Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hamas noemt VS als mogelijk doelwit

Pagina's : [1] 2

spoorloos_1
22-03-2004, 10:52

GAZA-STAD De militante Hamas-beweging heeft gezegd dat moslimbewegingen over de hele wereld hun krachten zullen bundelen om de moord op sjeik Yassin te wreken.Daarbij wordt ook de VS genoemd als mogelijk doelwit. In een fax aan persbureau AP zegt Hamas dat de moord op Yassin nooit kan hebben plaatsgevonden zonder toestemming van de "misdadige Amerikaanse overheid". De dreiging tegen de VS duidt op een nieuwe tactiek van Hamas,die steeds heeft gezegd dat het met Israël in oorlog is,en niet met de VS.Washington riep de strijdende partijen eerder vanochtend op om de kalmte te bewaren. Groot gelijk wat zijn hebben het groen licht gegeven.

an3sdej
22-03-2004, 10:56
Als ik leider van Hamas was zou ik zoiets niet doen, dan overspeel ik mijn kaart.

spoorloos_1
22-03-2004, 10:58
Origineel gepost door an3sdej Als ik leider van Hamas was zou ik zoiets niet doen, dan overspeel ik mijn kaart. Die joden worden door de Amerikanen gestuurt man wat l.ul je nou.Dit is met goed keuring van Bush gebeurt man

redouan19
22-03-2004, 11:53
Origineel gepost door an3sdej Als ik leider van Hamas was zou ik zoiets niet doen, dan overspeel ik mijn kaart. Leg uit.

AAAbracadaver
22-03-2004, 11:54

Het zou het definitieve einde zijn van elke mogenlijkheid tot een Palestijnse staat. Dus in dat opzicht is het een goede stap voor Hamas aangezien een Palestijnse staat ook hun einde zou betekenen.

K_Prone
22-03-2004, 12:12
Zolang het militaire doelen zijn steun ik het.

FARACHA
22-03-2004, 12:13
Origineel gepost door Salahadin Read my Lips ...de palestijnse staat zal er komen vroeg of laat! en zo is dat!!!!!!!!!!

AAAbracadaver
22-03-2004, 13:31
Origineel gepost door Salahadin Read my Lips ...de palestijnse staat zal er komen vroeg of laat! Niet als Hamas het kan helpen, als zij geen reden meer hebben om het Palestijnse volk te gijzelen kunnen ze zichzelf wel opheffen.

SalmanKhan
22-03-2004, 14:15
als hamas de vs aanvalt: dat is dan precies waar bush op zit te wachten! dan wordt hij dan makkelijk herkozen!!!

sahira
22-03-2004, 14:38
Origineel gepost door SalmanKhan als hamas de vs aanvalt: dat is dan precies waar bush op zit te wachten! dan wordt hij dan makkelijk herkozen!!! Inderdaad, dat zou voor Bush gunstig uitpakken!

Noena
22-03-2004, 15:01
Als het echt zo is dat de VS zich hiermee heeft bemoeit krijgt Bush het straks nog aardig druk..Het is naar mijn opinie ook geen goeie zet.

Omar17
22-03-2004, 15:03
Rustig aan Sabr Let maar op Joden overal in de wereld zullen afgemaakt worden..wat denken jullie als bin laden een toespraak houd dan praat hij vaak over Palestina.. en wat er nu in Palestina gebeurt is...daardoor gaan er veeeeel en veel meer aanslagen komen...vooral op joodse en amerikaanse doelen.. die honden van amerika mogen wel zeggen dat ze niks ermee te maken hebben maar dat hebben ze degelijk wel want israel vraagt hun om toestemming is altijd zo.. Bush en Sharon 2 fokking *******s die zelf afgeschoten moeten worden maar dat komt nog wel Insha allah.. Die Yassin was iemand die voor zijn land vocht.....voor zijn land dus Palestina dus eigendom en is niet van die joden.... zij zijn het onkruid van de wereld..

Omar17
22-03-2004, 15:06
Rustig aan Sabr Let maar op Joden overal in de wereld zullen afgemaakt worden..wat denken jullie als bin laden een toespraak houd dan praat hij vaak over Palestina.. en wat er nu in Palestina gebeurt is...daardoor gaan er veeeeel en veel meer aanslagen komen...vooral op joodse en amerikaanse doelen.. die honden van amerika mogen wel zeggen dat ze niks ermee te maken hebben maar dat hebben ze degelijk wel want israel vraagt hun om toestemming is altijd zo.. Bush en Sharon 2 fokking *******s die zelf afgeschoten moeten worden maar dat komt nog wel Insha allah.. Die Yassin was iemand die voor zijn land vocht.....voor zijn land dus Palestina dus eigendom en is niet van die joden.... zij zijn het onkruid van de wereld.. Ik heb een grote haat tegen israelische regering...en de mensen die tegen de islam zijn.. ik ken ook joodse mensen maar die zijn normaal die behoren niet tot het onkruid....

minga
22-03-2004, 15:11
de palestijnse staat zal er nooit en te nimmer komen...voor degenen onder ons die denken wat bazelt deze man ik zou zeggen lees de koran ze zullen altijd oorlog houden en nooit vrede bewaren staat in de koran maga salaam

Omar17
22-03-2004, 15:19

Kijk Wij Moslims zijn allen 1 lichaam...als de een pijn heeft wat hier het geval is in Palestina enz...Heeft elk Moslim pijn

Pagina's : [1] 2