Bekijk originele versie : a mayyy wa moe ik doen...
mounir19
28-10-2002, 00:32
A mensen wa moet ik doen...
Nou het zit zo... ik heb 4 marokkaanse meiden leren kennen.. Karima, Niama, fadoea en siham..
het zit zo voor de zomer vakantie, heb ik karima leren kennen mooie meid en heel lief enz, we zijn met z'n tweeen naar marokko gegaan heb een lueke vakantie gehad.. maar ik begon verliefd te worden en zei op mij het werdt gewoon erger het leifdes gevoel maar ja .. toen ik terug kwam van marokko heb ik Niama leren kennen in een discotheek was luek we hadden gepraat en het klikte meteen we belde elke dag maar Karima wist er nix van ik durfde het nie te zeggen anders zou ik Karima verliezen en da wil ik nie en ik wilde karima ook geen pijn doen . dus ik belde met 2 personnen.... ik ging eens chatten bij tmf en ik kwam Fadoea tegen ik gaf me nummer we belde elkaar en het klikte toen ook.. toen hadden we gedate en fadoea zag er goed uit... dus ik zei tegen fadoea da ik meteen verliefd op haar was en zei ook op mij. dus we belde elkaar ook dagelijks.. maar ik had karima en niama ook nog,zei belde me ook en we hadden het altijd over ik misje ik hou van jou je bent me enigste enz.... en zo'n gesprekken had ik dan met 3 marokkaanse meiden.. en ik ben gewoon op alle drie verlliefd, ik wil ze alledrie niet verliezen.. en als laatste komt siham haar heb ik in de trein leren kenne toen ik op weg ging naar amsterdam ik sprak haar aan en we gingen wa drinken we blede elkaar ook al dagelijks.. en toen begonnen onze gesprekken ook met ik hou van jouw je bent me enigste enz maar ik meen het bij alledrie nu ben ik verliefd op 4 marokkaanse meiden die ook helemaal weg van mij zijn....
Maar ik heb zo'n schuld gevoel als ik met de een en ander praat ,ze denken da ik alleeen hun heb maar ik durf het gewoon nie tegen ze te zeggen omdat ik ze alle vier niet wil verliezen.... en ik zie ze elke dag een van hun dus Karima op maandag ,Niama op dinsdag, en fadoea op donderdag en siham op vrijdag....
Mensen het klinkt allemaal ongeloofwaardig als er iemand is met goed advies wil ik het graag horen pleas mensen di is een waar gebuerd verhaal da nog gaande is.........
Ik moe iets doen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
je zal toch de knoop moeten doorhakken !!!!!!!!!!!!!!!
je kan ze toch niet allmeaal aan het lijntje blijven houden, er zal een dag komen, en dan zul je inshallah willen trouwen en dan word het 1 van de 4.
Wie betekent het meest, en met wie heb je een goede toekomst? Stel die vragen aan jezelf, want met haar zul je inshallah gelukkig worden.
thla frasik
mounir19
28-10-2002, 00:40
iwa wat moet ik zeggen..... ik voel voor ze alle vier het zelfde en dat meen ik echt
Origineel gepost door verwijderd
trouw met alle 4 dan
:rolleyes: en daar zijn ze het alle vier mee eens..........
Maar mounir19....
er zal toch wel eentje zijn met wie je je toekomst voor je ziet ? waar je kinderen mee zult krijgen, waarmee je je hele leven mee samen bent...
Vraag je anders af (aangezien ze allevier even veel voor je betekenen) met wie zouden mijn ouders het beste kunnen vinden ?
iwa ik denk het niet maar ja wat moet ie dan doen als hij zo door gaat kan hij ze alle 4 vergeten
dat is ook wel zo, maar dat is dan jammer voor hem, zij weten niks van elkaar af, wat verwacht Mounir nou, ze zullen hem dwingen tot een keuze en als hij die niet kan maken, dan gaan ze....als ze weten wat zelfrespect is......op zoek naar iemand bij we ze wel gelukkig kunnen worden en waar ze de enige zijn.
