Bekijk originele versie : kinderdagverblijf starten
mistrygirll
05-02-2009, 21:48
Hallo,
Ik wil een kinderdagverblijf starten en ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan. Mijn pedagogische beleidsplan heb ik al geschreven. Ik heb mij goed verdiept in alles wat erbij komt kijken.
Mijn vraag aan jullie is wie heeft hier ervaring mee. Ik zou het heel fijn vinden als je, je ervaring zou willen delen met mij.
Mocht je een voorbeeld van een ondernemingsplan hebben dan zou ik het heel fijn vinden om deze te bekijken.
Alvast bedankt en wie weet staat over een jaar mijn ervaring hier op Marokko.nl!
XxNabilxX
05-02-2009, 22:30
ondernemingsplan heb je alleen nodig als je geld bij de bank gaat lenen.
Verder wil je op attenderen om kritisch tegen over jezelf te zijn..ik bedoel leuk een eigen kinderdagverblijf maar waar wil je jezelf plaatsen in zo een grote markt? Heb je onderzoek gedaan naar hoeveel van zulke bedrijven jaarlijks erbij komen en hoeveel het langer dan 1jaar volhouden?
Met grote bedrijven als IMPULS die alles overnemen is het haast niet te doen.
hopelijk heb ik je niet beledigt maar soms moet je mensen wakker maken.
MarocStar
05-02-2009, 22:55
ondernemingsplan heb je alleen nodig als je geld bij de bank gaat lenen.
Verder wil je op attenderen om kritisch tegen over jezelf te zijn..ik bedoel leuk een eigen kinderdagverblijf maar waar wil je jezelf plaatsen in zo een grote markt? Heb je onderzoek gedaan naar hoeveel van zulke bedrijven jaarlijks erbij komen en hoeveel het langer dan 1jaar volhouden?
Met grote bedrijven als IMPULS die alles overnemen is het haast niet te doen.
hopelijk heb ik je niet beledigt maar soms moet je mensen wakker maken.
Een ondernemingsplan is niet alleen voor de bank maar is ook belangrijk voor jezelf. Daar staat jouw gehele product en overige P's compleet in beschreven. Voor jezelf is dit een leidraad om je bedrijf goed te runnen.
Een ondernemingsplan is niet alleen voor de bank maar is ook belangrijk voor jezelf. Daar staat jouw gehele product en overige P's compleet in beschreven. Voor jezelf is dit een leidraad om je bedrijf goed te runnen.
Als alle schijn wegvalt, blijft. de essentie(geld lenen) over :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.