Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stevige/slanke vrouwen,brede/slanke/bolle mannen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

NoreJihan
27-10-2002, 23:26

Nou de vraaaaaaaaaaaaaaaaag aan iederreeeeeeeeeeen is???/ Voor de vrouwen eerst waar houdenjullie van lange korte,brede,dikke,slanke,normale mannen EN voor de mannen Houden jullie van lange ,korte ,slanke ,bolle,dikke ,normale marokkaaaaaaaanse meiden????????? :D Ik persoonlijk hou van lange slanke maar beetjes houavst mannen :D

soumaya1
27-10-2002, 23:28
ik hou van lange slanke mannen , het liefste een beetje gespierd!!!

Dida
27-10-2002, 23:28
denk dat ik lesbie ga worden.. en dan wil ik ze volslank

cheetah
27-10-2002, 23:29
Ik vind een man mooi als hij rond de 1.75 tot 1.80 is, dus minimaal vijf centimeter groter als mij, tot maximaal vijftien cm groter. En weet je wat ik helemaal mooi vind.. Van die voetballerlichaampies. Brede heupen, dikke gespierde benen en brede schouders :verliefd: :Iluvu:

xxTigerxx
27-10-2002, 23:30

Origineel gepost door NoreJihan Nou de vraaaaaaaaaaaaaaaaag aan iederreeeeeeeeeeen is???/ Voor de vrouwen eerst waar houdenjullie van lange korte,brede,dikke,slanke,normale mannen EN voor de mannen Houden jullie van lange ,korte ,slanke ,bolle,dikke ,normale marokkaaaaaaaanse meiden????????? :D Ik persoonlijk hou van lange slanke maar beetjes houavst mannen :D ARE YOU TALKING TOO ME??

CLeOpaTrA01
27-10-2002, 23:31
euhhhh...val snel op lange mannen..:)..en dan een beeeeeeeeetje breed...niet té overdreven...gewoon, zodat je het gevoel heb dat je naast een MAN loopt....veilig gevoel..;).. BIG KIZZAAAA CLEO..

xxTigerxx
27-10-2002, 23:31
Origineel gepost door cheetah Ik vind een man mooi als hij rond de 1.75 tot 1.80 is, dus minimaal vijf centimeter groter als mij, tot maximaal vijftien cm groter. En weet je wat ik helemaal mooi vind.. Van die voetballerlichaampies. Brede heupen, dikke gespierde benen en brede schouders :verliefd: :Iluvu: Dan moet je een keer naar mn elftal komen kijken...... :D :D

NoreJihan
27-10-2002, 23:32
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 euhhhh...val snel op lange mannen..:)..en dan een beeeeeeeeetje breed...niet té overdreven...gewoon, zodat je het gevoel heb dat je naast een MAN loopt....veilig gevoel..;).. BIG KIZZAAAA CLEO.. hahahah aj ik ooooooooooooooooooook :D

NoreJihan
27-10-2002, 23:34
[QUOTE]Origineel gepost door xxTigerxx Dan moet je een keer naar mn elftal komen kijken...... :D :D [/QUOTE eeeeeeej diet is geen versiertopic maar TIJGERTJE waar val jij op als het om vrouwen gaaaaaaaaaaaaaaaaaat :D

cheetah
Origineel gepost door xxTigerxx Dan moet je een keer naar mn elftal komen kijken...... :D :D Hahah dan gaan mijn ogen zo :toink: :schok: :love:

xxTigerxx
IK GA PROBEREN EEN FOTO TE PLAATSEN VAN MN ELFTAL....

xxTigerxx
27-10-2002, 23:36
Origineel gepost door cheetah Hahah dan gaan mijn ogen zo :toink: :schok: :love: Dat ook! maar we moeten je ook opvangen want je gaat out!

hardtodrive
Ik vind de volgende eigenschappen belangrijk aan een vrouw: - Goed verzorgd - intelligentie - Leuke babel - Spontaan - Niet te dik niet te dun

NoreJihan
Origineel gepost door xxTigerxx IK GA PROBEREN EEN FOTO TE PLAATSEN VAN MN ELFTAL.... Ewa ik ben benieuwd als jemaar niet op die lelijke HADJI lijkt damm he is UGLYYYYYYYYYYY :D

Letizia
27-10-2002, 23:40

vriendelijke uitstraling verzorgd geen dunne skeletjes ;

Pagina's : [1] 2 3 4 5