Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moet ik me vriendin geloven?

Pagina's : [1] 2

LZN
22-03-2004, 13:53

hallo, ik heb sinds kort weer met me vriend, toen het uit was zei een vriendin van me: ja je bent dom geweest blabla je hebt hem laten gaan blabla en nu het weer goed is tussen ons krijg ik allemaal rare dingen van haar te horen ze zegt bijv: ik heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is dat hij player is blablabla dit maakt me zeer onzeker ik had mezelf vernomen niet meer naar ander mans gebla te luisteren , maar ja toch doe ik het weer me beste vriendin zegt dat die ene vriendin gewoon jaloers is en het me niet gunt als ik aan me vriend vraag zegt ie dat ik overdreven reageer wie moet ik geloven :rolleyes:.

minora
22-03-2004, 14:06
Jaloerse meiden heb je ook.. Ik zou mijn beste vriendin geloven..

antwerp_girl
22-03-2004, 14:10
salaam 4life eerst en vooral zou ik je zeggen dat ik het ook heb meegemaakt mijn ex en ik hadden een pracht van een relatie we hielden va, elkaar tot ik zijn ex leerde kennen en mijn vriendin werd ook haar vriendin en het begon jou vriend is dit jou vriend dat en telkens ging ik met hem ruzie maken hij werd het beu en inderdaad hij heeft VAARWEL gezegd hij werd het beu dus meid maak a.u.b niet dezelfde fout laat ze praten jij moet gewoon jou en je vriend niet laten zot maken door blabla..

douadia
22-03-2004, 14:16
ALS HET ECHT JE BESTE VRIENDIN IS DIE JE VERTROUWT EN JOU NOOIT TELEURGESTELD HEEFT, ZOU JE HAAR WEL GELOVEN EN NOOIT AAN HAAR TWIJFELEN! Zet alles op een rijtjes wie het meest betrouwbaar is je vriendin of je vriend?

minora
22-03-2004, 14:30

Blind vertrouwen

RIF_CHICKIE
22-03-2004, 14:37
VOLG JE HART MEID.

RIF_CHICKIE
22-03-2004, 14:38
VOLG JE HART MEID. als je een goed gevoel bij je vriend hebt, en je vertrouwd hem moet je niet naar roddels luisteren, er zijn genoeg relatie´s kapot gegaan door dat soort wijvenpraat!!!

sweet_nadoria
22-03-2004, 15:26
Als het een goede vriendin van je is en je weet hoe ze is elkaar zit dan zou ik haar geloven … Als je weet dat het geen meisje is die loopt te stoken .. Maar ja aan de andere kant elk verhaal heeft 2 kanten … Vraag het ook eens aan je vriend … In een relatie draait het om vertrouwen !! Succes meid Allah ie hawen !! Liefs, S. Nadoria

Caramba_1
22-03-2004, 16:22
Hallo meid, Die zogenaamde 'vriendin' van jou is gewoon een jaloerse steuker. Overduidelijk dat ze wat jij met je vriend hebt wil verwoesten, zo'n meiden heb je jammer genoeg veel. blijf bij je vriend en vertrouw hem totdat je merkt dat er echt iets aan de hand is dat jezelf bewiijzen kunt. dan heb je reden om hem te wantrouwen en ik vind het uiterst achterlijk dat je hem begint te wantrouwen want je zegt zelf dat; die vriendin dit al eerder heeft geflikt en je het haar vergeven hebt Waarom o allah waarom durf je haar nog te geloven. Ik heb dit ook mee gemaakt en heb tot mijn spijt mijn vriend gedumpt later ben ik erachter gekomen (door ze te confronteren met elkaar) maar mijn vriend wou me niet meer terug ik moest zijn vertrouwen zien te winnen en dat is moeilijk Ik heb ze teruggewonnen en later (6 maanden) is het uitgegaan door persoonlijke omstandigheden. Ik vind volg je hart en laat die vriendin vallen vertrouw je vriend en je beste vriendin... Ik heb de moeite genomen om mijn mening hier neer te schrijven nu hoop ik ook dat je er wat mee gaat doen. Caramba...

HalveWaarheid
22-03-2004, 16:40
Origineel gepost door Zeeparel Uitpraten Zeeknikker! :staart:

misstomaatje
22-03-2004, 16:40
Origineel gepost door bitch4life hallo, ik heb sinds kort weer met me vriend, toen het uit was zei een vriendin van me: ja je bent dom geweest blabla je hebt hem laten gaan blabla en nu het weer goed is tussen ons krijg ik allemaal rare dingen van haar te horen ze zegt bijv: ik heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is dat hij player is blablabla dit maakt me zeer onzeker ik had mezelf vernomen niet meer naar ander mans gebla te luisteren , maar ja toch doe ik het weer me beste vriendin zegt dat die ene vriendin gewoon jaloers is en het me niet gunt als ik aan me vriend vraag zegt ie dat ik overdreven reageer wie moet ik geloven :rolleyes: luister naar niemand ,geloof niemand en vertrouw niemand. luister naar je zelf :zwaai:

ZoMaarIemand
22-03-2004, 19:26
lieve schat, die neppe vriendin van jou die is gewoon jaloersss! ze heeft je zo te zien al meer dingen aan gedaan dus wollah als ik jou was zou ik er niet eens op ingaan wat zei allemaal zegt, ze is gewoon een maatenaaier die je niks gunt.................geloof me maar ;) dus volg je hart en laat die jongen niet gaan voor iemand die je al eerder heeft gefasht. liefs Zomaariemad ( One LOve )

miss_morgan15
22-03-2004, 20:04
Denk na en je zult het weten!!!! succes

marocsweetgirl
25-03-2004, 18:46
sorry zou niet weten wat ik moet of wie ik moet geloven

marocsweetgirl
25-03-2004, 18:46

sorry zou niet weten wat ik moet of wie ik moet geloven

Pagina's : [1] 2