Bekijk originele versie : Honger
LELIJKERD
27-10-2002, 22:59
ik heb honger
welke dame wilt even snel richting alleBLAplein komen om voor mij snel wat klaar te maken
doe dan ook meteen boodschappen bij de avondverkoop en neem meteen een pakketje met een inhoud van 3 veilige elastiekjes mee :D
NoreJihan
27-10-2002, 23:00
Origineel gepost door LELIJKERD
ik heb honger
welke dame wilt even snel richting alleBLAplein komen om voor mij snel wat klaar te maken
doe dan ook meteen boodschappen bij de avondverkoop en neem meteen een pakketje met een inhoud van 3 veilige elastiekjes mee :D
hahahahahah
Grapjas........................................... ..................................................
.................................................. .................................................. .....
.................................................. .................................................. .....
.................................................. ............................................grapja s
SweetRose
27-10-2002, 23:03
ik heb honger
:D
xxx
LELIJKERD
27-10-2002, 23:04
Origineel gepost door zin 'n midar
:D
xxx
lieve midar hoe is het met jou ?
kom jij deze kant op ? :D
yasmine85
27-10-2002, 23:14
ik heb honger
:stout: :hihi:
kiss
Kijk uit jullie, met jullie sterren...
over 24 uur kom ik ze stelen....
(zie Kletshoekje)
LELIJKERD
27-10-2002, 23:17
yasmine85 dat is een tijdje geleden
kenitrya ga batata stelen
yasmine85
27-10-2002, 23:19
yasmine85 dat is een tijdje geleden
kenitrya ga batata stelen
hey.... yeah i know... maar ik heb t een beetje druk met school... en kijk mij... ik heb morgen en tentamen, en guess wat ik doe??? :eek:
kiss
IK GA STERREN STELEN SAMEN MET BENT DAGILIA!
BE WARE....
SweetRose
27-10-2002, 23:21
lieve midar hoe is het met jou ?
kom jij deze kant op ? :D
midar ligt in marokko...:D ik ben zin 'n midar :melig
het gaat redelijk met me dank je...
en wat krijg ik als ik die kant op kom (je weet toch..mocro's doen niets for free :D )
xxx
LELIJKERD
28-10-2002, 19:22
Origineel gepost door zin 'n midar
midar ligt in marokko...:D ik ben zin 'n midar :melig
het gaat redelijk met me dank je...
en wat krijg ik als ik die kant op kom (je weet toch..mocro's doen niets for free :D )
xxx
hoeveel vraag je normaal ? :D
Lady_moi
28-10-2002, 19:26
BOOOOOOOOOOORING :rolleyes
LELIJKERD
28-10-2002, 19:29
Origineel gepost door lady_moi
BOOOOOOOOOOORING :rolleyes
maak dan dat je wegkomt
LELIJKERD
28-10-2002, 20:03
Origineel gepost door Kadir
Whazaaaaaaaaaa, Allebeplein, welke mokro is dit
kom je daar vandaan ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.