Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Imam El Moumni: daders aanslag naar hel

Pagina's : [1] 2 3

TWeeT20
21-03-2004, 16:10

Imam: daders aanslag naar hel http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1079785468_16285.jpg Imam El Moumni. (Archieffoto) Rotterdam - De Rotterdamse imam El Moumni heeft tijdens het vrijdaggebed in scherpe bewoordingen de aanslag in Madrid veroordeeld. De islamitische geestelijke zei in de Annasr moskee dat 'gruwelijke misdaden' als die in Spanje 'onacceptabel' zijn en door alle moslims moeten worden veroordeeld. De daders zullen het paradijs nooit aanschouwen, aldus El Moumni. De imam kan niet geloven dat mensen tot deze verschrikkelijke daden in staat zijn. ,,Geen enkel normaal denkend moslim kan hier achter staan. De Madrilenen die zijn omgekomen, waren geen moordenaars of bezetters, maar onschuldige reizigers die naar hun werk gingen. Er zaten ook moslims bij, studenten die in kisten zijn teruggestuurd naar hun ouders in Marokko.'' El Moumni zegt de logica van de terroristen niet te begrijpen. De meeste Spanjaarden waren immers tegen de oorlog in Irak. ,,Miljoenen gingen de straat op, meer zelfs dan in enig islamitisch land.'' (Bron: Rotterdams Dagblad)

mtalsia2
21-03-2004, 16:13
Helemaal mee eens!! maar ik geloof nog steeds dat alles in groot politiek spel is en dat Bush hier achter zit!

Leila1982
21-03-2004, 18:35
Ik denk niet dat je veel imams tegen zult komen die het terrorisme goedpraten. Maar er zijn ook geen imams die het bush-geweld goedkeuren, dus.......

Bahjaouia
21-03-2004, 19:00
Allahoe a3lem of ze naar de hel gaan of niet... laat dat oordeel maar aan onze Schepper over!

SabroenDjamiel
21-03-2004, 21:09

Origineel gepost door mtalsia2 Helemaal mee eens!! maar ik geloof nog steeds dat alles in groot politiek spel is en dat Bush hier achter zit! Ik denk dat het allemaal propagenda is geweest van de Spaanse autoriteiten om Marokkanen op te pakken....Vreemd, wie laat zn GSM achter in zn rugtas als tie van plan is een aanslag te plegen?....Tis gewoon te mooi om waar te zijn, zo komt het bij me over....Wel allemaal raadsels, vandaar dat ik denk dat het allemaal een stunt is geweest van de joden, om weer de negatieve aandacht te vestigen op de Islam zodat zij ongestoord verder kunnen gaan met hun holocaust in Palestina....Meerdere malen hebben de opgepakte mannen aangegeven niets met de aanslagen te maken te hebben, maar Spanje houdt voet bij stuk en staart zich blind op deze mannen, terwijl de joden stiekem in hun vuistje lachen.....

HeyoanQT
21-03-2004, 21:16
Hoe kan het toch zijn dat de Imams zo verschillend van mening zijn? Wordt de Koran dan toch op de ene plek anders uitgelegd dan de andere?

amina01
21-03-2004, 22:00
Origineel gepost door Nawera Ik denk dat het allemaal propagenda is geweest van de Spaanse autoriteiten om Marokkanen op te pakken....Vreemd, wie laat zn GSM achter in zn rugtas als tie van plan is een aanslag te plegen?....Tis gewoon te mooi om waar te zijn, zo komt het bij me over....Wel allemaal raadsels, vandaar dat ik denk dat het allemaal een stunt is geweest van de joden, om weer de negatieve aandacht te vestigen op de Islam zodat zij ongestoord verder kunnen gaan met hun holocaust in Palestina....Meerdere malen hebben de opgepakte mannen aangegeven niets met de aanslagen te maken te hebben, maar Spanje houdt voet bij stuk en staart zich blind op deze mannen, terwijl de joden stiekem in hun vuistje lachen..... Denk je dat het daarom gaat? Gegroet,

