Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom roddelen sommige zo veel?

Pagina's : [1] 2

loella
28-10-2002, 09:50

Salaam allllleeeemmmmmaaaaal!!! :) Gister zat ik bij mijn vriendinnen aan tafel (op school), en ze hadden het weer over Nadia "kijk wat ze vandaag aanheeft". Of als er een marokaans meisje toevallig weer een vriend heeft hoor je tfoeee ze heeft een vriend en dan maken ze haar gelijk uit voor ho*r... Maar niet alleen mijn vriendinnen zijn zo, het valt me op dat heel veel mocros zo zijn wij staan ook bekend om het roddelen heb ik gemerkt... Waarom kan iedereen niet gewoon op zn eigen letten? Waarom moet iedereen gelijk roddelen om andres man fout of beslissing?

narcis
28-10-2002, 10:22
tja ik moet zeggen; als je er even toevallig bij zit waar er is geroddeld ahahahah,dat betekent dan ook dat je mee hebt geroddeld, dat is ook weer zoiets typisch voor marokanen! wat nog erger is, is als vriendinnen over elkaar roddelen, jeetje!!!!!!

loella
28-10-2002, 11:31
Origineel gepost door narcis tja ik moet zeggen; als je er even toevallig bij zit waar er is geroddeld ahahahah,dat betekent dan ook dat je mee hebt geroddeld, dat is ook weer zoiets typisch voor marokanen! wat nog erger is, is als vriendinnen over elkaar roddelen, jeetje!!!!!! Ik weet cker dat sommige vriendinnen achter mijn rug om roddelen, gewoon om het feit dat er iets over jou te zeggen moet vallen... Ik geef toe dat ik ook wel eens geroddeld heb maar niet over erg dingen ik heb echt wel een eigen leven... en niet zo een leven als mensen die op de kleding letten die iemand aan heeft!!! Ik begrijp het gewoon niet... wie kan mij vertellen waarom mensen zo laag kunnen zijn?

Mischa
28-10-2002, 11:37
Origineel gepost door loella Salaam allllleeeemmmmmaaaaal!!! :) Gister zat ik bij mijn vriendinnen aan tafel (op school)? Ga je ook op zondag naar school/?? Of is het vandaag Dinsdag dan???????? of is het een foutje!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

_MaJesTeiT_
28-10-2002, 12:14

Origineel gepost door Mischa Ga je ook op zondag naar school/?? Of is het vandaag Dinsdag dan???????? of is het een foutje!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: daar dacht ikook aan... Zijn de scholen open op zondag......... :rolleyes: ;)

Nadjwa
28-10-2002, 12:21
Tja, ze letten teveel op elkaar ofzo. Als ik iets zie of hoor dan ben ik het gelijk vergeten. Heb alleen een korte geheugen termijn vandaar ;) Maar ik begrijp de Marokkaanse meiden over het algemeen niet. (ga nauwelijks met ze om af en toe maar dan ook heel oppervlakkig.) Dan begint men inderdaad over andere bekenden... Ik snij dan gelijk een ander onderwerp aan. Maar soms kan het me echt niet schelen laat lekker gaan. Vaak ga ik eerder weg of bedenk opeens dat ik wat moet doen of een ander weg neem. Ik walg er een beetje van, want die meiden die dat zeggen zijn vaak geen haar beter!! Ik hoef die dingen echt niet te horen. Het is (meestal) ook waar wat ze vertellen.

Dalilah
28-10-2002, 12:28
Nederlanders roddelen ook hoor... op het werkvloer dan.. Vooral als er een nieuwe collega er is bijgekomen.... Vreselijk gewoon!! Roddelen is gewoon een ziekte waar geen medicijn voor is....

jimpie
28-10-2002, 12:33
Origineel gepost door Dalilah Nederlanders roddelen ook hoor... op het werkvloer dan.. Ja zij kunnen er ook wat van...Maar bij hun is het niet over hoe iemand er uit ziet maar meer om het gedrag van iemand... En natuurlijk roddelen mannen ook.... Maar ja het is heel moeilijk om niet te roddelen..het gaat automatisch :( Is roddelen alleen als je negatief over iemand praat?

Dalilah
28-10-2002, 12:39
Origineel gepost door jimpie Is roddelen alleen als je negatief over iemand praat? Ik denk het wel toch... anders zou het niet erg gevonden zijn als er alleen positief word gepraat over iemand....

loella
28-10-2002, 17:35
Origineel gepost door Mischa Ga je ook op zondag naar school/?? Of is het vandaag Dinsdag dan???????? of is het een foutje!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Foutjeeeeeeeee ;) ik bedoelde vrijdag doei doei :zwaai:

sherine
28-10-2002, 17:43
mensen roddelen als ze jaloers zijn.als ze niks te doen hebben.geen leven hebben. soms zijn er ook mensen die roddellen om zichzelf in de aandacht te stellen door andere mensen omlaag te halen...... maar dat helpt natuurlijk voor geen ene f*ck

tetouania_zina
28-10-2002, 17:48
roddelen.... dat is voor de meeste mensen een hobby geworden, ze kunnen niets anders dan over elkaar te praten.... ewa ik krijg altijd te horen van ja dit en dat roddelt over jou en zegt dit en dat... maar ze denken echt ja ik ga naar hun toe en je weet ik ga ruzie maken, je weer hoe mgharba zijn.... het enigste wat ik zeg is: "echt waar? ewa ik ben blij dat mensen tijd voor me hebben om over mij te praten...dat ik nou echt heel belangrijk ben kan ik begrijpen :rolleyes: " :D

Atlasleeuw
28-10-2002, 17:49
he zina :zwaai: :zwaai: :zwaai:

tetouania_zina
28-10-2002, 17:52
Origineel gepost door atlasleeuw188 he zina :zwaai: :zwaai: :zwaai: hey leeuwtje ;) terug wella? :D

Atlasleeuw
28-10-2002, 18:10

Origineel gepost door tetouania_zina hey leeuwtje ;) terug wella? :D yes baby i'm back, for a while ;)

Pagina's : [1] 2