Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Perfecte krullen..?

Pagina's : [1] 2

cheima
21-03-2004, 17:44

Wie heeft er nog tips voor mooie verzorgde krullen..ik gebruik nu zo een spul Elastico heet het..bij de kapper gehaald, ik gebruik het nu zo een jaartje maar wil wat anders proberen..Wie weet is er nog iets beters op de markt.. :D Dus tips hier please..:o En please geen gel, mousse of al dat andere plakkerige shit..daar wordt me haar alleen maar droog van..verschrikkelijk..:(

Chaimaa
21-03-2004, 17:48
ik heb van nature ook krullen maar als ik na het douchen me haar droog met n fohn hangen ze zo slap.hoe krijg ik volle krullen? en ik heb altijd n pony omdat ik n best groot voorhoofd heb..maar een bos krullen met n stijle pony staat niet..wat vinden jullie?

S.samira
21-03-2004, 17:50
jawel ik vind krullen wel mooi, een stijle pony dat doe ik ook, maar ik ben korte zij pony

cheima
21-03-2004, 17:53
Origineel gepost door Chaimaa ik heb van nature ook krullen maar als ik na het douchen me haar droog met n fohn hangen ze zo slap.hoe krijg ik volle krullen? en ik heb altijd n pony omdat ik n best groot voorhoofd heb..maar een bos krullen met n stijle pony staat niet..wat vinden jullie? Jawel kan leuk staan hoor..:D zo een style pony..diagonaal langs je voorhoofd..:goedzo: Weet je je kan met een diffuser..je haar voller maken..door je ronde bewegingen te maken..en is er in doen wat fixeert en niet plakt (althans) ik haat haarlak enzo..:(

Chaimaa
21-03-2004, 18:04

gelukkig ben ik niet de enige dan :p mijn pony is nu wel tot onder mijn kin gegroeid (kan t eigenlijk geen pony meer noemen) maar als ik m kortknip met het slechte weer in nederland gaatie heel snel krullen en dat staat heel lelijk bij me dus daarom heb ik m laten groeien. cheima wat is een diffuser :o sorry ik ben niet zo slim van aard :P

ZiLaaL
21-03-2004, 18:14
Een diffuser is zo een fohn waar je een grote ronde kop op kan stellen. Dan heb je dus een fohn met een grotere opp en kan je dat al fohnend door je haar halen. t geeft je haar meer volume! Een tip: Gebruik mousse speciaal voor krullen. Als volgt: Was je haar; droog het af [stop zo nodig nog een conditioner in je haar die je niet hoeft uit te wassen ter bescherming]. Handdoek drooghaar beetje droogblowen met de fohn; vervolgens mousse erin kneden. Kneed de krullen er in. Neem een pluk in je hand waar mousse in zit en til je hand omhoog om er dus volume in te kneden. Vervolgens droog je je haar met die fohn met diffuser kop of laat je het drogen aan de lucht. Et voila! een kop vol prachtige boucles! [krullen] ;) goeie mousses: - Pantene voor krullen - Fructise voor krullen [zelf gebruik ik pantene omdat die stevigere krullen geeft]

cheima
21-03-2004, 19:23
Origineel gepost door ZiLaaL Een diffuser is zo een fohn waar je een grote ronde kop op kan stellen. Dan heb je dus een fohn met een grotere opp en kan je dat al fohnend door je haar halen. t geeft je haar meer volume! Een tip: Gebruik mousse speciaal voor krullen. Als volgt: Was je haar; droog het af [stop zo nodig nog een conditioner in je haar die je niet hoeft uit te wassen ter bescherming]. Handdoek drooghaar beetje droogblowen met de fohn; vervolgens mousse erin kneden. Kneed de krullen er in. Neem een pluk in je hand waar mousse in zit en til je hand omhoog om er dus volume in te kneden. Vervolgens droog je je haar met die fohn met diffuser kop of laat je het drogen aan de lucht. Et voila! een kop vol prachtige boucles! [krullen] ;) goeie mousses: - Pantene voor krullen - Fructise voor krullen [zelf gebruik ik pantene omdat die stevigere krullen geeft] Voila..! There you go Chaimaa..:D Thanx Zilaal zo doe ik het ook..die mousse van pantene is die goed..:confused: Ik heb weleens die fructis gehad maar die maakte me krullen droog.:(

tonk
21-03-2004, 19:46
Gaan slapen met natte haren werkt bij mij erg goed. Heb ik op dit forum geleerd trouwens!

alhoceimachaima
21-03-2004, 20:01
tenminste als je sochtends doucht moet je haren onder het water kamme en gelijk als je het hebt gedroogt mouse of gel er in doen dan blijft het perfekt tenminste bij mij wel

techelhitgirl
21-03-2004, 20:08
dat doe ik ook meestal maar dan droogt het uit :confused: terwijl ik het mooier vind als het wat natter eruit ziet, als jullie begrijpen wat ik bedoel :D

cheima
21-03-2004, 20:23
Origineel gepost door techelhitgirl dat doe ik ook meestal maar dan droogt het uit :confused: terwijl ik het mooier vind als het wat natter eruit ziet, als jullie begrijpen wat ik bedoel :D Nee dat natte haar effect vind ik niet mooi...:maf: Dat natte effect krijg je met gel..:)

SWEET_ANISSA
21-03-2004, 20:23
heyy ik wil ook krullen in me haar maar als ik die mouse gebruik of so dan is me haar zo plakkerig en ik vind dat niet zo lekker maar wie weet hoe je krullen kunt doen zonder dat het zo kleverig en plakkerig is ?

cheima
21-03-2004, 20:27
Origineel gepost door SWEET_ANISSA heyy ik wil ook krullen in me haar maar als ik die mouse gebruik of so dan is me haar zo plakkerig en ik vind dat niet zo lekker maar wie weet hoe je krullen kunt doen zonder dat het zo kleverig en plakkerig is ? Ik heb al krullen van mezelf..een hele bos zelfs..ik wil gewoon een ander produkt uitproberen wat krullen NOG mooier maakt..maar als je echt krulletjes wilt kan je krullers inzetten die dingen die je moet verwarmen..of gewoon je haar wassen..heel veel vlechtjes maken..dan er mee slapen..volgende dag maak je ze los dan wordt je wakker met soort van golfjes..dan pak je mousse of whatever..doe je je haar naar voren en kneed dat erin..dan ff fonhen met een diffuser..en taraaa een bos krullies..:D

SWEET_ANISSA
21-03-2004, 20:32
ohhh dat allemaal !! ahaha okeyy bedankt cheima. maare is er gewoon niet so een spul creme of so dat je kan doen na vlechten ik wil niet fohnen en die dingens opwarmen weet je wel als er een andere snellere makkelijke oplossing is......................want heb ook al krullen van mezelf wil het gewoon een beetje bijwerken ...

arwen
22-03-2004, 19:36

Ik zweer bij de Gliss Kur- produkten. Probeer 't eens! Arwen

Pagina's : [1] 2