Bekijk originele versie : Discusseer over zionisten, joden en israëliers
Geweld keur ik af!
Alleen 'die' die mij aanvallen val ik met alle middelen aan!
Heb ik geen toegang tot geavanceerde wapens, dan ben ik het meest geavanceerde wapen dat men ooit heeft gezien.
Emotieloos moord ik met mijn lichaam!
Vuisten, voeten en tanden ben gewapend tot op het bot!
Niemand hoeft mij te indoctrineren, wanneer opa's oma's tantes ooms neven nichten vaders en moeders kinderen en klein kinderen zijn gedood. Men moet mij eerder proberen te bedaren wanneer er een staak tot vuren is!
Ik oordeel niet op ras, als iemand honger heeft voed ik hem. Dorst les ik. Onder dak bied ik.
Mijn huis is mij heilig, in mijn land behoor ik veilig te zijn!
Alle palastijnen zijn onderdrukt! Alle israeliers zijn soldaten, zowel mannen als vrouwen als jongens en meisjes!
Uit belastinggelden in landen als Amerika Nederland en allerlei andere landen wordt israël gesteund met wapens om zich te beschermen, het zal me niets verbazen als die helicopter geleverd is door nederland. Ze hadden er een paar in de etalage staan. Palastijnen mogen ze niet hebben al hadden ze de gelden.
Ik mag ze niet steunen, want dan ben ik financieël terrorist. Ik mag ze wel voorzien van eten en medicijnen. En elke dag moet ik aan zien hoe ze lijden en weg kwijnen.
Mijn hart bloed niet meer mijn hart is zwart gestold.
En zo worden steeds meer gevat en de duivel teerd hierop.
Maar ik mag mijn lichaam niet kwellen dat is de rede waarom velerlei zaken mij verboden zijn.
Mij onthouden van een waardig bestaan is een kwelling!
Ik ben het ook zat, maak de poorten maar open, hopen dat we winnen.
De strijd om het geloof volgt hierop! Ik vind al dat men bezig is de islam lam te maken.
Als vrouwen die jaren hebben gestudeert voor advocaat en ambities hadden om rechter te worden en daar zeer succesvol in waren worden geweerd vanwege hun hoofd doek. Dan is men bang dat wij hier recht gaan spreken.
Omdat de islam meer gelijkheid kent dan welke andere opvatting dan ook (geloven instituten of stelsels) vind ik dit zeer betreurenswaardig. We zijn geen monsters, monsters worden gecreeërd.
Je dient niet aan te vallen wat zijn eigen manieren kent.
Het Westen is gebouwd op bloed van anderen. Nederland was voorloper hiervan (V.O.C. & slavenhandel). Zo ook heeft nederland het grootste aandeel gehad in Amerika en na WO2 gingen de meeste joden van hier daar heen. Zo ook uit de rest van Europa. Los van de opvattingen van de oude wereld stichtte men daar een pro Israël stroming. Wall Street is niets anders dan wat men in Nederland al was begonnen handel in aandelen. Nederland is al 400 jaar de fiber glas van gelden uit alle Europese landen van joden richting Amerika en visa versa. Niet voor niets zetelt zich het EP in Brussel is Luxembourg een vrij haven van belastingen is Antwerpen een diamantstad en liggen de belangrijkste Europese beursen op steen worp afstand.
Nu jullie weer die weerstand bieden.
Ik wil een zinnige dicussie opgang brengen, zonder scheld woorden.
Je mag iemand moordenaar vinden en een bepaalde kijk hebben.
De politie man die voor je staat is geen vuile vieze klootzak, maar je kunt het wel vinden.
Zeg wat je vind, laat een ander zijn mening in zijn waarde.
Er zal vast een jood/israëlier reageren en als deze niet richting of de moslims of palastijnen reageert maar richting een persoon op deze forum dan is ie fout bezig.
En onze maroc's kennende zal er weer een nep jood/israëlier tussen zitten om het bloed onder onze nagels vandaan te halen :p.
AAAbracadaver
22-03-2004, 09:44
Origineel gepost door IF U LIKE ME
blablabla stoere praat. blablabla
wat leugens en onzin blablabla
Ik mag ze niet steunen, want dan ben ik financieël terrorist. Ik mag ze wel voorzien van eten en medicijnen. En elke dag moet ik aan zien hoe ze lijden en weg kwijnen.
Nog meer gemekker en geblaat.
:p
Tja was die steun aan voedsel en medicijnen betreft is er sinds gisteren een lichtpuntje.
Er hoeft een rolstoel minder bekostigt te worden....
Voor de rest ga ik liever niet in op je semi-politiek gezever.
arabchrstn
22-03-2004, 09:48
Jezus is terug op aarde!!!
