Bekijk originele versie : Ik zie soms rare dingen 's nachts ...
jihadannafs
07-02-2009, 19:28
Salaam Alaikoum wa Rahmatoullahi wa barakatoe,
Ik zie soms rare dingen 's nachts, dan wordt ik wakker van iets en dan zie ik:
-M'n kamer vol met zwarte katten die op mijn bureau springen en door de kamer lopen
-De hele kamer vol met zoemende bijen
- Vanacht zag ik een zwarte kroonluchter over het plafond verschuiven tot hij het raam uit was ...
Dit niet alles in 1 nacht natuurlijk maar er zitten steeds een paar maanden of weken tussen.
Het is altijd 's nachts als ik net net wakker ben en binnen 5 à 10 seconden is alles verdwenen...
?????????
SweetLittleLady
07-02-2009, 19:56
Salaam Alaikoum wa Rahmatoullahi wa barakatoe,
Ik zie soms rare dingen 's nachts, dan wordt ik wakker van iets en dan zie ik:
-M'n kamer vol met zwarte katten die op mijn bureau springen en door de kamer lopen
-De hele kamer vol met zoemende bijen
- Vanacht zag ik een zwarte kroonluchter over het plafond verschuiven tot hij het raam uit was ...
Dit niet alles in 1 nacht natuurlijk maar er zitten steeds een paar maanden of weken tussen.
Het is altijd 's nachts als ik net net wakker ben en binnen 5 à 10 seconden is alles verdwenen...
?????????
salaam,
Ik heb ook zulke soort gelijke dingen gezien..het duurde bij mij ook maanden.. Ik ben er nu vanaf el hamdoelilah.. Dit is wat ik doe. Een dua doen voordat ik ga slapen.. Ik heb het van een klein boekje, waar smeekbedes instaan.. Ik zal het zo overnemen en hier opzetten, om niks verkeerds/fouts te zeggen..
Men dient zijn handen bij elkaar te brengen,(zoals je bij het gebed aan t einde doet om een smeekbede te zeggen) erin te blazen (met een beetje vocht) en het volgende (In het arabisch) te reciteren:
'' Soera al Iglaas, Soera Al-Falaq en Soera An-Naas.
Daarna over je alle lichaamsdelen heen te vegen met de handen, beginnend bij het hoofd, handen en de rest an het lichaam (dit dient 3 keer gedaan te worden)
En lig op je rechterzijde..
Ik hoop dat het lukt..Inshallah
Liefs N
Je hallucineert dan gewoon, ik ken meerdere mensen die dit hebben. Maak je niet druk en luister alsjeblieft niet naar die mensen die meteen de schuld geven aan djins, demonen, weet ik veel.
Je geeft zelf aan dat je dit snachts als je net wakker bent ziet en dat het na enkele seconden weer verdwijnt. Het kan komen doordat je nog een beetje in je droom zit? Heel soms heb ik dat ook, dan heb ik net een nare droom gehad en dan schrik ik wakker.
Het kan ook iets anders zijn, misschien moet je maar ff langs de huisarts gaan als je dit blijft houden.
p.s Gewoon een vraagje hoor, maar heb je misschien drugs gebruikt? Ik denk het niet hoor, maar ik vraag het gewoon;)
Het zou een gevolg van hersenbeschadiging door drugsgebruik kunnen zijn...
Het kan ook komen door een slaapstoornis en geestelijke of lichamelijke uitputting.
Hicham4679
07-02-2009, 21:41
Je hallucineert dan gewoon, ik ken meerdere mensen die dit hebben. Maak je niet druk en luister alsjeblieft niet naar die mensen die meteen de schuld geven aan djins, demonen, weet ik veel.
Je geeft zelf aan dat je dit snachts als je net wakker bent ziet en dat het na enkele seconden weer verdwijnt. Het kan komen doordat je nog een beetje in je droom zit? Heel soms heb ik dat ook, dan heb ik net een nare droom gehad en dan schrik ik wakker.
