Bekijk originele versie : Zullen er nu na de dood van de Hamas-leider nog meer aanslagen komen denk je?
Ik heb zo'n klein vermoeden dat El-Qaida na de executatie van de hamas-leider zich hier flink mee zal bemoeien....
Tuurlijk....geef ik ze groot gelijk in maar dan moeten ze die Sharon licuederen
sidiahmed
22-03-2004, 15:16
ik hoop dat sharon zijn laatste dagen geteld zijn.
Origineel gepost door Omar17
Tuurlijk....geef ik ze groot gelijk in maar dan moeten ze die Sharon licuederen
Wat is dat? Een soort heilig verklaring voor moslims?
HUH ik denk dat figuurlijk NU pas de ECHTE oorlog gaat beginnen, ZOALS die man zei: de poorten van de hel zijn nu in PALESTINA geopend :(
groetjes h
Origineel gepost door sidiahmed
ik hoop dat sharon zijn laatste dagen geteld zijn.
INSCHA' ALLAH :rolleyes:
AlHoceima_Leila
22-03-2004, 16:26
Safie safie
dit is het einde van de rust voor iedereen
dit is het begin van de hel.
"Tuurlijk....geef ik ze groot gelijk in maar dan moeten ze die Sharon licuederen"
waarom zo grof?? dat is onze fout je verklapt alles als je nu net als de joden stil was en inene toeslaat oke weet je dat is een hele goede tacktiek maar nu reclame maken en dan vervolgens niets doen....negatief is dat voorjezelf
magaa salaam
Origineel gepost door Noena
Ik heb zo'n klein vermoeden dat El-Qaida na de executatie van de hamas-leider zich hier flink mee zal bemoeien....
actie.....REACTIE!! :)
Fabolous
22-03-2004, 21:39
"israel opened the gateS to hell".....
OneTouch
22-03-2004, 22:55
Ik hoop het Incha Allah. Boeten zullen ze!
Origineel gepost door youssefback
inshallah en binnenkort zullen de amerikanen en de israelieren en hun bondgenoten hiervoor boeten.
Misschien in afghanistan, misschien in palestina en misschien in Washington , L.A en NY.
Inshallah zal het bloed van Al Sheijkh niet goedkoop worden en er zullen honderden zionisten hiervoor betalen.
Ik verwacht nu van de palestijnen dat ze eindelijk begrip zullen hebben voor de strategie van alqaeda en dat de bevrijding van palestina niet bij israel begint maar begint bij Wall Street, Microsoft, Bowing, Dell, Disney Land, Cocacola ect...
Want de val van het Amerikaanse Rijk betekent dat israel voor zich zelf moet opkomen. Het aantal zionisten in amerika en hun invloed is veel groter dan dat in israel.
Alhamdolillah zijn er honderden miljoenen moslims en er zijn maar tientallen miljoenen zionisten. Dus zelfs een nucleare oorlog kan israel niet redden.
God zij dank zijn er veel palestijnen nu er van bewust dat de strijd tegen israel is teneerste de strijd is tegen amerika en andersom..
Aanslagen zullen inshallah in tientallen of zelfs honderden.
Daarna zal Azzawahiri of Binladen met een audiobericht komen en de palestijnen weer te herinneren dat hun broeders waar ze ook zich bevinden op deze aarde klaar zijn om zich zelf..op te offeren voor allah en de boodschap van onze profeet swa.
De strategie van alquaida? welke strategie? die van madrid ? onschuldige burgers doden? die strategie?
Origineel gepost door hasania
oppassen joden want ik denk niet dat het hier bij blijft
Zekerssssss, derde wereld oorlog is denk ik zojuist begonnen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.