Bekijk originele versie : Moeders!!?
Salaam..
ik heb een vraagje...
hebben jullie ook zo'n moeder die de hele dag loopt te schreeuwen, om de kleinste dingen en als ik dan me mond opendoe zegt ze wat gil je??!!
en dat ze de HELE dag loopt te schoonmaken...ik wordt er gek van.. ik kan geen dweil meer zien... :kwaad:
en dan zegt ze jaaaa jullie doen niks, en kijk naar die andere meisjes (neemt ze een voorbeeld van me nichtjes!! :rolleyes: )
en nog wat..stookt ze ook altijd je vader tegen je op, dat ze gaat lopen klagen, over hoe lui ik wel niet ben en wat voor grote bek ik wle niet heb :confused: bla bla.....
nou meiden lucht je hart op zou ik zeggen...
(ze kan soms ook wel lief zijn, maar dat is uitzonderlijk :D ).
ik_oke_is
21-03-2004, 16:18
Origineel gepost door Narsijs
Salaam..
ik heb een vraagje...
hebben jullie ook zo'n moeder die de hele dag loopt te schreeuwen, om de kleinste dingen en als ik dan me mond opendoe zegt ze wat gil je??!!
en dat ze de HELE dag loopt te schoonmaken...ik wordt er gek van.. ik kan geen dweil meer zien... :kwaad:
en dan zegt ze jaaaa jullie doen niks, en kijk naar die andere meisjes (neemt ze een voorbeeld van me nichtjes!! :rolleyes: )
en nog wat..stookt ze ook altijd je vader tegen je op, dat ze gaat lopen klagen, over hoe lui ik wel niet ben en wat voor grote bek ik wle niet heb :confused: bla bla.....
(ze kan soms ook wel lief zijn, maar dat is uitzonderlijk :D )
nee mijn moeder is de allerliefste en stookt niet , en
ik moet alleen me kamer opkuisen en boodschappen doen
en de kelder en de garage , en beetje klusjesman of ramen
kuisen , dat doe ik ook
en als ze ziek is héél uitzonderlijk maar dan kook ik ook voor
de familie en als het dan goed weer is , dan gaan we allemaal
stappen, voetballen enzo is echt leuk ,
en ik moet ook de auto naar de carwash doen voor ons pa
of het huis schilderen of .... :maf:
maar ik heb wel de liefste ouders van de hele wereld
ze roepen NOOIt tegen me :ego:
:maf2:
ik_oke_is
21-03-2004, 16:44
Origineel gepost door sammmy
:maf:
:hihi:
ben je er stil van ofzo :maf:
Origineel gepost door ik_oke_is
ben je er stil van ofzo :maf:
ja man... herken het wel.. dat zeker... maar minder.... :maf:
2004Sima2004
21-03-2004, 16:50
Mij moeder is precies dezelfde 'Narsijs' ze doet hetzelfde wat je net gezegd hebt, en het ergste daarvan is dat ze zegt 'kijk dat dochter van die vrouw, zij is een goed voorbeeld' Ik heb het helemaal eens met je 'Narsijs'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsjelzies
21-03-2004, 16:57
haahh mijn moeder zegt dat meiden in marokko van mijn leeftijd brood bakken en dweilen egt grappig ................en dat ik daar een voorbeeld aan moet nemen
ze is echt :Iluvu:
sweet_nadoria
21-03-2004, 17:03
Hahahahahahhahahaha .....
Sommige dingen die ik hierboven lees komen mij wel bekend voor ...
Maar mijn moeder weet gelukkig waar ik me bezig ben en dat ik niet altijd in staat kan zijn wat te doen ...
Ze weet dat ik lange dagen maak enzo dus ze probeert me 3ad alleen maar laten rusten ...
Maar ja het is en blijft je moeder ...
en .....
HET PARADIJS LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE MOEDER !!!
sweet_nadoria
21-03-2004, 17:05
Origineel gepost door Tsjelzies
haahh mijn moeder zegt dat meiden in marokko van mijn leeftijd brood bakken en dweilen egt grappig ................en dat ik daar een voorbeeld aan moet nemen
ze is echt :Iluvu:
WAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHAA
Kijk dat bedoel ik !!!
Soms als ik haar echt boos maak door grote mond te geven dan zegt ze ook zoiets ...
Of dan zegt ze kijk kijk maar naar die meisjes in Marokko op jouw leeftijd hebben ze al kinderen !!
En jij?!
Dan moet ik altijd lachen !!
Maar ja ...
Moeders gotta love them :D
sweet_nadoria
21-03-2004, 17:12
Hahahahahaha
Ik weet !!!!!
Damn mn moeder ook :maf2:
Egt niet meer normaal, elke dag krijg ik te horen..de dochter van die die kan alles al en jij kan niet eens normaal je bed opmaken :maf: ......en toen ik zo oud was als jou deed ik alles thuis.......................BLABLABLABA :maf2:
Eigenlijk best wel grappig!!
L7hobi_zina
21-03-2004, 17:22
Bij mij is het niet alleen mijn moeder......
maar ook mijn vader
Ze geven mij het gevoel dat ik niks waard ben.... :(
sweet_nadoria
21-03-2004, 17:22
Origineel gepost door L7hobi_zina
Bij mij is het niet alleen mijn moeder......
maar ook mijn vader
Ze geven mij het gevoel dat ik niks waard ben.... :(
Aaah lieverd ....
Komt goed !!!
:blauwkus:
LaGirly85
21-03-2004, 19:12
Als mijn moeder zeurt dan scheld ik haar uit voor slechte moeder, heks en andere dingen. Dit kwetst haar heel erg. Maar ik wil haar niet kwetsen, het gaat vanzelf haar uitschelden. Mijn vader is er soms ook bij en dan zegt ie er wat van tegen mij, maar ik negeer hem. Een keer was het zo erg de ruzie tussen mijn moeder en ik dat mijn ouders ook ruzie kregen. Ik weet dat ik een grote zonde bega als ik mijn moeder uitscheld en haar niet respecteer en probeer het nu zo min mogelijk te doen. Laatste tijd gaat het gelukkig goed en hebben we heel weinig ruzie.
misstomaatje
21-03-2004, 19:15
Origineel gepost door Narsijs
Salaam..
ik heb een vraagje...
(ze kan soms ook wel lief zijn, maar dat is uitzonderlijk :D )
bij mij niet hoor
LelyDames
21-03-2004, 20:12
wees blij dat je nog een moeder hebt
zeg hamdoulah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.