Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Souad Rotterdam??

Pagina's : [1] 2 3

ikrammm
21-03-2004, 15:33

Wie o wie heeft haar een keer meegemaakt. Ik zou graag positieve en ook negatieve reacties willen horen,, Groeten Ilham

Rania25
21-03-2004, 20:22
mijn nichtje heeft haar gehad en het is echt een aanrader, ze is gewoon de beste die ik tot nu toe heb meegemaakt ze is echt tof. groetjes rania

beni_bouyachie
22-03-2004, 09:46
souad is :goedzo:

miss_kaftan
22-03-2004, 20:33
:(:( :( OOOH MIJN ALLAH SOUAD??? ZIJN JULLIE GEKKKKKK?????? IK HEB HAAR MEEGEMAAKT BIJ 20 BRUIDJES .... EN IK OVERDRIJF NIET, WANT HET IS GEWOON OM TE KOTSEN!!!!!:maf: :maf::maf: DIE MAKE-UP VAN HAAR IS NIET OM AAN TE ZIEN... LIPPESTIFT BIJNA ZWART... VET LELIJK OPGEMAAKT.. ,MAAR JAH IK ZEG JE..JE KAN BETER IETS ANDERS ZOEKEN ALS JE ER MOOI WILT UIT ZIEN OP JE BRUILOFT,..:koppel:... IK HEB JE GEWAARSCHUWD....:zwaai: MA3SALAAM...

beni_bouyachie
22-03-2004, 22:25

Hmmm ik dnek niet dat jij haar vaker hebt meegemaakt dan ik.. Neem dat van mij aan , en tot nu toe heb ik nooit een klacht gehoord van iemand , maar goed ..

miss_kaftan
22-03-2004, 23:47
Origineel gepost door beni_bouyachie Hmmm ik dnek niet dat jij haar vaker hebt meegemaakt dan ik.. Neem dat van mij aan , en tot nu toe heb ik nooit een klacht gehoord van iemand , maar goed .. hihi :giechel: ..... geloof me.. ik heb haar vaak genoeg gezien.... bijna heel me familie heeft haar gehad...maar goed.. iedereen heeft andere ervaringingen blijkbaar... :confused: ma3salaam :zwaai:

tabtabgirl
23-03-2004, 13:13
Hee heb gehoord dat zij ook hele mooie bruidjurken verkoopt. Kan iemand mijn haar nummer geven. Alvas Bedankt

Wasila
23-03-2004, 16:00
Salaam Ik ben bij haar geweest. Ze zit in Noord. Ik zal vanavond kijken of ik haar nummer nog thuis heb. Ze heeft prachtige bruidsjurken. Heel goedkoop vanaf ong 500 euro, terwijl je bij honeymoon 1200 euro moet neerleggen. Je kijkt gewoon wat je wil en zij besteld het via een groothandel. Als negaffa zou ik zeggen; ze is niet slecht. Maar er zijn betere. Ze is een schat. Ze komt misschien heel vernederlandst over, maar wel gewoon ontzettend lief. Wil je echt iets aparts, dan moet je zeker niet bij Souad wezen. Trouwens ze veranderd niet van kapsel bij elke kleding. Ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven.

Meryam20
23-03-2004, 16:13
het nummer is 010-2655496 Ze heeft zeker hele mooie bruidsjurken.

zina19
24-03-2004, 00:22
Meid ik raad je aan, blijf bij haar uit de buurt. Wajoow haar make up weet je hoe erg, is niet om aan te zien, net een clowntje tenzij je daar van houd. :zwaai:

romaisah
24-03-2004, 14:51
Miss Kaftan als Souad negaffa zo slecht is waarom heeft jou hele fam haar dan ingehuurd ik neem aan als jullie niet tevreden zijn over haar dan huren jullie haar toch niet meer in maar ja Nou mijn mening is dat je haar echt moet hebben ik heb haar op mijn eigen bruiloft gehad en ze is echt goed want ik heb er dus absoluut niet als een clown bij gelopen integendeel zelfs. Ze luistert heel goed naar wat je wil en haar make up en is prachtig. maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen maar ze heeft winkels in Rotterdam je moet maar voor de gein even langs gaan en een praatje met haar maken. P.S. doe je haar dan gelijk de groeten uit Rachida uit Utrecht : :)

miss_kaftan
24-03-2004, 19:08
QUOTE]Origineel gepost door romaisah Miss Kaftan als Souad neggafa zo slecht is waarom heeft jou hele fam haar dan ingehuurd ik neem aan als jullie niet tevreden zijn over haar dan huren jullie haar toch niet meer in maar ja Nou mijn mening is dat je haar echt moet hebben ik heb haar op mijn eigen bruiloft gehad en ze is echt goed want ik heb er dus absoluut niet als een clown bij gelopen integendeel zelfs. Ze luistert heel goed naar wat je wil en haar make up en is prachtig. maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen maar ze heeft winkels in Rotterdam je moet maar voor de gein even langs gaan en een praatje met haar maken. P.S. doe je haar dan gelijk de groeten uit Rachida uit Utrecht : :) [/QUOTE] Dat was het nou juist slimpie :rolleyes: dat mijn nichten en buurmeisjes haar zo graag willen doen is niet mijn zaak want IK ZOU HAAR ZELF NOOIT DOEN, zie alleen de eindresultaten ....you get it smartgirl? :rolleyes: Souad is meer voor degene die in de tijd zijn blijven haken......als je nejma nou uit Adam neemt bijvoorbeeld een heel verschil waarom? Nejma is al paar jaar aan de gang en haar werk is een supersucces je hoort niemand klagen...ook bijvoorbeeld Laila uit Den Haag wooooooooow zij is ook goed! Zeker kwa make-up!!!! of chaimae uit Zeist, dat zijn pas Negaffa's!!!! bye bye :zwaai:

Bent_Fes
24-03-2004, 21:01
Smaken verschillen inderdaad, ik persoonlijk zou haar niet nemen...mak-up is niet mooi, te zwaar en te donker...ik heb haar een paar keer meegemaakt, en ze gebruikt elke keer weer die donkere lippenstift. Kapsels zijn ook niet mooi, en haar jurken/lebsat zijn heel standaard! Maar goed iedereen moet het zelf weten.

oujda_babe
24-03-2004, 21:01
LUISTER MENSEN.............. NIET ZOMAAR OORDELEN OVER IETS WAT JEZELF NIET HEB MEEGEMAAKT..................... MENSEN KUNNEN ZOVEEL ZEGGEN. IK VIND HAAR TE GEK EN OVER DAT MAKE UP ZIJ MAAKT HEEL LICHT NATUURLIJK OP.................. EN AL HELEMAAL GEEN ZWARTE LIPPENSTIFT HEB IK NOG NOOIT GEZIEN HAAR BRUIDEN ZIEN ER AL PERFECT UIT EN ZITTEN TENMINSTE NIET UREN IN DAT KAMERTJE ZE GENIETEN VAN HUN BRUILOFT.......................................... ............. EN ZO HOORT DAT. HET IS ECHT EEN AANRADER EN MENSEN ALS JULLIE IETS TE MELDEN HEBBEN OVER HAAR BEL JE HAAR TOCH GEWOON OP IN PLAATSVAN DAT SCHEINHEILIGE GEDOE....................................... :zwaai:

Ilhampje
24-03-2004, 21:41

Wie ben jij familie van haar of zo?? Je bent pas vandaag lid, en je eerste bericht is gelijk hier?? Vreemd!

Pagina's : [1] 2 3