;)
arabchrstn
22-03-2004, 09:51
De palestijnen lijken wel het alleenrecht te hebben op het medelijden... Waar blijft de aandacht voor alle andere, veel meer onderdrukte islamitische landen... (Myanmar, Laos, Noord-Korea, Chechenya)
De islam is in dit geheel onderdrukt.
ach ja zielepiet. Blame it on the Arab leaders.
Khanoussi
22-03-2004, 10:00
Misschien is Saoudi Arabie wat voor je :confused:
Ik zal je niet tegen houden :zwaai:
arabchrstn
22-03-2004, 10:02
Dat ligt eraan met welke instelling je het bekijkt.
Ik kan net zo goed roepen: 'Het christendom wordt geheel onderdrukt".
Ik heb alleen een positieve instelling.
qamar_always
22-03-2004, 10:06
het probleem dat wij moslims overal ter wereld worden onderdrukt ..of dit nu gebeurt door de niet moslims ..bijv bush en de anderen of door onze eigen zogenaamde moslimleiders...is de fout van de moslims zelf..
als we zien hoeveel onrecht wj moslims elkaar aandoen..hoe ver wij van het rechte pad staan..al heb ik het gevoel dat de moslims nu wel terugkeren naar hen geloof elhamdolillah...dat is de reden waarom het zo slecht met ons gaat..en die rotjoden ons de baas zijn..
zoals ALLAH zegt... in tansoero allah yansorkom..
maar insh allah binnenkort als wij maar massaal terug gaan naar ons geloof..en daarin sterk worden zullen wij met de hulp van ALLAH deze onderdrukking van ons kunnen afgooien..
en voor de vaders en moeders onder ons..en de aanstaande ouders..laten we onze kinderen opvoeden volgens de islam ..want zij zijn nu de pilaren van de islam..
qamar
Elberfeld
22-03-2004, 10:17
Dat deden moslims ook bij de Kruisvaarders; (zoals bij het mislukte beleg van Nicea, anyone?)
arabchrstn
22-03-2004, 10:38
De kruisvaarders dwongen mensen met een mes op hun keel te geloven. Tevens gebruikte men ze als slaven. Nadien is men ze economisch gaan bekeren, duivelse manieren, lol.
Je hebt het heel de tijd over de situatie NU, okay... Als je kijkt naar de geschiedenis dan kan je blijven moddergooien...
Elberfeld
22-03-2004, 10:41
Geen van beide zou een stap terug doen dan rest er geen ruimte voor rede. Kruisvaarders hadden hun manier al onderwezen.
Even voor de onwetenden hier: Bij Nicea waren net de allereerste kruisvaarders (en dan nog niet eens de officiële)onder leiding van Peter de Kluizenaar de Bospurus overgestoken.
De Kruisvaarders hadden hun manier dus alleen onderwezen aan de Europese volkeren.
Maar even een vraagje tussendoor: gaat het nog ergens over bij dit onderwerp?
arabchrstn
22-03-2004, 10:44
Je begrijpt het nu al niet piet
Het is anders dan wat je ziet
We staan nog heel ver van kiet
Als ik het niet breng aan de geinteresseerde, hoe krijg je anders geleerd?
Wil je discussiëren, of wil je schoolmeesteren.
In geval het eerste, misschien handig om je open te stellen voor zelfkritiek.
Je redeneert bepaald niet origineel...
arabchrstn
22-03-2004, 10:47
Hij moest gewoon zijn frustraties afreageren. Als je wil discussieren moet je een stelling definiëren. Meneer gaat van hot naar her. Palestijnen wordt aan kruisvaardersgeschiedenis geknoopt en Amerika et joden...
Knul, lees een boek betreffende discussietechnieken (Peter van der Geer)...
Dan kunnen we verder. In ieder geval handig om een punt te maken en niet twinitg punten tegelijk...
arabchrstn
22-03-2004, 11:06
Dus jij beoordeelt al direct mensen als 'wolf in schaapskleren'... Waarom? Omdat ze het niet met jou eens zijn?
Je gaat er allemaal dingen bijhalen van 500 jaar geleden. Ik ken de Nederlandse geschiedenis niet, en ik vind het ook niet relevant. Wil je discussieren over het NU of over de geschiedenis.
Je bent helemaal geen dissident, je roept net zo hard als alle andere lui op dit forum, alleen maar zelfbeklag en zelfmedelijden.
Het onderbuikgevoel regeert hier. Ik wil best met je discussieren. Maar dan moet je een duidelijk onderwerp vaststellen, en je houden aan de discussieregels...
arabchrstn
22-03-2004, 21:42
Wat is nu eigenlijk het onderwerp van de discussie. Ik zie door de bomen het bos niet meer...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.