Bahjaouia
21-03-2004, 22:00
Origineel gepost door Nawera Ik denk dat het allemaal propagenda is geweest van de Spaanse autoriteiten om Marokkanen op te pakken....Vreemd, wie laat zn GSM achter in zn rugtas als tie van plan is een aanslag te plegen?....Tis gewoon te mooi om waar te zijn, zo komt het bij me over....Wel allemaal raadsels, vandaar dat ik denk dat het allemaal een stunt is geweest van de joden, om weer de negatieve aandacht te vestigen op de Islam zodat zij ongestoord verder kunnen gaan met hun holocaust in Palestina....Meerdere malen hebben de opgepakte mannen aangegeven niets met de aanslagen te maken te hebben, maar Spanje houdt voet bij stuk en staart zich blind op deze mannen, terwijl de joden stiekem in hun vuistje lachen..... Ach ja... zo is het toch ook gegaan in new york! "Het is Bin Laden geweest! Zeker weten!! Bewijs? Hoe bedoel je bewijs? Waarom bewijs? Ik zeg toch wie het is geweest, dat is het bewijs... KOM OP WE GAAN AFGHANISTAN EN DAARNA IRAQ PLAT BOMBARDEREN! Oké oké willen jullie bewijs? Is goed. KOM OP WE GAAN EEN TAPE IN ELKAAR FLANSEN EN ZEGGEN DAT HET VAN BIN LADEN VANDAAN KOMT!! Kijk nu heb ik bewijs"! Yeahhh sure.... maar zo gaat het wel keer op keer... Toevallig dat er net op die dag geen jo.den werkzaam waren... jeetje wat toevallig! En Madrid? Zal me niks verbazen als het ook nu niet het zelfde geval is.... Bin Laden (respect voor jou!) Heeft wel duizend keer gezegd, ik ben het niet geweest! Ik veroordeel de aanslagen niet, maar ik ben niet de opdrachtgever geweest. Hij wordt niet geloofd. De ETA zegt: "wij zijn het niet geweest". En de hele wereld zegt in koor, HET ZIJN WEER DIE VERDOMDE MOSLIMS! Waarom word het deze keer niet in twijfel getrokken? Waarom wordt de ETA uitgesloten? Omdat het verdomd makkelijk is om één richting op te wijzen, heel makkelijk! Bewijzen? Wat voor bewijzen? Kun je bewijzen dat het bewijzen zijn? Is er DNA gevonden? Kom maar op met je bewijzen....

Bahjaouia
21-03-2004, 22:03
Enne ik ga jullie één ding zeggen: voor de mensen die dit jaar naar Marokko gaan..... het gaat een HEL worden!

a3ir
21-03-2004, 22:05
bAHJAUOIA, voor de marocs in het noorden de riff is t al een hel.voor de rest van marokko ...... wie kan het zeggen

Bahjaouia
21-03-2004, 22:09
Origineel gepost door a3ir bAHJAUOIA, voor de marocs in het noorden de riff is t al een hel.voor de rest van marokko ...... wie kan het zeggen Ten eerste is het Disneyland. Ten tweede is het Bahjaouia (moeilijk hé overschrijven) Ten derde, hoe bedoel je voor de riff is het al een hel en voor de rest wie kan het zeggen? Verklaar je nader wil je! Vvoor het geval je me weeeeer eens verkeerd gaat interpreteren, ik doelde op de reis door Spanje... ik weet dat je niet al te snugger bent, dus ik dacht laat ik het maar weer eens uitgebreid uitleggen... :zwaai:

a3ir
21-03-2004, 22:16
bah,ik ben deslectisch, wat spanje betreft heb ik al door de meste berbers zij al naar maroc geweest langs spanje was geen probleem. een van de daders blijkt een berber te zijn dus weer een hel voor hun . en wees voortaan niet zo haatelijk.:)

amina01
21-03-2004, 22:19
Origineel gepost door Bahjaouia Enne ik ga jullie één ding zeggen: voor de mensen die dit jaar naar Marokko gaan..... het gaat een HEL worden! Hiervoor hoef je echt niet naar MArokko te gaan. In angst leven is ook een hel :rolleyes: Gegroet

Bahjaouia
21-03-2004, 22:21
Origineel gepost door a3ir bah,ik ben deslectisch, wat spanje betreft heb ik al door de meste berbers zij al naar maroc geweest langs spanje was geen probleem. een van de daders blijkt een berber te zijn dus weer een hel voor hun . en wees voortaan niet zo haatelijk.:) Aha, je bent dyslectisch... dat verklaart een hoop.... Excuses.. Ik ben NIET hatelijk! Ik kom gewoon nooit zo tactisch over... soms bewust, soms onbewust....! Hmmm Spanje was geen probleem.... nu misschien niet.... maar straks in de zomer? Het was al gaarheid.... ik vraag me af hoe het zometeen gaat worden.... Een van de daders was berbers zeg je.... en de rest? Het waren Marokkanen! Je gaat mij écht niet wijs maken dat Spanjaarden het verschil zien! Dat zien Marokkanen zelf niet eens, omdat er géén verschil is, we zijn Marokkanen, daar gaat het om! Probeer dat apartheidsbeeld eens uit je kop te stampen! Dan zullen wij als Marokkanen al een heel eind verder komen!

Bahjaouia
21-03-2004, 22:23

Origineel gepost door amina01 Hiervoor hoef je echt niet naar MArokko te gaan. In angst leven is ook een hel :rolleyes: Gegroet Waarom leef je in angst? Heb je daar een reden voor? Ben je bang dat Nederland binnenkort ook opgeblazen zal worden? Lekker boeie, dood gaan we toch.... je moet juist blij zijn om dood te gaan.... toch!!!???!!!

Pagina's : [1] 2 3