:zwaai:
als er helemaal geen hoop is dan moet ie ze tegen elkaar laten vechten en de sterkste mag door naar de bruiloft hahahah (joke)
[/B]
:D zie je het al voor je.........ik wel hahaha
:zwaai:
Boyfriend
28-10-2002, 01:33
Wilie yahla tnawies van jongens, dit gaat me te ver hoor haha komaan jongen niet liegen......... zie maar dat het niet blijkt dat het zussen zijn of vriendinnen..............................maar ik geloof er niks van............
Boyfriend
28-10-2002, 01:34
ahja dat heeft een speciale naam ==> PLAYER
Hanaetje
28-10-2002, 01:35
Wajouwwwwwwwwwwwwwwww....
4 meisjezzzzzzzzzzz???
Doe is serieusssssssssssssss.....ik geloof er niks van
En als dat echt zou zijn, .....
heb ik medelijden voor alle meisjes die op u vallen......
beppie_truus
28-10-2002, 01:43
life is about making choises
Boyfriend
28-10-2002, 01:44
Choices idd, but not playing with your choices, make one, stay with one......
it's called, honesty and responsabilityyyyyyyyyy :o
CLeOpaTrA01
28-10-2002, 15:30
Origineel gepost door Boyfriend
Choices idd, but not playing with your choices, make one, stay with one......
it's called, honesty and responsabilityyyyyyyyyy :o
helemaal mee eens... ;) ...
BIG KIZZAAAA CLEO...
als je zo stoer bent om met meerdere meisjes
te houden wees dan ook zo een man om het te vertellen.
stel je voor als hun zo met jouw deden.
jij zou het toch ook willen weten?
eerlijkheid kom je het verst mee.
waarom mensen aan het lijntje houden?
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word
Origineel gepost door mounir19
A mensen wa moet ik doen...
Nou het zit zo... ik heb 4 marokkaanse meiden leren kennen.. Karima, Niama, fadoea en siham..
het zit zo voor de zomer vakantie, heb ik karima leren kennen mooie meid en heel lief enz, we zijn met z'n tweeen naar marokko gegaan heb een lueke vakantie gehad.. maar ik begon verliefd te worden en zei op mij het werdt gewoon erger het leifdes gevoel maar ja .. toen ik terug kwam van marokko heb ik Niama leren kennen in een discotheek was luek we hadden gepraat en het klikte meteen we belde elke dag maar Karima wist er nix van ik durfde het nie te zeggen anders zou ik Karima verliezen en da wil ik nie en ik wilde karima ook geen pijn doen . dus ik belde met 2 personnen.... ik ging eens chatten bij tmf en ik kwam Fadoea tegen ik gaf me nummer we belde elkaar en het klikte toen ook.. toen hadden we gedate en fadoea zag er goed uit... dus ik zei tegen fadoea da ik meteen verliefd op haar was en zei ook op mij. dus we belde elkaar ook dagelijks.. maar ik had karima en niama ook nog,zei belde me ook en we hadden het altijd over ik misje ik hou van jou je bent me enigste enz.... en zo'n gesprekken had ik dan met 3 marokkaanse meiden.. en ik ben gewoon op alle drie verlliefd, ik wil ze alledrie niet verliezen.. en als laatste komt siham haar heb ik in de trein leren kenne toen ik op weg ging naar amsterdam ik sprak haar aan en we gingen wa drinken we blede elkaar ook al dagelijks.. en toen begonnen onze gesprekken ook met ik hou van jouw je bent me enigste enz maar ik meen het bij alledrie nu ben ik verliefd op 4 marokkaanse meiden die ook helemaal weg van mij zijn....
Maar ik heb zo'n schuld gevoel als ik met de een en ander praat ,ze denken da ik alleeen hun heb maar ik durf het gewoon nie tegen ze te zeggen omdat ik ze alle vier niet wil verliezen.... en ik zie ze elke dag een van hun dus Karima op maandag ,Niama op dinsdag, en fadoea op donderdag en siham op vrijdag....
Mensen het klinkt allemaal ongeloofwaardig als er iemand is met goed advies wil ik het graag horen pleas mensen di is een waar gebuerd verhaal da nog gaande is.........
Ik moe iets doen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
shit zeg......de een is nog goedkoper als de andere......
maar je klinkt nogal hopeloos.........
ik zou zeggen stik erin je hebt er zelf omgevraagt...
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.