Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je trouwt nioet met een deel maar met een Persoon

Pagina's : [1] 2

Khataarlijk
04-02-2009, 19:10

Salaaam je voert weleens een discussie waardoor er iemand zegt : ik ben maagd , het kan komen nadat er een vraag is gesteld of die persoon maagd is of niet , maar soms wordt het heel spontaan verteld (vanuit het niets) , en 4 van de 10 keer zijn de dames die erover beginnen (spontaan) en de andere 6dat zijn jongens die het vragen. ik zelf vraag dat NOOOIT aan een meisje omdat ik het antwoord ook niet wil weten , het is namelijk iets tussen de schepper en zijn schepsel . je trouwt namelijk met een PERSOON en niet met een deel (vagina of een penis) , veel mensen hebben spijt van hun daden en hebben grote fouten gemaakt in hun verleden , als god ze vergeeft wie ben jij dan als mens om ze niet te vergeven en erover te oordelen . ik vind de vraag zelf belachelijk en het gaat niemand wat aan ; wat vinden jullie belangrijk beste leden ?? Wassalam :goedzo:

Este
04-02-2009, 19:30
ik vind ook dat een mens voor zichzelf en voor god maagd blijft, En niet voor een ander. Boeien wat anderen zeggen

Nemesis.
04-02-2009, 19:34
Idd... sommige mensen zijn zo raar... :haha: Als je maar een lieve vrouw hebt, een goede vrouw. Net of alle goedheid in een maagdenvliesje zit hahaha.. :haha: En ben het verder met Este eens, heb met meerdere meisjes gesproken die er gewoon eerlijk voor uitkomen dat ze alleen maagd blijven voor hun (aankomende) man.... kan er maar niet bij, waarom zou je zoiets wel voor een schepsel doen (het behouden) maar niet voor je schepper? Is toch te gek voor woorden! Als je het blijft dan voor Allah swt en niemand anders!!!!

teteuania_17
04-02-2009, 19:35
Ieuww vette afknapper als een man je vraagt ben je maagd Moet hij eens proberen :moe: Ik heb liever een maagd als een man Maar k denk niet dat ik echt realisties ben..... :jammer:

Nasja
04-02-2009, 19:47

StagfirAllah... :jammer:

EmiR_Soltan
04-02-2009, 20:19
Reageer hier met respect op elkaar of je kunt een berisping verwachten, als je het te bont maakt een ban, zonder waarschuwing.

Nemesis.
04-02-2009, 20:22
Ik had helemaal geen ongepast taalgebruik. :eek: ^o)! Behalve de laatste dan over stront.

teteuania_17
04-02-2009, 20:25
Nou jaah zo erg was mijn taalgebruik niet :jammer:

teteuania_17
04-02-2009, 20:26
Nemesis... Je ot :love: Heb je het zelf bedacht : I feel like, I'm in the army, fighting for the one I really love.. I take a bullet for you, cause you mean the world to me

Nemesis.
04-02-2009, 20:37
Neejoh, zijn zinnen van het liedje "I'm at war" van Sean kingston, moet je luisteren, is een leuk liedje :hihi:

teteuania_17
04-02-2009, 20:42
Oh okee zal ik zkr doen Mooie tekst namelijk De liedje zal vast ook leuk zijn :D

Este
04-02-2009, 21:04
Ik heb altijd gepast taalgebruik hoor:confused:

samiraaaatje
05-02-2009, 10:09
Salaaam je voert weleens een discussie waardoor er iemand zegt : ik ben maagd , het kan komen nadat er een vraag is gesteld of die persoon maagd is of niet , maar soms wordt het heel spontaan verteld (vanuit het niets) , en 4 van de 10 keer zijn de dames die erover beginnen (spontaan) en de andere 6dat zijn jongens die het vragen. ik zelf vraag dat NOOOIT aan een meisje omdat ik het antwoord ook niet wil weten , het is namelijk iets tussen de schepper en zijn schepsel . je trouwt namelijk met een PERSOON en niet met een deel (vagina of een penis) , veel mensen hebben spijt van hun daden en hebben grote fouten gemaakt in hun verleden , als god ze vergeeft wie ben jij dan als mens om ze niet te vergeven en erover te oordelen . ik vind de vraag zelf belachelijk en het gaat niemand wat aan ; wat vinden jullie belangrijk beste leden ?? Wassalam :goedzo: ben je weer bezig:hihi: , maar ontopic..ik ben het met nemesis eens..

SweetOne
05-02-2009, 12:37
Ik vind inderdaad dat je niet enkel naar dat moet kijken. Alsof je maagdelijkheid(of niet) je een leuker, beter én goed mens maakt. Je kan beter wachten na je huwelijk, maar mensen creeren soms voor zichzelf moeilijke situaties waardoor ze zich té ver laten gaan. En achteraf hier spijt van hebben...Allah vergeeft degene die berouw hebben en toch dénken wij hier meer over te zeggen en op basis van dat aspect een mens voor dat te beledigen, over te roddelen, slecht praten...dat het praktisch niet meer wordt geaccepteerd in onze marokkaanse maatschappij. ERG hoor. Ipv die persoon te omarmen en de juiste weg te tonen, maken 'wij' het nog erger....:moe:

Khataarlijk
05-02-2009, 12:55

Idd... sommige mensen zijn zo raar... :haha: Als je maar een lieve vrouw hebt, een goede vrouw. Net of alle goedheid in een maagdenvliesje zit hahaha.. :haha: En ben het verder met Este eens, heb met meerdere meisjes gesproken die er gewoon eerlijk voor uitkomen dat ze alleen maagd blijven voor hun (aankomende) man.... kan er maar niet bij, waarom zou je zoiets wel voor een schepsel doen (het behouden) maar niet voor je schepper? Is toch te gek voor woorden! Als je het blijft dan voor Allah swt en niemand anders!!!! dat is dus ook wat ik bedoel :D:D

Pagina's : [1] 2