Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat jullie er maar van maken, kom op meedoen iedereen!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

mimi3000
28-10-2002, 11:01

okay lieve mensen, ik d8 we moeten altijd maar dagen w8en op al die vervolgjes dus weet je wat: WE MAKEN ONS EIGEN VERHAAL. dan hebben we wat te doen als we aan het w8en zijn. ik begin met een stukje en iemand anders moet het dan afmaken....zo hebben ons verhaal in eigen hand. als iedereen spontaan meedoet belooft het leuk te worden..... het begin................. Het beloofd vandaag een spannende dag te worden. Ik begon vandaag met een nieuw leven, ik heb alle oude schepen uit het verleden verbrand en ik hoop met een nieuwe schone lei te kunnen beginnen. Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van opwinding. Vandaag gaat het gebeuren....vandaag is de dag dat ik opnieuw begin. Snel sta ik op uit bed, ik douch en kleed me met zorg aan want zometeen gaat het gebeuren............... oke mensen maak het maar af....veel succes lieverds

missAriani
28-10-2002, 11:12
Nerveus loop ik naar benden om te ontbijten. Maar door de zenuwen krijg ik geen hap door me keel, mijn moeder kijkt me een beetje bezorgd aan en vraagt me wat me dwars zit. waloe mama ik heb gewoon geen trek. Ik belde mijn vriendin om te kijken of ze klaar was. gehaast loop i kde deur uit , ik loop naar de bushalte, en omdat ik een beetje vroeg waas kwam ik een kwartier eerer op centraal aan en moest dus op me vriendin samira wachten. IK kreeg opeens een rilling, ik voel me niet op me gemak en kijk een beetje nerveus om me heen. ERm ja hooooor ik dfraai me om en ik zie ....................................

rachidas
28-10-2002, 11:20
en ik zie samira mijn vriendin samira. moet je een croissantje het is nog lekker warm .. ach hou toch op zei ik ... zie je niet dat ik helemaal tril laat staan dat ik een croissantje kan vast houden.... Jij bent echt nerveus meid! relaxed.. Samira ik ben best wel bang ik heb namelijk de hele nacht niet kunnen slapen ... Ik heb het gevoel dat.........................

mimi3000
28-10-2002, 11:45
ik heb het gevoel dat ik elk moment uit mekaar kan ploffen van de zenuwen. 'zullen we nou maar gaan samira, ik wil niet te laat komen'. Snel lopen we naar de trein, oeffff 10 minuten vertraging. Ik mag niet te laat komen, maar jah ik ga rustig op een bankje zitten. Mijn gedachten dwalen af naar die beruchte dag....................die ik maar niet uit mijn gedachten kon wissen. Het begon allemaal toen....................

mimi3000
28-10-2002, 13:39

heey meissie schrijf er zelf dan ook een stukje bij...

mimi3000
28-10-2002, 14:03
wehehehehe dat was ook de bedoeling.....maar alles mag, ben beniewd wat eruit komt.

Aphrodite
28-10-2002, 14:16
Het begon allemaal toen...... Ik zag em plotseling staan.... Een lichtbundel van perfectie.... alles aan hem was perfect... zijn haar....zijn kleding....zijn mooie ogen.... zelf zijn lach... ik was meteen verkocht....ohw waarom nou... waarom moest het zo lopen.......... Hey Latifa... waar ben je met je gedachte joh, zei Samira Toch niet bij hem he.... we hadden toch afgesproken dat dat een afgesloten hoofdstuk was... Ja ja Samira je hebt gelijk ik ben em al vergeten loog ik.... ohw daar komt de trein al aan... we stapten in, niet wetend wat ons te wachten stond die dag........

rachidas
28-10-2002, 14:40
pfffffff wat is het druk hier in de trein ... Ik zie net 2 plaatsen en rende er snel op af en zag dat er een oud vrouw wou zitten maar ik was haar voor...... vandaag geen voorrang voor oudjes! kom samira er is plaats naast me.....de trein vertrekt ... Ik keek effe naar buiten en dwaalde weer af naar het moment daar........

Nadiah
28-10-2002, 14:41
Dat die mooi jongen naar me toe liep.. maar ik mocht er niet aan denken .. ik moest aan mijn nieuwe leven denken zonder hem.. Ik had een uitnodiging gahad voor een beautiedag, deze was voor twee personen en daarom vroeg ik Samira mee.. Dit was de ultieme manier om mijn nieuwe leventje te beginnen.. We stapten de trein uit en namen een taxi naar het opgegeven adres.. We zaten een kwartiertje in de taxi.. De taxichaufeur vertelde dat we er waren.. ik werd nog zenuachtiger.. ik deed het portier open en zag een vet mooi kasteel..

mimi3000
28-10-2002, 14:43
maar wat ik niet wist was......

Nadiah
28-10-2002, 14:44
dat amin dit geregeld had..

mimi3000
28-10-2002, 14:57
amin,amin elke keer als ik aan die naam dacht ging er een huivering door me heen. Na alles wat hij me heeft aangedaan.........Hij probeert het zeker goed te maken. NEE NEE NEE.................hij moet oprotten uit me leven. Denkt ie dat ie me met een dagje schoonheidssalon alles kan oplossen ofzo. Nee, ik heb hem vaak genoeg vergeven.........Boos draai ik me om naar Samira.........Weet jij hiervan???Er stijgt een blosje naar haar wangen........uh....niet boos worden...

rachidas
28-10-2002, 15:01
niet boos worden en jij zegt dat ik hem moet vergeten ..... we zijn toch vriendinnen of niet! ja maar latifa als ik je dit zou vertellen dan zou je niet meegaan! tuurlijk ga ik niet met je mee want je weet dat ik niets met hem temaken wil hebben... ja maar latifa..... geen gemaar samira ik ben diep teleurgesteld in jouw.. latifa laat me eerst effe uitpraten want wat ik je nu ga zeggen.........

mimi3000
28-10-2002, 15:10
Ik hoorde latifa in de verte praten, maar mijn gedachtes waren al helemaal afgedwaald. Ik ga weer helemaal terug in de tijd. Grappig hoe iets je leven kan veranderen. Amin, Amin hij leek zo lief, zo oprecht. Maar wat hij me heeft aangedaan, dat doet een mens zijn ergste vijand niet aan. En dan heeft ie nog het lef om zich met mijn leven te bemoeien. Door hem leef ik nu gescheiden van mijn ouders, vrienden en famillie. Hij heeft me mijn onschuld afgenomen en mijn leven voorgoed veranderd. Het begon allemaal toen ik een keer in de stad liep en hij langs reed. Ik was meteen onder de indruk, vette merry, vette kleding,smooth talk. Maar wat ik met me domme kop niet wist was..........

Nadiah
28-10-2002, 15:29

dat hij al getrouwd was en dat hij me alleen maar voor zijn plezier wou.. als ik eraan terug denk .. al de woorden die hij zei.. alle cadeaus die hij aan me gaf..tfoe...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8