Bekijk originele versie : zou jij ooit met de ex gaan van je beste vriendin????
Stel dat de ex van je beste vriendin helemaal gek op jou is geworden, en hij probeert alles te doen om bij je te zijn, zou je hem dan ooit die kans geven??? Stel dat hij zelfs zo ver gaat dat hij zelfs zijn ouders naar jouw ouders stuurt????? Mijn zus zit namelijk in deze situatie... de ex van haar beste vriendin zit achter haar aan, hij zegt dat hij helemaal gek op haar is.. hij zal binnenkort zijn ouders sturen, ze heeft het erover gehad met haar vriendin en die vindt het niet erg!! Ze zegt dat wat ze ook beslist ze achter haar zal staan. Haar vriendin is haar ex al vergeten en heeft momenteel een nieuwe vriend....
Dus mensen, vinden dat jullie dit kan..??????
Groetjes *miss_f*
Ik ben zelf een keer met de vriend van me beste vriendin gegaan...
Maar zoals je zelf al aangeeft, je haar vriendin vindt t best en als je zus er mee kan leven dat hij eerst met haar beste vriendin ging dan zie ik geen probleem:)
tuurlijk kan dit mijn nicht heeft zo iets meegemaakt en is nu gelukkig getrouwd met de ex van haar vriendin... maar haar vriendin is nu ook gelukkig getrouwd met een ander... t lot...
Lady_moi
21-03-2004, 16:08
Als ze et nie erg vind moe da geen probleem zijn..Zowel..BACK OFF
MiSsioN ImPossibLe III
ik_oke_is
21-03-2004, 16:20
Origineel gepost door miss_f
Stel dat de ex van je beste vriendin helemaal gek op jou is geworden, en hij probeert alles te doen om bij je te zijn, zou je hem dan ooit die kans geven??? Stel dat hij zelfs zo ver gaat dat hij zelfs zijn ouders naar jouw ouders stuurt????? Mijn zus zit namelijk in deze situatie... de ex van haar beste vriendin zit achter haar aan, hij zegt dat hij helemaal gek op haar is.. hij zal binnenkort zijn ouders sturen, ze heeft het erover gehad met haar vriendin en die vindt het niet erg!! Ze zegt dat wat ze ook beslist ze achter haar zal staan. Haar vriendin is haar ex al vergeten en heeft momenteel een nieuwe vriend....
Groetjes *miss_f*
tuurlijk kan dat,
wij ruilen zelfs gewoon vriendinnetjes uit ; :auw2:
maar jah dat kom je niet vaak meer tegen,
echte vriendschap bestaat bijna niet meer :maf:
appelsap
21-03-2004, 16:29
Origineel gepost door miss_f
Groetjes *miss_f*
tuurlijk mijn vrienden delen alles samen :D
sweet_nadoria
21-03-2004, 16:49
Pff hell NO !!!
Ik zou daar niet eens aan denken !!!
Ik heb RESPECT voor mn vriendinnen ...
nouredinne_el
21-03-2004, 16:55
als vrienden doe je dat niet ookal vindt zij dat goed
Thanx voor jullie reacties, ik heb het haar laten lezen en ze weet het nog steeds niet!!!!
Ikzelf vindt dat ze geduld moet hebben en als het mekteb is, dan komt het wel goed. O en trouwens ze is ook gek op hem ja!! Alleen durft ze er nog niet zo goed voor uit te komen!!
Origineel gepost door gEwE
nee, ben geen homo..
Dan weten we dat ook weer eens!!! Maarre deze topic was meer bedoeld voor de meiden ;) maar bedankt voor het reageren ;)
ik zou het niet over men hart kunnen krijgen en zou mij er ongemakkelijk bij voelen
Mocro4eva
22-03-2004, 00:05
Ik vraag me af of dat wel zou werken.
ik_oke_is
22-03-2004, 00:08
Origineel gepost door ACC_LaDy_ACC
alleeen ho.eren doen dat
met jongens omgaan
en alleen players doen dat
met meisjes omgaan !!!!!!
ACC :zwaai:
:giechel:
:maf:
eenzaaampje
22-03-2004, 00:28
nee ik zou het nooit doen echt nooit!! een vriendin is een vriendin , jongens zijn honden .nee nooit nooit.
is me wel ooit overkomne maar heb hem gelijk heel duidelijk gemaakt dat hij heel ver moest opkrassen.
ik_oke_is
22-03-2004, 00:44
Origineel gepost door eenzaaampje
nee ik zou het nooit doen echt nooit!! een vriendin is een vriendin , jongens zijn honden .nee nooit nooit.
is me wel ooit overkomne maar heb hem gelijk heel duidelijk gemaakt dat hij heel ver moest opkrassen.
:hihi:
lekker voor hem :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.