Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat als je homo of lesbisch zou zijn ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Letizia
28-10-2002, 00:43

as salaamoe haleikoem Stel als je homo of lesbsich zou zijn? hoe zouden je ouders reageren.......zouden ze het uiteindelijk accepteren of je het huis uitzetten? :zwaai:

xxTigerxx
28-10-2002, 00:45
geef je ons nou een hint?? :D

Letizia
28-10-2002, 00:48
Origineel gepost door xxTigerxx geef je ons nou een hint?? :D :D nee hoor helemaal niet...maar vroeg het me af, ik bedoel als Nederlandse jongeren er al moeite meehebben, laat staan Marokkaanse jongeren...ben gewoon benieuwd naar reacties that's all (probeer ook niemand aan te vallen of wat dan ook) :zwaai:

Boyfriend
28-10-2002, 00:49
hahahahahaa, 1. ahmoeethh thuis tot je niet meer kan rechtstaan op je voeten haha 2. naar lefqi brengen koran op je lezen 3. lukt dat niet? = naar marokkko brengen daar laten wonen hahahahaahahahahhahhahahah

xxTigerxx
28-10-2002, 00:53

Origineel gepost door Letizia :D nee hoor helemaal niet...maar vroeg het me af, ik bedoel als Nederlandse jongeren er al moeite meehebben, laat staan Marokkaanse jongeren...ben gewoon benieuwd naar reacties that's all (probeer ook niemand aan te vallen of wat dan ook) :zwaai: hehe..ik maakte maar een grapje schat! gevoelig onderwerp dit bij de meeste....

Letizia
28-10-2002, 00:56
Origineel gepost door xxTigerxx hehe..ik maakte maar een grapje schat! gevoelig onderwerp dit bij de meeste.... :p

xxTigerxx
28-10-2002, 00:57
Origineel gepost door #Thug Shorty# Ik ken er een paar die gay zijn maar die zijn wel weggelopen van thuis! Jammer maar ergens ook begrijpbaar! wat moeten ze anders??......

beppie_truus
28-10-2002, 01:05
ik denk dat ik dan met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem zou zitten

beppie_truus
28-10-2002, 01:14
omdat ik weet dat de moslim gemeenschap en daarmee dus ook mijn ouders homosexualiteit afkeuren. dus ik zou met een groot dillema zitten kies ik voor mijn geloof en ouders of kies ik voor mijn geaardheid. op dit moment zou ik zonder enige twijfel zeggen ik kies voor mijn geloof en ouders maar wie weet hoe ik er over zou denken als ik echt in zo'n situatie zou zitten waar ik deze keuze zou moeten maken.

laboudanda
28-10-2002, 01:25
Als je lesbie bent dan val je op vrouwen, en als je homo bent dan val je op mannen... Yup dat is mijn theorie....ik weet nog niet of het waar is...maar zo denk ik erover..

Boyfriend
28-10-2002, 02:21
ken je het verschil tussen homofilie en homoseksualiteit... Wie homogevoelens heeft, moet niet perse aan homoseksualiteit doen, gevoelens kan je niet tegenhouden, maar wat doe je eraan om deze te vergeten of te verwerken.

_BENZIE_
28-10-2002, 02:29
zelfmoord.

beppie_truus
28-10-2002, 02:32
Origineel gepost door _BENZIE_ zelfmoord. echt weer zo'n kort door de bocht antwoord :kwaad:

Boyfriend
28-10-2002, 02:35
Door zelfmoord los je niets op, door zelfmoord te plegen, wil het zeggen ten eerste, dat je in de hel beland ten tweede, dat je zoo hopeloos bent om gewoon geen oplossing te willen vinden, en dan gewoon weglopen van de realiteit, maarreuuhm weglopen van de realiteit wil niet zeggen dat je van deze aardbol moet verdwijnen.

_BENZIE_
28-10-2002, 02:38

Origineel gepost door Boyfriend ten eerste, dat je in de hel beland dat ben je zo ie zo al :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5