Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft kan me helpen

Pagina's : [1] 2

saba
21-03-2004, 20:25

Hallo allemaal, Ik heb een vraag zijn er meiden die verhuist zijn naar Belgie voor jullie man? Hoe is het daar zijn jullie gewend geraakt aan de mentaliteit enz. Ik denk er overna om het te doen maar ik zou graag van jullie willen weten hoe het daar is om daar te wonen? En graag met meiden uit Belgie in contact willen komen. Stuur me een pm of e-mail me naar Mina79_29@hotmail.com Alvast bedankt. :zwaai:

NadiaBorgerhout
21-03-2004, 20:48
ik ben van belgie, ik ben nog niet getrouwd hi hi maar ik heb een zus en die is ook voor dr man verhuist , maar dan naar nl; okeej is juist andersom maar goed en ze ziet niet zozeer verschillen erin, aleen dat die hollanders van julie veeeeeeeeeeeeeeel socialer zijn hahaha ik denk niet dat je er echt problemen mee zal hebben hoor belgie en nederland verschillen niet zoveeel !!! maar anyway, nog een dikke proficiat he !!!! ciao , beslama xxx

saba
22-03-2004, 12:17
Ja meschien is er inderdaad niet zoveel verschil maar kun je mij ook vertellen over de woningen want dat is echt wel een groot verschil. Weet je waar ze n beetje nette woningen hebben en war je wel of echt niet moet wonen?? Alvast bedankt

ik_oke_is
22-03-2004, 12:19
Origineel gepost door saba Ja meschien is er inderdaad niet zoveel verschil maar kun je mij ook vertellen over de woningen want dat is echt wel een groot verschil. Weet je waar ze n beetje nette woningen hebben en war je wel of echt niet moet wonen?? Alvast bedankt wij hebben (gemiddeld) grotere woningen dan die kabouterhuisjes in nederland, maar een aanrader om te wonen is kontich :maf:

IBTISSAM3
22-03-2004, 12:31

ik zou niet in belgie willen wonen ik kom daar vaak maar wonen ho maar en je hebt gelijk de huizen in nl zijn klein mar beter dan daar kabouter huisjes walah ielah echt wel sommige dan we hebben hier ook groot huizen maar lang niet zo groot als in belgie maar ik kom je wel een keer op zoeken in je paleis waga mag wel toch hihihihi pease man

ik_oke_is
22-03-2004, 12:34
Origineel gepost door IBTISSAM3 ik zou niet in belgie willen wonen ik kom daar vaak maar wonen ho maar en je hebt gelijk de huizen in nl zijn klein mar beter dan daar kabouter huisjes walah ielah echt wel sommige dan we hebben hier ook groot huizen maar lang niet zo groot als in belgie maar ik kom je wel een keer op zoeken in je paleis waga mag wel toch hihihihi pease man jullie hebben kabouterhuisjes :lekkerpuh: , en als ik naar daar kom dan stoot ik me hoofd altijd :maf: maar jah je mag zeker op bezoek komen in onze bescheiden woning :ego: breng wel suiker mee :maf2:

IBTISSAM3
22-03-2004, 12:40
heb je geen suiker thuis maar ik zal een paar klompen mee nemen is het voor de thee en koffie of kom ik je uithuwelijken de keuze aan jou mannetje hihiohihihihaha grapjas ik laat je het wel weten waneer ik kom met me suiker waga pease mannnnnnnn

minora
22-03-2004, 12:41
Lijkt me zo moeilijk om naar een andere land te verhuizen en mijn familie achter te laten.. Daarom ook een aanzoek van iemand uit Frankrijk geweigerd.. Ik zou dat niet kunnen

ik_oke_is
22-03-2004, 12:42
Origineel gepost door IBTISSAM3 heb je geen suiker thuis maar ik zal een paar klompen mee nemen is het voor de thee en koffie of kom ik je uithuwelijken de keuze aan jou mannetje hihiohihihihaha grapjas ik laat je het wel weten waneer ik kom met me suiker waga pease mannnnnnnn waar jij aan denkt ; was gewoon heb geen suiker in huis nu daarom :engel: maar als er een uithuwelijking van komt , dan is het maar zo hé :maf: ik kijk er al naar uit , naar u bezoekske :maf2:

NadiaBorgerhout
22-03-2004, 19:26
Origineel gepost door saba Ja meschien is er inderdaad niet zoveel verschil maar kun je mij ook vertellen over de woningen want dat is echt wel een groot verschil. Weet je waar ze n beetje nette woningen hebben en war je wel of echt niet moet wonen?? Alvast bedankt jaa ze zijn idd veeel groter dan julie huisjes, en hier koopt ook iedereen hen huis, daar huren julie ze bijna allemaal he ?? als je een leuke buurt zoekt, hmm, ik zou zeggen, <<<<<<-------------------------- borgerhout ahaha maar alee, eerlijk, als getrouwde vrouw, kan, je hier beter niet komen echt waar, maar euhm, ik denk zoiets van........ pssjjj wilie , is best wel moeilijk, je hebt in ieder geval enkele kanten in deurne en berchem ( zijn allebei in antwerpen ) die wel vrij stil en rustig en moooi zijn dan heb je ook nog wijnegem, aah , ja hebt hier wel veel buurten die gezelllig zijn voor te wonen, en ook zonder de mocros ahhahah xxx beslama dadaaaaaaaaa

saba
23-03-2004, 14:18
Hallo, O nee Borgerhout zou ik nooit kunnen wonen. Ik kom uit een hele nette buurt en super rustige buurt. Ik ga wel n keer kijken bij al die buurten zoals Kontich enz. Maar bedankt mensen.

tatouzient
23-03-2004, 14:27
buurte die aan te rade zn, zn: deurne, lier, kessel, mortsel, boechout, etc... eigenlijk meer de randgemeente, die zn rustiger en om te kope is t ook een stuk goedkoper dan als je bv in antwerpe centrum zou kope. deurne is ook langs de dure kant als je in de rustige buurt iets wil kope... verder moet je ook rekening houde da je man eerst 6mnd moet werke en hier al een woonst moet hebbe voor je kunt spreke over verhuizing etc... als je kids hebt en die oud genoeg zn om nr school te gaan, zou ik ze altijd in schrijve op t begin van t schooljaar, wnt als midde is, ist soms moeilijk voor ze om te volge etc... moehim, nog veel succes mt je zoektocht. Tatou.

ik_oke_is
23-03-2004, 14:29
Origineel gepost door saba Hallo, O nee Borgerhout zou ik nooit kunnen wonen. Ik kom uit een hele nette buurt en super rustige buurt. Ik ga wel n keer kijken bij al die buurten zoals Kontich enz. Maar bedankt mensen. :lol: :lol: :lol: :lol: ik lach me dood :maf:

tatouzient
23-03-2004, 14:33
Origineel gepost door ik_oke_is :lol: :lol: :lol: :lol: ik lach me dood :maf: ik vraag me af waarom :ego: :hihi: Tatou.

miss_classe
23-03-2004, 14:38

belgie is echt leuk ik woon daar ik kan het wete en ik ken ook veel mense die van holand naar belgie zijn verhuist en omgekeerd het is gewoon eve wenne

Pagina's : [1] 2