4 staan ;)

samirtje
09-02-2009, 00:11
hahahaha wat komen jullie nou weer beweren... de lijs tis door proffesionals gemaakt . Ik ben zelf vaak in kanaleneiland en overvecht..en daar is het lang niet zo erg als rotterdam . In oude noorden heb je bijvoorbeell 14 coffeshops.. hetzelfde geld voor de hele top 10 maar dan in mindere mate. Deze lijst zijn veel dingen in opgenomen. Maar vergis je niet, coffeeshops zeggen niks. Ik kom uit een stadje in het oosten van Nederland. Wij hebben hier weinig overlast en weinig coffeeshops, maar heeft er niet veel mee te maken. Ik ben verbaasd dat Rotterdam er zo vaak in voorkomt. Al zijn het gelukkig niet de buurten waar alleen marokkanen wonen. Maar ik ga vaak naar andere steden, en het Utrechtse Kanaleneiland vindt ik het meest waardeloos van alle wijken. De omgeving de leefbaarheid is gewoon erg laag. Dat noemen ik geen woningen meer. Geldt eveneens voor het Amsterdamse slotervaart, die staan zeker bij mij bovenaan. Het Utrechtse Overvecht is ook waardeloos. Deze 3 wijken staan in mijn top 3. Zo beleef ik dat :goedzo:

Mr.Charisma
09-02-2009, 02:04
kralingen is heel rustig geworden na sloop in de beruchte lusthofstraat

Mr.Charisma
09-02-2009, 02:05
de kolenkit is gewooon een nederlandse ghetto...een soort mix van bijlmermeer qua verloedering en qua woningen lijkt het op die van overtoomse veld... er leven daar meer dan 80% NIET-WESTERSE ALLOCHTONEN.. verloederende huizen... veel kinderen op straat spelen in groepen... jongeren die hangen op de hoek met een stuk of 20.. moeders met boodschappen in hun hand, vaders die van moskee komen etc... was daar van de week (heb namelijk me zus daar wonen) en wat me was opgevallen zag geen 1 hollander!!! verder zag ik veel mensen kinderen en jongeren op straat o god alle kenmerken van een ghetto :moe:

moji_casawie
09-02-2009, 10:47
Die heb ik op 4 staan ;) Oh sorry had eroverheen gelezen..;)

lap_doek
09-02-2009, 10:55
mijn baarsjes staat er niet tussen!!! Jeeejjjjjj

led_zeppelin
09-02-2009, 11:07
Misschien een leuk idee voor een kwartetspel? Kutbuurtenkwartet ofzo. Het zal in elk geval gretig aftrek vinden bij de PVV.

led_zeppelin
09-02-2009, 11:08
mijn baarsjes staat er niet tussen!!! Jeeejjjjjj Whoohaa! We wonen in het Wassenaar van de toekomst, lap.

lap_doek
09-02-2009, 11:09

in slotervaart, amsterdam wonen veel nederlanders. en het is helemaal niet zo erg daar.

salah_eddin
18-02-2009, 23:51
:lol::lol: Ondiep alleen door die moord toen heel utrecht daar rwina ging doen:hihi:

Pagina's : 1 [2]