Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de meiden vind BORSTHAAR sexy?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

NoreJihan
27-10-2002, 23:40

Ik vind dat echte en afknappertje Vooral als ie van die kroesherige krullige bortshaaaaaaaaar heeeeeft jakkes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bah bah!!!!!!!!!!!!! K hoef zon jongen echt niet maaaaaaaaaaaaaar ja de marokkanen zijn nou eenmaal behaard :D

NoreJihan
27-10-2002, 23:45
Origineel gepost door maisa IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS NOREJIHAN . IK VIND HET OOK ECHT WALGELIJK MAAR ZE ZIJN ER WEL ZONDER BORTSHAAR. XXXXXXXXXXXXXXJES MAISA jaaaaaaaaaaaaaaaa dat meen je niet als je iemand hebt gezien zonder borsthaaaaaaaar stuur me een PM'tje of bel me hahahahahahah Eeej maar mijn broers hebben echt geen borsthaaaaaaaaaar!!!

CLeOpaTrA01
27-10-2002, 23:47
het wordt wel helemaal erg als dat borsthaar boven zn trui uitkomt...hihi...ik heb namelijk een leraar die dat heeft...elke les lig ik wr in een deuk...:p BIG KIZZAAAA CLEO...

NoreJihan
27-10-2002, 23:50
Origineel gepost door maisa JA ECHT WAAR!!! IK KEN ZE NIET PERSOONLIJK MAAR IK GA KIJKEN WAT IK VOOR JE KAN DOEN. DUS JE HEBT WEL LEUKE BROERS DUS?? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXJES MAISA Jaaaaaaaaaaaaa ze zijn echt heeeeeeeeeel leuk en heeeeeeel mooooooi al moet ik het zelf zeggen zonder borsthaaaaaar

NoreJihan
27-10-2002, 23:52

Origineel gepost door CLeOpaTrA01 het wordt wel helemaal erg als dat borsthaar boven zn trui uitkomt...hihi...ik heb namelijk een leraar die dat heeft...elke les lig ik wr in een deuk...:p BIG KIZZAAAA CLEO... dat is helemaal smerig Marokkanen hebben van die kroesherige borsthaaar en de turken dat is helemaaaaaaaaaaaaal erg wajaaaaaaaaaaaw ik heb echt medelijden met trukse vrouwen :D

NoreJihan
27-10-2002, 23:56
Origineel gepost door maisa NOU TOE MAAR!!! WIE WEET ZIT ER IETS LEUKS VOOR MIJ TUSSEN??? XXXXXXXXXXXXXXXXXXJES MAISA Misschiiiiiiiiiiiiiien :D

Boyfriend
28-10-2002, 00:00
Origineel gepost door NoreJihan Ik vind dat echte en afknappertje Vooral als ie van die kroesherige krullige bortshaaaaaaaaar heeeeeft jakkes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bah bah!!!!!!!!!!!!! K hoef zon jongen echt niet maaaaaaaaaaaaaar ja de marokkanen zijn nou eenmaal behaard :D haha, wie zei dat zo'n jongen dan jou wilt madam???? hahahha ps: ik dacht dat ik deze topic eeuhmm,, een paar maanden geleden heb gezien, voor de vakantie zelfs hmmmmmmmmmm... geschiedenis herhaalt zich ofzo :D

Boyfriend
28-10-2002, 00:01
aja ps: koop dan ladyshave voor je man dan als je die zo glad als een vrouw wilt zien, alé glad, marokaanse meisjes hebben ook soms een lichte snor en haar op de benen AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL

NoreJihan
28-10-2002, 00:04
Origineel gepost door Boyfriend haha, wie zei dat zo'n jongen dan jou wilt madam???? hahahha ps: ik dacht dat ik deze topic eeuhmm,, een paar maanden geleden heb gezien, voor de vakantie zelfs hmmmmmmmmmm... geschiedenis herhaalt zich ofzo :D heb ik je gevoelige snaaaaar geraaaaaaaakt En ken je mij????????????????????????? neeeeeeeeeeeee en misschien wilt zon mannetje mij wel En oja als je bosrthaaaaaar hebt je kan het altijd harsen of scheren :D

