Bekijk originele versie : Wie heeft er...
miss_saliha
21-03-2004, 20:16
Praktiseerende(moslim) ouders??
Zowel vader of moeder...
Hoe leven jullie daarmee...??Bevalt het je wel of denk je tfoeee wat een ouders??
liefs,Miss_Saliha
3ayshalak
21-03-2004, 20:32
aaii saatje schatje nieuwe topic...
Het is wel goed zulke ouders..Dan dat je helemaal van het goede pad raakt door dat je zoveel vrijheid hebt en ja sommige mensen maken daar misbruik van..Maar soms denk je damnnnn ik mag ook niks alleen omdat je ouders zo zijn met de islam..Maar het blijft altijd het beste!Plus het helpt mij om een betere moslima te worden..
:zwaai dag lieverd
sweet_nadoria
21-03-2004, 20:36
Alhamdoullah wel ....
Ik ben juist blij dat ik zulke ouders heb ...
Ze hebben mij opgevoed om mij de juiste weg te laten zien
Ze hebben mij Triq al Islam laten zien en op die weg probeer ik Insha Allah te blijven ...
Voordat ben ik ze erg dankbaar !!!
Waarom zou ik tfoe denken als zij alleen maar het beste voor me hebben en mij het ware geloof hebben geleerd !!!
Djazakoum Allah fie Djannah mijn lieve papa en mama :Iluvu:
Origineel gepost door 3ayshalak
aaii saatje schatje nieuwe topic...
Het is wel goed zulke ouders..Dan dat je helemaal van het goede pad raakt door dat je zoveel vrijheid hebt en ja sommige mensen maken daar misbruik van..Maar soms denk je damnnnn ik mag ook niks alleen omdat je ouders zo zijn met de islam..Maar het blijft altijd het beste!Plus het helpt mij om een betere moslima te worden..
:zwaai dag lieverd
Ja je hebt helemaal gelijk :goedzo:
:zwaai:
miss_saliha
21-03-2004, 20:40
Origineel gepost door sweet_nadoria
Alhamdoullah wel ....
Ik ben juist blij dat ik zulke ouders heb ...
Ze hebben mij opgevoed om mij de juiste weg te laten zien
Ze hebben mij Triq al Islam laten zien en op die weg probeer ik Insha Allah te blijven ...
Voordat ben ik ze erg dankbaar !!!
Waarom zou ik tfoe denken als zij alleen maar het beste voor me hebben en mij het ware geloof hebben geleerd !!!
Djazakoum Allah fie Djannah mijn lieve papa en mama :Iluvu:
Oke stel je mag niet naar feesten gaan van je famillie wegens muziek want dat is haram...wat zou je doen??
sweet_nadoria
21-03-2004, 20:45
Origineel gepost door miss_saliha
Oke stel je mag niet naar feesten gaan van je famillie wegens muziek want dat is haram...wat zou je doen??
Ik mag ook niet naar RAI feesten enzo ...
Ik accepteer het en ik ga absoluut niet doordrammen !!
Ik weet ook wat voor naam de Marokkaanse meiden krijgen ...
Daarom trekt het mij al helemaal niet !!!
Als Allah het verbiedt door ons te leren dat het haram is ...
wie ben ik dan om te zeggen dat het wel mag en dat het halal is ?!
Wie ben ik om de regels van Allah te veranderen ?!
Conclusie; Ik heb er geen moeite mee !! Mijn ouders willen alleen het beste voor me ...
Dat is wat elke ouder wil voor zijn zoon/dochter !!
lallacasa
21-03-2004, 21:05
mijn vader is zeer praktiserend me moeder valt wel mee zij is meer echt een marokkaan met dit mag niet en dat mag niet alleen maar omdat het niet kan als marokkaan zijnde
ik weet dat sommige dingen haram zijn en dat me ouders het daarom me ook verbieden
maar als ik soms wat wil doen baal ik wel...denk ik tfoee man was ik maar een Nederlander was het geen probleem geweest
maar gelukkig zijn me ouders niet moeilijk..heb best wel vrijheid voor een een marokkaanse meisje
miss_saliha
21-03-2004, 21:07
Origineel gepost door lallacasa
mijn vader is zeer praktiserend me moeder valt wel mee zij is meer echt een marokkaan met dit mag niet en dat mag niet alleen maar omdat het niet kan als marokkaan zijnde
ik weet dat sommige dingen haram zijn en dat me ouders het daarom me ook verbieden
maar als ik soms wat wil doen baal ik wel...denk ik tfoee man was ik maar een Nederlander was het geen probleem geweest
maar gelukkig zijn me ouders niet moeilijk..heb best wel vrijheid voor een een marokkaanse meisje
Meid die gedachtens heb ik ook weleens en vooral als ik iets niet mag van me moeder die hier in nederland heel normaal is...
lallacasa
21-03-2004, 21:21
i know :(
wat kan bijv wel...wat mag je wat vele andere niet mogen?
moslimawomen
21-03-2004, 21:31
elhamdoelilah dat ik ouders heb die moslims zijn
en ik heb er elhamdoelilah geen problemen mee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.