Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zij en haar verleden

Himieto_zinador
21-03-2004, 23:28

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een relatie met een mooie lieve meid,MAAR ze heeft hiervoor met zeker 3 jongens een relatie gehad en iedere keer als ik haar aankijk of aanraak word ik weer geconfronteerd met die gedachte dat ze door andere jongens is gekust enzo......wie van jullie heeft dat weleens? Moet ik nu een punt er achter zetten of wat....ik ben bang dat ik ermee zal zitten later. PLEASE...geef me goede raad!!

flash
21-03-2004, 23:33
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een relatie met een mooie lieve meid,MAAR ze heeft hiervoor met zeker 3 jongens een relatie gehad en iedere keer als ik haar aankijk of aanraak word ik weer geconfronteerd met die gedachte dat ze door andere jongens is gekust enzo......wie van jullie heeft dat weleens? Moet ik nu een punt er achter zetten of wat....ik ben bang dat ik ermee zal zitten later. PLEASE...geef me goede raad!! Tazz 3lik. Zielig ben je zeg! Je kunt jezelf niet beheersen he?...

Himieto_zinador
21-03-2004, 23:34
he we kussen alleen maar meer niet.......niet gelijk doordenken.

flash
21-03-2004, 23:37
Origineel gepost door Himieto_zinador he we kussen alleen maar meer niet.......niet gelijk doordenken. Ik ben geen imaam of iets dergelijks, maar zelfs een nederlander (niet moslim) weet dat je niets voor het huwelijk mag doen. Anyway... Geniet ervan...(zolang het kan)

xxMeissiexx
21-03-2004, 23:46

Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een relatie met een mooie lieve meid,MAAR ze heeft hiervoor met zeker 3 jongens een relatie gehad en iedere keer als ik haar aankijk of aanraak word ik weer geconfronteerd met die gedachte dat ze door andere jongens is gekust enzo......wie van jullie heeft dat weleens? Moet ik nu een punt er achter zetten of wat....ik ben bang dat ik ermee zal zitten later. PLEASE...geef me goede raad!! heb jij nooit eerder met meisjes gezoend? waarom is dat bij haar erug en bij jou niet je kan niet iets van iemand eisen wat je zelf niet bent vind ik!!! mohim als je haar egt leuk vind dan ga je er gewoon voor wees blij dat ze eerlijk is of praat met haar erover van hoe je erover denkt enzo dat het jou dwarszit You don't know what you ot till it's gone :o

LadyLo
21-03-2004, 23:47
hi, je moet het feit accepteren dat ze eerder heeft gekust! maar je moet er niet aan denken, jij bent ook geen heilige neem ik aan. Zo gaat het leven nu eenmaal! geniet naar haar goede punten en accepteer haar minder goede!!! Succes

eenzaaampje
21-03-2004, 23:58
verleden is verleden tijd, wees blij dat ze eerlijk is tegen je toch? ja tuurlijk is het niet goed wat ze heeft gedaan maar daar zal ze ongetwijfelt voor gestraft worden we zijn ten slotte maar mensne en zullen echt niet voor eeuwig op de wereld blijven , we werken ergens naar toe. als jij met haar zoent ben je trouwens geen haar beter als haar en heb jij al eerder met een ander meisje gezoend? of keur je haar maar heb je jezelf nog niet gekeurd?verder ben ik erg voor mensen vergeven laat zien dat jij goed bent dan zal zij ook goed zijn .hou je van haar en geef je om haar ga niet lopen klote samen heeft een zin zoek haar ouders op en doe alles officieel en zal zij zeker ook niet een 4e en 5e vriendje krijgen.. veel succes met mijn vage gammele en zeer onduidelijke verhaal , het gaat erom dat ik weet wat ik bedoel ahhaha beslame

LelyDames
22-03-2004, 00:05
jaaaaa hoeveel meisjes heb jij dan wel niet versleten?????? wel met 2 maten meten he :) ben het helemaal met eenzaampje eens

ik_oke_is
22-03-2004, 00:40
Origineel gepost door DevilishAngel Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik het gewoon uitmaken. Want als je er nu al mee zit dan zal dit in de toekomst ook alleen maar problemen gaan opleveren. Stel voor dat je een ruzie hebt, wedden dat je het er extra gaat inwrijven dat ze ook met andere jongens heeft gehad. Zo zijn mannen gewoon. Te voorspelbaar toch . :jammer: inderdaad zo zijn die manne :maf:

faaatje66
22-03-2004, 09:55
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een relatie met een mooie lieve meid,MAAR ze heeft hiervoor met zeker 3 jongens een relatie gehad en iedere keer als ik haar aankijk of aanraak word ik weer geconfronteerd met die gedachte dat ze door andere jongens is gekust enzo......wie van jullie heeft dat weleens? Moet ik nu een punt er achter zetten of wat....ik ben bang dat ik ermee zal zitten later. PLEASE...geef me goede raad!! als je werkelijk van haar houdt dan vergeef je t haar.... zo niet dan moet je . achter zetten

jamilatje2002
22-03-2004, 11:39
sorry ik denk dat je beter afstand van haar kan doen. Het zal effe pijnlijk voor haar zijn. En over een aantal dagen is zij der overheen. Beter dan dat jij haar constant hiermee gaat confronteren. DAMES EEN LESJE VOOR ONS NOOIT EERLIJK TEGEN EEN GOZER ZIJN. AlTIJD ZEGGEN IK HEB NOOOOOOOOOOIT EEN VRIEND GEHAD. HHAHHAHAHAHAHAHA DAT IS TOCH WAT ZE HOREN WILLEN.

Lala_nadora
22-03-2004, 12:07
hallo! ja ik begrijp je das vast een vervelend gevoel maar denk je niet dat zei dat misschien ook wel zo voelt ik bedoel zij zal ook vast niet jou eerste vriendin zijn toch?

minora
22-03-2004, 12:16
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een relatie met een mooie lieve meid,MAAR ze heeft hiervoor met zeker 3 jongens een relatie gehad en iedere keer als ik haar aankijk of aanraak word ik weer geconfronteerd met die gedachte dat ze door andere jongens is gekust enzo......wie van jullie heeft dat weleens? Moet ik nu een punt er achter zetten of wat....ik ben bang dat ik ermee zal zitten later. PLEASE...geef me goede raad!! Kun je daar niet met je vriendin over praten?Dat je daar mee zit..

sihemB
22-03-2004, 14:01
Ik vind persoonlijk dat je gewoon moet accepteren dat andere jongens haar hebben aangeraakt....En als je echt van haar houdt ga je er gewoon voor....En ga me niet vertellen dat jij in het verleden geen andere dames hebt gehad....als zij dat kan accepteren moet jij dat ook kunnen....Kijk naar de toekomst en laat het verleden achter je liggen dat is de beste manier om een relatie soepel te laten verlopen... sihemB :zwaai: