Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames die de pil slikken?

Pagina's : [1] 2 3

sexy_mii
05-02-2009, 15:48

he damesss Ik had even een vraagje Ik heb deze maand gewoon de pil geslikt en heb eergister mijn laatste pil genomen. Nou is het zo dat ik normaal 4 dagen ongesteld word maar ik wil dat het maandag al voorbij is, dus als ik nu ongesteld zou worden, zou het nog goed zijn, anders ben ik niet voo rmaandag klaar. Het liefst wil ik het gewoon uitstellen. Klopt het dat als ik vanaf morgen gewoon weer aan een nieuwe strip begin (als ik nog niet ongesteld ben geworden dus) dat ik het dan niet meer word, maar het een malig een maandje uitstel??? kortom, Als ik gewoon doorga met een nieuwe strip, word ik dan wel of niet ongesteld??? :maf2:

samraaa
05-02-2009, 15:51
gewoon nu met en strip beginnen, doe ik vaak in de vakantie word je gewoon over 3weken weer ongesteld. maar vertel wil je maandag gaan rollenbollen al3frita:wow:

Bourgoss
05-02-2009, 15:52
gewoon nu met en strip beginnen, doe ik vaak in de vakantie word je gewoon over 3weken weer ongesteld. maar vertel wil je maandag gaan rollenbollen al3frita:wow: rollenbollen wat is dat :o

honey_bunny
05-02-2009, 15:53
heeeeeeeeee meissie, Je leeft nog! En t klopt inderdaad dat als je door gaat met de pil slikken, je niet ongesteld wordt... Maar je kan ook nu stoppen met de pil en dat je dan 2 dagen ongesteld wordt en zondag weer begint met slikken en dan stopt je menstruatie ook gelijk toch.!! En waarom wil jij uitgerekend maandag niet ongesteld zijn stiekemerd...

samiraaaatje
05-02-2009, 15:55

he damesss Ik had even een vraagje Ik heb deze maand gewoon de pil geslikt en heb eergister mijn laatste pil genomen. Nou is het zo dat ik normaal 4 dagen ongesteld word maar ik wil dat het maandag al voorbij is, dus als ik nu ongesteld zou worden, zou het nog goed zijn, anders ben ik niet voo rmaandag klaar. Het liefst wil ik het gewoon uitstellen. Klopt het dat als ik vanaf morgen gewoon weer aan een nieuwe strip begin (als ik nog niet ongesteld ben geworden dus) dat ik het dan niet meer word, maar het een malig een maandje uitstel??? kortom, Als ik gewoon doorga met een nieuwe strip, word ik dan wel of niet ongesteld??? :maf2: het kan zijn dat je morgen gewoon ongesteld word.. Als je dat niet wil..moet je nu meteen de pil slikken dan word je niet meer ongesteld. Het is netalsof je de pil 2 dagen bent vergeten gewoon.. Maar 3de dag pas innemen heb ik geen ervaring mee..je had gewoon de volgende strip door moeten slikken.. ps* heb je maandag een date??:hihi:

Bourgoss
05-02-2009, 15:56
ahah Expers zijn nu aan het woord .... rest kan veld ruimen :haha:

samiraaaatje
05-02-2009, 15:57
heeeeeeeeee meissie, Je leeft nog! En t klopt inderdaad dat als je door gaat met de pil slikken, je niet ongesteld wordt... Maar je kan ook nu stoppen met de pil en dat je dan 2 dagen ongesteld wordt en zondag weer begint met slikken en dan stopt je menstruatie ook gelijk toch.!! En waarom wil jij uitgerekend maandag niet ongesteld zijn stiekemerd... nee hoor zodra je menstruatie begonnen is, stopt het niet, is ook slecht.

honey_bunny
05-02-2009, 16:00
nee hoor zodra je menstruatie begonnen is, stopt het niet, is ook slecht. oooh okeeeee foutjee!!

samiraaaatje
05-02-2009, 16:01
oooh okeeeee foutjee!! geeft niet meid

sexy_mii
05-02-2009, 16:03
gewoon nu met en strip beginnen, doe ik vaak in de vakantie word je gewoon over 3weken weer ongesteld. maar vertel wil je maandag gaan rollenbollen al3frita:wow: hahahaahahaha jaaa heb zo mijn redenen:banana:

sexy_mii
05-02-2009, 16:03
heeeeeeeeee meissie, Je leeft nog! En t klopt inderdaad dat als je door gaat met de pil slikken, je niet ongesteld wordt... Maar je kan ook nu stoppen met de pil en dat je dan 2 dagen ongesteld wordt en zondag weer begint met slikken en dan stopt je menstruatie ook gelijk toch.!! En waarom wil jij uitgerekend maandag niet ongesteld zijn stiekemerd... HONEYYYYYY BUNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HOE IS HETTT>> HAHAhAHAHAha JAaaaaaaa je begrijpt me vast wel :P hahahahaa

sexy_mii
05-02-2009, 16:04
oohh en thankss, IK SlIk m meteen nu!!!:D

samiraaaatje
05-02-2009, 16:07
oohh en thankss, IK SlIk m meteen nu!!!:D laat weten hoe het is gegaan:stout: .. geintje:hihi:

honey_bunny
05-02-2009, 16:11
HONEYYYYYY BUNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HOE IS HETTT>> HAHAhAHAHAha JAaaaaaaa je begrijpt me vast wel :P hahahahaa hahahaha,, Gaat goed hoor meid, met jou ook hoop ik!!.. Ennuhh ik begrijp je zeker... stiekemerddd!!! :likje: :likje: :likje: :likje: :banana:

honey_bunny
05-02-2009, 16:31

JA ZIE JE WEL.. Had ik het wel goed.. Dat klopt toch.. Als je ongesteld bent, en je begint weer met pil slikken dan stopt het bloeder weer gelijk!

Pagina's : [1] 2 3