Bekijk originele versie : wie kan me helpen wie is er echt goed met pc
miss_buitenland
06-02-2009, 23:50
je krijgt er zelf betaald voor help me
WitteWijk
06-02-2009, 23:55
Die vraag hoef je niet eens te stellen en al helemaal geen geld vragen wat is probleem?
miss_buitenland
07-02-2009, 12:50
Mijn Ex verloofde heeft fotos en films van mij en die heeft hij op youtube gezet nu zoek ik iemand die zijn pc kan crachen of hoe dat ok heet,
ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
moet k aangifte gaan doen of wat
XxNabilxX
07-02-2009, 16:23
Mijn Ex verloofde heeft fotos en films van mij en die heeft hij op youtube gezet nu zoek ik iemand die zijn pc kan crachen of hoe dat ok heet,
Aangifte doen en samen met je broer(s)/neef of oom ff langs gaan dan kan je zn pc handmatige crachen
Aangifte doen en samen met je broer(s)/neef of oom ff langs gaan dan kan je zn pc handmatige crachen
Ja en dan ? wat wil je dan gaan doen met die foto en filmpjes op youtube?
als hij weer een andere pc heeft kan hij die filmpjes zo downloaden etc....
of nog erger op zijn usb-stick zetten en dan kan hij het overal doen.
Aldus de doemscenario...:hihi:
tijdelijk_lid
08-02-2009, 01:32
Open een account bij youtube en login.
Ga naar die filmpjes en klik onder op MARKEREN, dan de reden waarom je het filmpje wilt 'aangeven'. Klik daar op: schend mijn privacy.
Verder ga je aangifte doen bij de politie, en ondertussen ook een bezoekje brengen met je vader, ooms, broers, zoals iemand anders al had voorgesteld hier.
Succes.
MonkeyDLuffy
08-02-2009, 02:14
whallaila
MonkeyDLuffy
08-02-2009, 02:17
en hoe komt een 'verloofde' aan jouw foto's en films, jullie zijn pas halal voor elkaar als jullie getrouwd zijn. voorkomen is beter dan genezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.