Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen Met Je.........

Pagina's : [1] 2 3

LZN
21-03-2004, 17:45

Ha mensen, Ik vraag me af of hier in nederland ook neven met nichten trouwen. En ken je mensen die zo zijn getrouwd. En de laatste vraag zou JIJ met je neef of nicht willen trouwen, waarom wel of waarom niet. En ben je weleens verliefd geweest op je eigen neef of nicht. jaa veel vragen he? BEn heeel nieuwsgierig dusss. hoop dat ik wat te horen krijg. veel liefssss van mij :zwaai:.

Lady_moi
21-03-2004, 18:01
Ik heb een superknappe neef echt een model :Iluvu: En trouwe Ja waarom nie :hihi: BuT nOt My TaStE!

Mouny
21-03-2004, 18:05
Ik zou het persoonlijk niet doen.. maar alles kan... De reden ervan is dat wanneer er ruzie zou komen..(allah jehfad) dat dan bijna altijd meteen de hele familie ruzie heeft! Dat is een groot struikelblok.. Maar Gayr Insha Allah ken veel stelletjes die gewoon fam van elkaar zijn.

maghrebgirl20
21-03-2004, 18:07
hmm nu je het zegt, ik ken geloof ik niemand die mn zn neef of nicht is getrouwd, tewijl ze allebei in europa wonen

sammmy
21-03-2004, 18:22

Nooit..... :boos: Argumenten??? Geen Commentaar.... :ego:

sweet_nadoria
21-03-2004, 18:29
Mijn nicht gaat met mijn neef trouwen .... Hun zijn beiden ook neef en nicht van elkaar ... Want hun moeders zijn de zussen van mijn moeder ... Het gebeurt dus nog steeds ... Ik zou het zelf niet kunnen ... Ik vind persoonlijk mijn neef is mijn neef, meer komt er niet ... Maar ja meningen zijn verdeeld ...

sammmy
21-03-2004, 18:48
Origineel gepost door Jacopo ik heb een nicht die met mij wou trouwen ....... ik vond het wel een comliment :o maar toch maar niet :hihi: Met Jou.... :eek: ... :wow: ..... nee ff serieus... :o

sammmy
21-03-2004, 18:55
Origineel gepost door Jacopo is het iets raars als iemand met mij zou willen trouwen dan :rolleyes: maar is al een tijdje terug... ik heb het er niet meer over met d'r :D :p we doen gewoon alsof er niks aan de hand is Grapje Lieve Jacopo.... Je Weet Toch... :bril: Hoe Meer Ik Je Plaag Des Te Meer Ik Je Mag..... :o truttenkop.... :maf:

sammmy
21-03-2004, 19:00
Origineel gepost door Jacopo oh dat klinkt wel logisch reetkever :D :lekkerpuh

sammmy
21-03-2004, 19:03
Origineel gepost door Jacopo wat doe je met je tong? :eek: lick it good :hihi: pyamafeest gaat niet door... :ego:

sammmy
21-03-2004, 19:16
Origineel gepost door Jacopo :( niet? verheugde me er zo op .... sam, sorry :traan1: :verdriet: aaaaahhhhhhh Jacopo toch....... :( okey safie klaar.... wij organiseren een pyamafeest.... :stout: bij jou thuis... :stout: deal? :o

sammmy
21-03-2004, 19:20
Origineel gepost door Jacopo ja die deal hadden we al gesloten :cool: gaat gewoon door dus :wijs: :D :boogie: Oe oe! jij regeld chips.... ik regel videoband en de meiden.....

sammmy
21-03-2004, 19:22
Origineel gepost door Jacopo oh... als je meiden meeneemt... dan lijkt me de videoband overbodig :jeweetog: we houden het netjes.... :o

minora
21-03-2004, 19:29
Origineel gepost door ouajdia101 Ha mensen, Ik vraag me af of hier in nederland ook neven met nichten trouwen. En ken je mensen die zo zijn getrouwd. En de laatste vraag zou JIJ met je neef of nicht willen trouwen, waarom wel of waarom niet. En ben je weleens verliefd geweest op je eigen neef of nicht. jaa veel vragen he? BEn heeel nieuwsgierig dusss. hoop dat ik wat te horen krijg. veel liefssss van mij :zwaai: Vraag 1: Ook in Nederland gebeurd het. Ja ik ken mensen die zo zijn getrouwd. Vraag 2: Ik zou liever niet met neef willen trouwen, maar het is elmektab :) Vraag3: Nee, nooit verliefd geweest al zijn het topgozers.. Sjoo :D

sammmy
21-03-2004, 19:32

Origineel gepost door Jacopo wou alleen een potje ganzenborden :verdriet: jaja... :stout: ik weet.... :bril:

Pagina's : [1] 2 3