NoreJihan
28-10-2002, 00:05
Origineel gepost door Boyfriend aja ps: koop dan ladyshave voor je man dan als je die zo glad als een vrouw wilt zien, alé glad, marokaanse meisjes hebben ook soms een lichte snor en haar op de benen AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL Ewa ja die hebben dat ja maar jij als man kan daar toch op afknappen Nee is niet nodig als een jongen mij leuk vind vraga ikw el of hij borsthaar heeft zo jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan is ie niet goed gekeurd :D zo simpel is dat :D

NoreJihan
28-10-2002, 00:06
Origineel gepost door maisa DAT KAN TOCH BOYFRIEND. SMAKEN VERSCHILLEN TOCH??? MAAR ZO GLAD HOEFT HET OOK NIET TE ZIJN ALS HET MAAR GEEN OERWOUD IS!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXJES MAISA hahahhaha klopt wat ik weleens bij die turken zie dan hebben ze ceht een hele oerwoud dan doen ze express hun overhemd open en dan kijg ik kotsneigingen alleen zwarte haar zie ik :D

Boyfriend
28-10-2002, 00:11
Origineel gepost door NoreJihan hahahhaha klopt wat ik weleens bij die turken zie dan hebben ze ceht een hele oerwoud dan doen ze express hun overhemd open en dan kijg ik kotsneigingen alleen zwarte haar zie ik :D hahaahhaha oerwoud igggggggggg das ook te ver oe oe oe oe ii ii ii iiiii oe oe oeo monkeyboy krabt borsthaar hahahahahaahaha ik had ook een turkse leerkracht toen ik in middelbaar nog zat, awilie, als je over weerwolf spreekt. En in het 1ste middelbaar hadden we ne marokkaan !! my god, als je over ongeschoren spreekt :D

NoreJihan
28-10-2002, 00:13
Origineel gepost door Boyfriend hahaahhaha oerwoud igggggggggg das ook te ver oe oe oe oe ii ii ii iiiii oe oe oeo monkeyboy krabt borsthaar hahahahahaahaha ik had ook een turkse leerkracht toen ik in middelbaar nog zat, awilie, als je over weerwolf spreekt. En in het 1ste middelbaar hadden we ne marokkaan !! my god, als je over ongeschoren spreekt :D Om eerlijk te zijn klein beetje haaar is niet erg maaaaaaaaaar het liefst niks Maar wat ook grappig is als iemand een lange haaaartje hier heeft en daar helemaal boven weer een haaaaaartje dat is lachwekkend :D

Boyfriend
28-10-2002, 00:17
Origineel gepost door NoreJihan Om eerlijk te zijn klein beetje haaar is niet erg maaaaaaaaaar het liefst niks Maar wat ook grappig is als iemand een lange haaaartje hier heeft en daar helemaal boven weer een haaaaaartje dat is lachwekkend :D Helaba niet overdrijven, de bladeren vallen van de bomen ok, de boom wordt kaal en next season groeien ze terug, maar bij een man, haartje hier haartje daar, wat bedoel je ermee? De man wordt kaal hoor niets aan te doen...grappig tja haha da is ook grappig ........... :rolleyes: meisjes toch

NoreJihan
28-10-2002, 00:19

Origineel gepost door Boyfriend Helaba niet overdrijven, de bladeren vallen van de bomen ok, de boom wordt kaal en next season groeien ze terug, maar bij een man, haartje hier haartje daar, wat bedoel je ermee? De man wordt kaal hoor niets aan te doen...grappig tja haha da is ook grappig ........... :rolleyes: meisjes toch Ik bedoel haren op zijn borst haart je hier en paar cm verder haaaaaaaartje daaaaaaaaaaaar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7