Bekijk originele versie : eeej mensen!!!!
NoreJihan
27-10-2002, 22:37
Wat vinden jullie van de postuur van Christina Aguilera?????????????????????????????
ze gedraagt en kleedt zich als een snol in haar clip dirty....maar dat zal wel aan het liedje liggen.
Maar verder ze is echt skinny hoor, echt te dun is mijn mening. No ass.....no Boobs...niet echt mooi figuur vind ik.
beslama
Maar ieder denkt daar weer anders over, mijn mening heb je !
xxTigerxx
27-10-2002, 22:40
DAMN UGLY!!!heb haar nooit mooi gevonden
NoreJihan
27-10-2002, 22:41
Ik vind haar ook te dun maar ze heeft best wel grote boops hoor vergeleken met JLO e,shakira die hebben weer grote THERMA
weet je wat bij mij opvalt meiden met grote ASS hebben geen BOOPS
Meiden met No ASS hebben grote bOOPS
Volgens mij gaan de hormonen 1 RICHTING OP!!!!
Ik vind haar ook te klein :D
LELIJKERD
27-10-2002, 22:42
ze lijkt op een tandenstokertje
lekker handig op de tafel :D
NoreJihan
27-10-2002, 22:44
Origineel gepost door LELIJKERD
ze lijkt op een tandenstokertje
lekker handig op de tafel :D
jaaaaaaaaaazeker handig
Maar wat ik meestal hoor ,Marokkanen houden wel vvan stevige meiden VLEES dan
Maar zijn er wel uberhaupt jongens die op slanke lange marokkaanse meiden vallen??????????????????
Dat ze klein is vind ik wel schattig (hahaha nee hoor ik ben zelf gewoon klein) maar ja je hebt wel een soort van gelijk....I've got a big ass.....maar dat andere is nogal ver te zoeken.
maar jennifer lopez heeft volgens mij best flinke boobs hoor........en a big ass. Je ziet vaak juist kleine dunne meisjes die geen borsten hebben.
Dat was het weer,
beslama
xxTigerxx
27-10-2002, 22:46
Origineel gepost door NoreJihan
jaaaaaaaaaazeker handig
Maar zijn er wel uberhaupt jongens die op slanke lange marokkaanse meiden vallen?????????????????? Het moet geen wandelende boomtakje zijn...maar slank is mn voorkeur!
xxTigerxx
27-10-2002, 22:47
Origineel gepost door Letizia
Dat ze klein is vind ik wel schattig (hahaha nee hoor ik ben zelf gewoon klein) maar ja je hebt wel een soort van gelijk....I've got a big ass.....maar dat andere is nogal ver te zoeken.
maar jennifer lopez heeft volgens mij best flinke boobs hoor........en a big ass. Je ziet vaak juist kleine dunne meisjes die geen borsten hebben.
Dat was het weer,
beslama she's a FAKE ASS BOOBS *****!
LELIJKERD
27-10-2002, 22:48
Origineel gepost door NoreJihan
jaaaaaaaaaazeker handig
Maar zijn er wel uberhaupt jongens die op slanke lange marokkaanse meiden vallen??????????????????
ik hou idd van volle stevige vrouwen
ik koop toch niet voor niks een tweepersoonsbed ?
dan kan ik net zo goed 1 bed kopen als ze zo dun is en aangezien ik ook best slank ben
NoreJihan
27-10-2002, 22:51
Origineel gepost door Emshoom
hahahahaha, ik kende eens een meid, ze was zo dun,waiaw, als ze ging douchen had ze slechts genoeg aan 1 straaltje :D
hahahahahahah wallah die is goeeeeeeeeeed
Maar jullie beledigen mijnu ook een beetje
K ben wel dikker en langer dan Christina en heb ook wel houvast niet daarvan maar ben wel slank :(
Soooo the mocro's dont like meeee :D
LELIJKERD
27-10-2002, 22:51
hahahahaha, ik kende eens een meid, ze was zo dun,waiaw, als ze ging douchen had ze slechts genoeg aan 1 straaltje :D
hahahaahahhahahahaha en als ze een streepjespyjama gaat kopen,
is 1 streep genoeg :D
NoreJihan
27-10-2002, 22:53
Origineel gepost door LELIJKERD
ik hou idd van volle stevige vrouwen
ik koop toch niet voor niks een tweepersoonsbed ?
dan kan ik net zo goed 1 bed kopen als ze zo dun is en aangezien ik ook best slank ben
Wajaaaaaaaaaw ikz ie jou al voor me getrouwd met een stevige vrouw
Meskieeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ,bij elke beweging die ze maakt op bed vleig je als het ware van je bed af hahahahahah en vooral sexen :D
NoreJihan
27-10-2002, 22:54
ze at slechts slaatjes en muesli, bah, het leek net of ik een konijn date :confused:
Ze was zeker Model wallah die eten niks
Ze mogen niet boven 47 kilo wegen terwijl ze 1.75 zijn of langer :D daaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmm
LELIJKERD
27-10-2002, 22:55
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHA
je hebt me stuk NoreJihan
maar ook weer niet DIK DIK DIK
gewoon VOL
VOL IS VOL :D en niet DIK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.