Het kan ook iets anders zijn, misschien moet je maar ff langs de huisarts gaan als je dit blijft houden.
p.s Gewoon een vraagje hoor, maar heb je misschien drugs gebruikt? Ik denk het niet hoor, maar ik vraag het gewoon;)
Het zou een gevolg van hersenbeschadiging door drugsgebruik kunnen zijn...
Het kan ook komen door een slaapstoornis en geestelijke of lichamelijke uitputting.
De verschil tussen hallucinatie en geesten(djins) is erg groot.
Hallucinatie is een leugen en djins zijn de waarheid.
PS: door drugs kan je ze ook zien, elke verdovende middel.
Trouwens die dingen willen je alleen maar bang maken in de nacht, gewoon ayatul koersie lezen en soera ikhlaas, naas en falaq dan help het wel inshallah.
jihadannafs
07-02-2009, 21:48
Dank jullie wel voor alle tips en adviezen.
Nee ik gebruik geen drugs alhamdulilaah ook nooit gedaan, en voor ik ga slapen reciteer ik surah al moelk en ayat ul kursi...
Herkent niemand van jullie dit ?
Nogmaals erg bedankt !!!!!!!
De verschil tussen hallucinatie en geesten(djins) is erg groot.
Hallucinatie is een leugen en djins zijn de waarheid.
PS: door drugs kan je ze ook zien, elke verdovende middel.
Trouwens die dingen willen je alleen maar bang maken in de nacht, gewoon ayatul koersie lezen en soera ikhlaas, naas en falaq dan help het wel inshallah.
Hallucinaties zijn voor die mensen zelf levensecht hoor! Het zijn niet voor niets 'hallucinaties'. Je moet het nu niet gaan verwarren met 'illusies'
Hicham4679
07-02-2009, 21:51
Dank jullie wel voor alle tips en adviezen.
Nee ik gebruik geen drugs alhamdulilaah ook nooit gedaan, en voor ik ga slapen reciteer ik surah al moelk en ayat ul kursi...
Herkent niemand van jullie dit ?
Nogmaals erg bedankt !!!!!!!
Nou meestal bij Nederlanders of een zus van m'n vriend maar die word lastig gevallen door een gigantische man die je wurgt meest bekend persoon bij vele.
Dus bescherm je zelf met Ayatul koersi.
lallakouzina
07-02-2009, 23:20
altijd met woedoe slapen!
Zware vodooshit...iemand heeft zeker je haar in een (riool)put gegooit...
Die demonen/gassen omringen je en het zit in je achterhoofd.
Nabil19..
08-02-2009, 09:23
eigenlijk best wel spannend
gewoon een keer filmen
maar de raad is zoals boven al is vermeld
de drie soera s lezen en met woedoe slapen
u moet elke dag Sourat al-baqarah lezen…. thuis afspelen laat soerat al-baqarah aan als je gaat slapen en ook wanneer u niet thuis bent.
(de duivels vluchten uit een huis waar soerat al-baqarah wordt gereciteerd)
Muslim 1/539 : "Maak jullie huizen niet tot begraafplaatsen, waarlijk de duivel vlucht uit het huis waar soera Al-Baqarah wordt gelezen".
Marrakchia4Life
08-02-2009, 19:38
Voor je gaat slapen over je deur wrijven en "Allah" zeggen.
Dan kan het "slechte" niet binnen. Geloof me , het werkt echt :)
lallakouzina
08-02-2009, 21:24
Nou hier heb ik dus nooit van gehoord!Koran is de oplossing en niets anders!
Marrakchia4Life
08-02-2009, 23:49
Nou hier heb ik dus nooit van gehoord!Koran is de oplossing en niets anders!
dat ook ;)
Duistere krachten hoeven niet perse door deuren te gaan. Zij kunnen zo een wereld naar jou toe openen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.